Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

IAA živě: Opel Astra po faceliftu? Drobné změny designu, velké změny techniky

17 komentářů

Avatar - xxc
xxc
Ako je to s naftovymi trojvalcami? Myslim sa spominali aj pri novej Corse. Fakt to bude iny motor?

Trojici benzínových motorů však doplní i 1,5litrový tříválcový diesel, který nabídne výkon 75 kW (102 k) a točivý moment dosahující 250 Nm.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vzhledem k tomu že PSA nemá v nabídce 3-válec, jakkoli nabízejí 1,5 HDI - 4-válec, a odcházející GM mělo 1,6 CDTI, také 4-válec,
je to opravdu něco nového. Pokud je to 1,5, může to být odvozeno od původního 2,0 CDTI useknutím 1 válce

Tady by redakce mohla trochu zapátrat a pozeptat se, toto je opravdu "zagadka". Chtělo by to víc technických informací, jaké a od koho je v tom vstřikování, maximální vstřikovací tlak, komprese atd.
Avatar - xxc
xxc
Nie su nahodou na tom autosalone, aby sa opytali? Potom moze byt nieco na tom, ze aj Opel bude vyvijat motory pre PSA a dieselove trojvalce by pasovali aj na cmp platformu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No oni tam fyzicky jsou ale přebírají tupě promo materiály které jim tam dají … :no:
Ale máš zcela pravdu, do některých modelů by se 3-válec mohl hodit i Peugeotům a Citroënům ! A ve větších modelech by asi byl lepší 4-válec?
Na jednu stranu tady máme 4-válec, na druhou stranu nyní 3-válec s ideální objeme na 1 válec - 0,5 ltr.
Babo raď.
Pokud je tento motor výtvorem Opelu už pod PSA, musí o něm PSA vědět a museli to schválit. A musí to být i naplánováno k výměně v rámci koncernu.
Faktem je že 2,0 litry HDI jsou v Opelech již od PSA používány. A tak se možná domluvili že menší kousek 3-válec 1,5 dostane za úkol vyvinout a vyrábět Opel.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj to bude ono = protože PSA má vlastní velmi chválenej inovativní 1.5 BlueHDI = zadá svý nový akvizici vývoj stejnýho objemu ;-)
Avatar - xxc
xxc
Mozno nestihaju vyrabat stvorvalce, tak sa im oplati paralerny vyvoj a fabrika :-) Ved prave pre to ma to zaujimalo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nestíhaj vyrábět superúspěšnej https://www.autorevue.cz/…-dovazi-i-z-ciny tady jen používaj motor co koupili s Opelem

Přechody na komplet shodnou techniku = sou dlouhodobější
Avatar - xxc
xxc
Ano, benziny dovazaju aj z ciny, ale diesle tam asi nerobia, tak tie asi doviest nevedia.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Čína diesely vůbec neumí ale hlavně 3-válce jsou na výrobu výrazně levnější a mohou mít menší rozměry. 1 vstřikovač obvykle stojí cca 9 000 Kč a když se potom mění nebo dělá servis, 3 vstřikovače jsou levnější.
Škoda měla 1,2 TDI a1,4 TDI 3-válce v commonrailu a možná litují toho že je přestali vyrábět, možná zase začnou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Snad ne = R3 TDI byly docela DĚSIVÝ motory :-)
Dixik2
S tím 1.5 BlueHDI jsem letos jezdil na PED v 3008 a povedenej motor. :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Wole toto je čtyřválec a nikdo tě do diskuze nezval, tady je to jen pro dospělý :-! :-! :-! paka jako ty mohou diskutovat o nesmyslných EV. :-!
Avatar - iudex
iudex
Je úplne jedno, od koho tie motory sú, keď stoja za prd. Proste auto, ktoré v minulej generácii s OPC patrilo k najvýkonnejším na trhu (280k) a ešte v tejto malo donedávna aspoň 200k 1,6ku, je teraz dostupné výlučne s trojvalcami, i ten najsilnejší má podpriemerných 145k a hlavne je udusený povinnou vysávačovou CVT prevodovkou. :no:
webpaja
:yes: Souhlas
Avatar - eLzyx
eLzyx
to máš recht :yes: Docela by mě zajímalo, jestli je to tím, že PSA si z Opelu udělalo testovací laboratoř, co zákazníci ještě skousnou. Tahle nabídka je výsměch řidičům, to bych snad raději Astru na baterky, než tříválcového ratlíka s CVT.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To se ovšem dieselu netýká, slabší s manuálem, silnější s 9-stupňovým automatem.
Ale ani u benzínu tam nevidím CVT jako jedinou volbu, četli jsme každý jiný článek?
Olle Garden
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.