Novinky
manuál je občas fajn, ale automaty sú už lepšie by som povedal aj keď občas sa nájde nejaký chybný kúsok či nepodarený vývoj 😒
Takových už bylo, co málem svatořečili manuál....dokud nezačali jezdit s automatem. Nebo atmosféru....a pak si koupili turbo. 😉
Lenze zaruka je 2 roky a dalsie roky uz by vymyslali. To uz je predlzena zaruka a nezvykne sa vztahovat na vsetko. Aj ked tu prevodovku aby asi neunali len vo Forde 😄
V BMW tiez myslim nemame predlzenu zaruku, je to nemecke, vraj sa to nekazi 😁
V BMW tiez myslim nemame predlzenu zaruku, je to nemecke, vraj sa to nekazi 😁
Nevyplatí sa priplatiť nejakú kačku za predlženú záruku? Mám na Galaxy 5r. a 120 000km to som dostal od predajcu.
proste ford no .. kolega ma u starsieho focusu vecne nejake problemy s elektrikou .. a na 9 rocnom focuse ma uplne hrdzave kotuce .... take hrdzave ako on som nemal ani na 16 rocnej felde ked som ju predaval... ale mozno len smola na kus .. ak sa to da nazvat smola
Přesně! 😁 Já to nečekal, k předchozí Kuze jsme ji dostali až s novým motorem, nyní automaticky 😁
S jakou převodovkou a jakým motorem? Třeba Mondea s powershiftem nehlásí problém, tedy MK5. Běžně už mají přes 200 tisíc najeto.
A je AWD u MPV vůbec potřeba? Na sportovní jízdu to asi myšleno není a u terénního použití je to tak nízký podvozek, že nevyjede ani obrubník, aniž by si to neulomilo zástěrku.
Ja mel Mondeo prvni sveho druhu v cr....rok 2010 poprve dvojspojka a ecoboost....najezdil jsem 220 tis bez zavady a pak auto prodal....tak ze automat v pohode 😊
Bohuzial 177kw verzia dizlu bude stale iba fwd :
https😐/media.ford.com/…alaxy_S-MAX.html
a
https😐/www.motor1.com/…y-s-max-updated/
Je to bohuzial smola, kedze je to ten isty AWD system ako pri 140kw(190hp) verzii v rovnakom aute (a awd je samozrejme k dispozicii v Edge SUV).
https😐/media.ford.com/…alaxy_S-MAX.html
a
https😐/www.motor1.com/…y-s-max-updated/
Je to bohuzial smola, kedze je to ten isty AWD system ako pri 140kw(190hp) verzii v rovnakom aute (a awd je samozrejme k dispozicii v Edge SUV).
Zas píšeš kraviny ta fando Hyundai/Kia co jsi si koupil VW? Mám mondeo, nájezd 360 tisíc km. Vyměněny silentbloky zadní podelné nápravy a kozlíky co drží výstřiky. Jinak vše původní opět po technické podvozek vše je stále pevné. Jo měnil jsem ještě zadní světlo. Odešel led pásek. Jinak výměna oleje a filtrů co 15 tisíc, co 180 tisíc rozvody takže dvakrát hotové. Spojka v 325 tisících jen kvůli setrváku spojka byla ok. Motorizace 1.6 tdci. Fakt jsou Fordy šroty?
No zatím jsem měl možnost dsg jen u supa2, nebo golfa 7 gtd. Oboke meli do necukani daleko, hlavne ve meste.
Jestli se to zlepšilo, rád zajdu vyzkoušet.
Jestli se to zlepšilo, rád zajdu vyzkoušet.
ZF - ten samý KAPS o kterém píšeš výš mi řekl(i), že i ZF už dělá plast kde byl dřív kov atd. Nesmrtelná určitě není. Ale repase nestojí ranec jako třeba u DSG Audi.
Nevim, jestli by to prodlouzena zaruka pokryla.. Viz pripad meho kolegy, ktery takto nepochodil u Kie.. Bylo mu receno, ze je to spotrebni dil.. ;-\
V mem pripade 2.0 TDCI 132 kw (180 koni), Powershift.. Mondea Mk5 pred faceliftem maji stejny motor a prevodovku.. A problemy tam jsou tez.. Staci zavolat do Kapsu do Tlumacova, maji bohate zkusenosti..
Pokud chceš vidět dvojspojku, která neškube, pak stačí zajít do nejbližšího dealerství Škody a svézt se naftovým Kodiaqem. Dle toho co psal Dinar neškube ani o řadu nižší převodovka v Atece, která je i např. v Passatech, Arteonech (nevím, jestli u všech motorizací).
Proč by ne? Nic neradi hladceji.
Až mi ukážeš dvouspojku, která neskube, nebo HDM, který je schopen vystartovat z krizovatky, když je potřeba, rád se svezu.
Až mi ukážeš dvouspojku, která neskube, nebo HDM, který je schopen vystartovat z krizovatky, když je potřeba, rád se svezu.
Mám jedinej nápad, jak to udělat, myslím si, že to mají posefovany, ale stejně se bojím to zkusit. Dávat P za jízdy nebude asi ideál. 😊
Rád bych tě vyvedl z omylu milý Toppere😒br />
Výměna převodovky powershift za 50 tisíc je sice ranec peněz, neřeknu-li s takto malým nájezdem, ale rád bych ti vyčíslil, na kolik korun vyšla výměna spojky + převodovky (stejné komponenty, jako jsou v powershiftu).
Spojka má dvouhmotý setrvačník, takže jen spojková sada se vším všudy je za 30-35 tisíc + převodovka repas za 10 + práce (nová za 25)... no a jsi na stejné ceně. Toto jsem dal v loni do 10 let starého Mondea MK4 v neautorizovaném servise z díly z druhovýroby (né origo Ford) ! Takže pokud si myslíš, že s manuálem ušetříš, jsi na omylu 😊 To pak výměna převodovky na nejnovějším modelu přímo od Fordu za 50 tisíc nevypadá tak strašidelně, co?
Výměna převodovky powershift za 50 tisíc je sice ranec peněz, neřeknu-li s takto malým nájezdem, ale rád bych ti vyčíslil, na kolik korun vyšla výměna spojky + převodovky (stejné komponenty, jako jsou v powershiftu).
Spojka má dvouhmotý setrvačník, takže jen spojková sada se vším všudy je za 30-35 tisíc + převodovka repas za 10 + práce (nová za 25)... no a jsi na stejné ceně. Toto jsem dal v loni do 10 let starého Mondea MK4 v neautorizovaném servise z díly z druhovýroby (né origo Ford) ! Takže pokud si myslíš, že s manuálem ušetříš, jsi na omylu 😊 To pak výměna převodovky na nejnovějším modelu přímo od Fordu za 50 tisíc nevypadá tak strašidelně, co?
Hrdzave kotuce? To je co za blbost? Auto stoji na parkovisku a nejazdi? Lebo hrdzavejuce kotuce som videl iba na autach a ktorych sa nejazdi.
IMHO, mondeo 2.0TDCi 2009, aktualne 290t km a vsetko povodne vcetne DPF, vyfuku, vstrekov,turba, vsetkeho.. Co mi na to povies?
IMHO, mondeo 2.0TDCi 2009, aktualne 290t km a vsetko povodne vcetne DPF, vyfuku, vstrekov,turba, vsetkeho.. Co mi na to povies?
VYmenou znacky auta si nepomozes, dnes je to vsetko to iste.. Snad len priplatit predlzenu zaruku.. Tak ako ti klaklo toto, ti klane kludne DSG v koncerne alebo hocico ine inde.
Takovy velky auto a pritom sis nechal zakladni 2 roky zaruku?
Jedna vec je, ze se to pokazilo, to je smutny.
Ale druha vec je ta zaruka. Vzdyt sis klidne mohl za par penez prikoupit zaruku 5 let / 120 000 km a poruchu po 2,5 letech ve 45tis km bys vubec resit nemusel, proste by ti to zdarma opravili...
Jedna vec je, ze se to pokazilo, to je smutny.
Ale druha vec je ta zaruka. Vzdyt sis klidne mohl za par penez prikoupit zaruku 5 let / 120 000 km a poruchu po 2,5 letech ve 45tis km bys vubec resit nemusel, proste by ti to zdarma opravili...
Pokud ma rezave kotouce, byla spatne provedena vymena brzd - desticek..
Ja mam 6 let SMax 1.6 EB a tuk tuk tuk ani jedna zavada.
Problemy s aut. prevodovkou jsou zname a to si snad koupi jen sebevrah.
Ja mam 6 let SMax 1.6 EB a tuk tuk tuk ani jedna zavada.
Problemy s aut. prevodovkou jsou zname a to si snad koupi jen sebevrah.
Po provereni diskusi na netu jsem dosel k nazoru, ze odchazi mechatronika. Takze vzhuru do servisu, který to potvrdil. Byla by mi nabidnuta oprava s tim, ze samotny dil stoji 50.000 CZK! Auto pul roku po zaruce, za to s malym najezdem, takze dana zadost o kulanci. Myslite, ze se někdo ozval s vysledkem?? Ano, spravne, nikdo! Při sepisovani zavady mi technik řekl, ze před týdnem zde mel Mondeo s 50.000 km a stejnou zavadou a pokrcil rameny..
Takze reakce byla jednoducha - v lete se objednalo vse mozne, je ne Fordy. Timto zdravim importera a pracovniky Cars Morava v Olomouci!