Ford představuje luxusní Galaxy Vignale a novinky ve výbavě i pro S-Max
Ford sice neustále rozšiřuje svou nabídku crossoverů a SUV, ale nezapomíná ani na své tradiční velkoprostorové zástupce a pro modely Galaxy a S-Max si připravil atraktivní oživení výbavy.
MPV sice mají své nejslavnější dny na evropském trhu nejspíš již definitivně za sebou, ale to neznamená, že zcela vyklízejí scénu. Důkazem mohou být sourozenci z produkce značky Ford, kteří se pro modelový rok 2020 představují s decentními změnami vzhledu, souvisejícími s výraznějšími úpravami v nabídce jejich výbavy.
Ford Galaxy Vignale nastupuje jako nejvýraznější novinka v rámci své modelové řady. Velké rodinné MPV může být nyní i náležitě luxusní. Na první pohled lze tuto novinku od skromnějších verzí odlišit díky specifickému provedení masky chladiče a saténově chromovaným rámečkům v oblasti mlhových světlometů.
Interiér modelu Galaxy Vignale charakterizuje palubní deska a středová konzole potažené kúží Salerno s prošíváním Metal Grey. Standardem jsou ozdobné prvky obložení z hliníkové slitiny, z níž jsou i pedály. Bohatá výbava pak zahrnuje mimo jiné i vyhřívaný volant a kožená sedadla s vyhříváním i chlazením a masážní funkcí.
Ford vedle nového provedení Vignale uvádí i lehce přepracované stupně výbavy Trend a Titanium pro Galaxy i S-Max. Ty lze identifikovat podle nového provedení chromované mřížky chladiče a rámečků mlhových světlometů. Černá naopak zdobí masku chladiče sportovně laděného provedené modelu S-Max ST-Line. Decentní úpravy vzhledu předních partií pak doplňuje nový design 17palcových a 18palcových kol pro vozy s výbavou Titanium.
Novinkou pro modely Galaxy a S-Max je i rozšíření jejich výbavy o systém FordPass Connect pro rozšířenou konektivitu s funkcemi, umožňujícími prostřednictvím chytrého telefonu mimo jiné zkontrolovat hladinu paliva i stav oleje a zamknout nebo odemknout vozidlo.
Paletu pohonných jednotek pro model Galaxy a S-Mas pro modelový rok 2020 mají tvořit přeplňované vznětové čtyřválce o objemu 2,0 l s výkony 110 kW, 140 kW a 177 kW. Provedení s nejnižším výkonem je standardně spojeno se šestistupňovou manuální převodovkou, zatímco dvojice výkonnějších verzí spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovkou. V případě verze s výkonem 177 kW má být k dispozici i pohon všech kol.
Zdroj: Ford Motor Company