Opel se na autosalonu IAA 2019 ve Frankfurtu pochlubil i omlazeným modelem Astra, který však velice schopně klamal svým tělem. Zatímco většina interiéru i exteriéru zůstala stejná, technika prošla podstatnými změnami.
Je úplne jedno, od koho tie motory sú, keď stoja za prd. Proste auto, ktoré v minulej generácii s OPC patrilo k najvýkonnejším na trhu (280k) a ešte v tejto malo donedávna aspoň 200k 1,6ku, je teraz dostupné výlučne s trojvalcami, i ten najsilnejší má podpriemerných 145k a hlavne je udusený povinnou vysávačovou CVT prevodovkou. :no:
No oni tam fyzicky jsou ale přebírají tupě promo materiály které jim tam dají … :no:
Ale máš zcela pravdu, do některých modelů by se 3-válec mohl hodit i Peugeotům a Citroënům ! A ve větších modelech by asi byl lepší 4-válec?
Na jednu stranu tady máme 4-válec, na druhou stranu nyní 3-válec s ideální objeme na 1 válec - 0,5 ltr.
Babo raď.
Pokud je tento motor výtvorem Opelu už pod PSA, musí o něm PSA vědět a museli to schválit. A musí to být i naplánováno k výměně v rámci koncernu.
Faktem je že 2,0 litry HDI jsou v Opelech již od PSA používány. A tak se možná domluvili že menší kousek 3-válec 1,5 dostane za úkol vyvinout a vyrábět Opel.
Nie su nahodou na tom autosalone, aby sa opytali? Potom moze byt nieco na tom, ze aj Opel bude vyvijat motory pre PSA a dieselove trojvalce by pasovali aj na cmp platformu.
Vzhledem k tomu že PSA nemá v nabídce 3-válec, jakkoli nabízejí 1,5 HDI - 4-válec, a odcházející GM mělo 1,6 CDTI, také 4-válec,
je to opravdu něco nového. Pokud je to 1,5, může to být odvozeno od původního 2,0 CDTI useknutím 1 válce
Tady by redakce mohla trochu zapátrat a pozeptat se, toto je opravdu "zagadka". Chtělo by to víc technických informací, jaké a od koho je v tom vstřikování, maximální vstřikovací tlak, komprese atd.
to máš recht :yes: Docela by mě zajímalo, jestli je to tím, že PSA si z Opelu udělalo testovací laboratoř, co zákazníci ještě skousnou. Tahle nabídka je výsměch řidičům, to bych snad raději Astru na baterky, než tříválcového ratlíka s CVT.
Čína diesely vůbec neumí ale hlavně 3-válce jsou na výrobu výrazně levnější a mohou mít menší rozměry. 1 vstřikovač obvykle stojí cca 9 000 Kč a když se potom mění nebo dělá servis, 3 vstřikovače jsou levnější.
Škoda měla 1,2 TDI a1,4 TDI 3-válce v commonrailu a možná litují toho že je přestali vyrábět, možná zase začnou.
To se ovšem dieselu netýká, slabší s manuálem, silnější s 9-stupňovým automatem.
Ale ani u benzínu tam nevidím CVT jako jedinou volbu, četli jsme každý jiný článek?