Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford představuje luxusní Galaxy Vignale a novinky ve výbavě i pro S-Max

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (44)

Ford sice neustále rozšiřuje svou nabídku crossoverů a SUV, ale nezapomíná ani na své tradiční velkoprostorové zástupce a pro modely Galaxy a S-Max si připravil atraktivní oživení výbavy.

MPV sice mají své nejslavnější dny na evropském trhu nejspíš již definitivně za sebou, ale to neznamená, že zcela vyklízejí scénu. Důkazem mohou být sourozenci z produkce značky Ford, kteří se pro modelový rok 2020 představují s decentními změnami vzhledu, souvisejícími s výraznějšími úpravami v nabídce jejich výbavy.

Ford Galaxy Vignale nastupuje jako nejvýraznější novinka v rámci své modelové řady. Velké rodinné MPV může být nyní i náležitě luxusní. Na první pohled lze tuto novinku od skromnějších verzí odlišit díky specifickému provedení masky chladiče a saténově chromovaným rámečkům v oblasti mlhových světlometů.

Interiér modelu Galaxy Vignale charakterizuje palubní deska a středová konzole potažené kúží Salerno s prošíváním Metal Grey. Standardem jsou ozdobné prvky obložení z hliníkové slitiny, z níž jsou i pedály. Bohatá výbava pak zahrnuje mimo jiné i vyhřívaný volant a kožená sedadla s vyhříváním i chlazením a masážní funkcí.

Ford vedle nového provedení Vignale uvádí i lehce přepracované stupně výbavy Trend a Titanium pro Galaxy i S-Max. Ty lze identifikovat podle nového provedení chromované mřížky chladiče a rámečků mlhových světlometů. Černá naopak zdobí masku chladiče sportovně laděného provedené modelu S-Max ST-Line. Decentní úpravy vzhledu předních partií pak doplňuje nový design 17palcových a 18palcových kol pro vozy s výbavou Titanium.

Novinkou pro modely Galaxy a S-Max je i rozšíření jejich výbavy o systém FordPass Connect pro rozšířenou konektivitu s funkcemi, umožňujícími prostřednictvím chytrého telefonu mimo jiné zkontrolovat hladinu paliva i stav oleje a zamknout nebo odemknout vozidlo.

Paletu pohonných jednotek pro model Galaxy a S-Mas pro modelový rok 2020 mají tvořit přeplňované vznětové čtyřválce o objemu 2,0 l s výkony 110 kW, 140 kW a 177 kW. Provedení s nejnižším výkonem je standardně spojeno se šestistupňovou manuální převodovkou, zatímco dvojice výkonnějších verzí spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovkou. V případě verze s výkonem 177 kW má být k dispozici i pohon všech kol.

Zdroj: Ford Motor Company

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (44)

Doporučujeme

30. 11. 2019 11:20
Re: 177kw dizl verzia
A je AWD u MPV vůbec potřeba? Na sportovní jízdu to asi myšleno není a u terénního použití je to tak nízký podvozek, že nevyjede ani obrubník, aniž by si to neulomilo zástěrku.
11. 10. 2019 08:48
Re: Nikdy vice...
Ja mel Mondeo prvni sveho druhu v cr....rok 2010 poprve dvojspojka a ecoboost....najezdil jsem 220 tis bez zavady a pak auto prodal....tak ze automat v pohode :)
10. 10. 2019 17:05
177kw dizl verzia
Bohuzial 177kw verzia dizlu bude stale iba fwd :
https://media.ford.com/…alaxy_S-MAX.html
a
https://www.motor1.com/…y-s-max-updated/

Je to bohuzial smola, kedze je to ten isty AWD system ako pri 140kw(190hp) verzii v rovnakom aute (a awd je samozrejme k dispozicii v Edge SUV).
9. 10. 2019 17:08
Re: Nikdy vice...
Mondeo 2011 spojka v 325 tisících, převodovka 6° původní. 360 742 km
9. 10. 2019 17:06
Re: Nikdy vice...
Spojková sada včetně setrváku Sachs + práce 15.500,- Kč