Presne ako som písal pod prvým článkom: kvalita a celkové stvárnenie interiéru je také poslabšie, zjavne VW musel niekde šetriť keď chcel stlačiť cenu pod 30t eur. Pritom sa nazdávam, že pri aute tejto cenovky (a pri tej mediálnej masáži, ktorú VW spustil) by mal byť interiér aspoň v kvalite a na úrovni Golfa. Takže ako hovorí Machi, zvonku nemastné neslané, zvnútra lacné, nezostáva iné než silné PR.
Je to PODVOD :-)
Ten udávaný dojezd je podvod.V zinmích měsících a na dálnici můžete upravit dojezd na polovinu :-) .
Dalším podvodem je, že nikdo neřekne, kolik stojí výměna baterek. :-)
Kufr mělký a maličký, ok, to by se dalo překousnout. Ale co ten výhled? Střecha se svažuje příliš brzo a prudce. A sloupek má rozvidlení přímo v zorném poli. To bude nebezpečné hlavně ve městě, nebude dobře vidět vlevo vpřed. Celé je to taková beztvará hrouda, jakoby to ani nedělal designér. Ve srovnání např. s designem BMW i3 je to ostuda. Snad bude mít alespoň teplotní management baterek a časem přijde nějaká praktičtejší karosářská verze...
V elektromobilitě není revoluce dána technologií. Ta je velmi stará a pamatuje ještě černobílé filmy. Ta revoluce je dána použitím komponentů tedy zejména baterií, které dostanou cenu vozu minimálně na úroveň ceny vozů se spalovacím motorem.