Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBudoucnost Alfy Romeo v ohrožení. Šéf FCA počítá se škrty, místo sporťáků chce výsledky
87 komentářů
škodovák
včera. Chybí objemové modely které nejvíce nesou. Chybí nová Giulietta, nové Mito, kompaktní SUV. Přijde mi že ve vedení sedí pěkní lajdáci když to nechali zajít takhle daleko. Kolikrát si říkám že u číňanů nebo Vw by Alfě bylo lépe. A to mám obecně Fiat docela rád.
Sú na hlavu.
Nechali zahynúť jedno z najlepších malých áut, Punto.
Nechali zahynúť jedno z najlepších malých áut, Punto.
Hmm, s tímhle souhlasím.
Ale ono je to fakt těžký soudit, když do toho člověk nevidí.
Svět se trochu zbláznil, myslím, a vlastně už nechce dobré malé auto.
Ale ono je to fakt těžký soudit, když do toho člověk nevidí.
Svět se trochu zbláznil, myslím, a vlastně už nechce dobré malé auto.
Na Punte nevedeli zarobit, tak naco take auto? To iste Tipo.
Celý Taliansky autopriemysel žil z malých áut, ktoré vedeli robiť dostatočne jednoduché aby boli lacné a zároveň dostatočne spoľahlivé. Všetko vačšie a luxusnejšie vždy skončilo katastrofou.
Neverím, že by neboli schopní vyvinúť dobré mestské supermini znova.
Neverím, že by neboli schopní vyvinúť dobré mestské supermini znova.
V Brazílii dělají pěkné Uno. Ale nevozí ho do Evropy.
Lenže to brazílske Uno je skôr niečo ako Panda, nie? https😐/www.megautos.com/…-2017-frente.jpg K nášmu Fiatu Uno a Punto má bližšie asi toto, aj keď mi to tiež príde menšie: https😐/upload.wikimedia.org/…t_Argo_2017b.jpg
Fiat celkovo trestuhodne zanedbal portfólio.Na P208 alebo Clio nemá odpoveď. Všetko staval na jednu kartu a´la 500 a to sa mu vypomstilo.
Mne osobne príde čudné, že pustil do sveta kabriolet 124 Spider a ani ho nenapadlo odvodiť sesterský model pre Alfu.
Fiat celkovo trestuhodne zanedbal portfólio.Na P208 alebo Clio nemá odpoveď. Všetko staval na jednu kartu a´la 500 a to sa mu vypomstilo.
Mne osobne príde čudné, že pustil do sveta kabriolet 124 Spider a ani ho nenapadlo odvodiť sesterský model pre Alfu.
Pán je "znalec". Původně měla být 124 alfou, Marchione to nakonec zařízl, protože nechtěl vyrábět alfy mimo Itálii. Proto se původní design musel přepracovat, proto přišla 124 později než MX-5 a proto má logo takové, jaké má (a jen ta 2 - Fiatu a Abarthu).
Na běžné 500 slušně vydělává (je to přes 12 let starý model a pořád mezi top 3 v evropském měřítku ve své kategorii) a ty vizuální deriváty se taky neprodávají úplně špatně. Vyvinout nové levné punto by se skoro jistě nevyplatilo.
Na běžné 500 slušně vydělává (je to přes 12 let starý model a pořád mezi top 3 v evropském měřítku ve své kategorii) a ty vizuální deriváty se taky neprodávají úplně špatně. Vyvinout nové levné punto by se skoro jistě nevyplatilo.
A taky cena. Můžou mít povedené modely, ale prostě nemají jméno, aby mohli požadovat takové cenovky.
presne tak, sedia tam lajdáci
akoby sa tam zastavil cas... proste nezajem... mne to pride akoby vyrabat auta uz pre fiat ci alfu zacinalo byt coraz viac otravne a nie je tam ta radost ktoru som u nich videl este v 90 tych rokoch...
Ja Prvni 123
Budoucnost Alfy Romeo se rozjasnila!
Nové vedení upřednostní modely s potenciálem vyšších prodejů a s tím spojenou tvorbou zisku, před prestižními, ultimativními sporťáky.
Zaujalo pragmatický postoj, že na vývoj takových typů je třeba si napřed vydělat.
A já budu souhlasit.
Nové vedení upřednostní modely s potenciálem vyšších prodejů a s tím spojenou tvorbou zisku, před prestižními, ultimativními sporťáky.
Zaujalo pragmatický postoj, že na vývoj takových typů je třeba si napřed vydělat.
A já budu souhlasit.
Jen, aby bylo čím vydělávat. Giulii pohřbívají klasicky po italsku nedostatečnou šíří nabídky a možná i dětskými nemocemi po zrychleném vývoji. A aby stály prodeje Alfy na třech SUV, to mi šťastné nepřijde.
No, a ja to vubec nemam jednoduchy: mam rad Alfu, ale nemam rad SUV.
Cim vetsi, tim blbejsi mi to pripada...
A co vcil?
😉
Ale jako chapu - prodava se to dobre. Svet je proste divnej.
Cim vetsi, tim blbejsi mi to pripada...
A co vcil?
😉
Ale jako chapu - prodava se to dobre. Svet je proste divnej.
tak tak, pragmatický postoj
aj mercedes vyrába kadejaké hnusné autá a predávajú sa jedna radosť
móda nepustí
aj mercedes vyrába kadejaké hnusné autá a predávajú sa jedna radosť
móda nepustí
Meky
Na ich platformu pre male auta nahodia novu kasnu, ich motory a nalepia znak alfy.
A vybavené, nova guiletta je na svete
A vybavené, nova guiletta je na svete
hugino
Škoda že zarezali Giuliettu.V triede hatchbackov je to stále jedno z najkrajších aut a keby prišli s novou generáciou za prijatelnú cenu myslím že by mala šancu.Počul som že majú prestať vyrábať aj Tipo tak potom čo chcú predávať ?Nie každý má na auto od 30 000 Eur vyššie.
Hatchbacky idú dole. Okrem toho je tam veľká tlačenica.
Skôr malé crossovery a SUV by mali vyrábať.
Skôr malé crossovery a SUV by mali vyrábať.
guilieta nádherná, Tipo tiež pekné a predáva sa celkom dobre
tak neviem
tak neviem
navonok krasne auto este nemusi byt automaticky aj predajne uspesne... historia pamata hned niekolko "krasavcov" ktori nakoniec skoncili neslavne ... a aj taky koncern o tom vie svoje
je to tak, ani krása ani kvalita nerozhoduje,
len reklama, móda a vymývanie mozgov
len reklama, móda a vymývanie mozgov
Aha, akože chcem kúpiť auto, ale idem na web, napríklad auto.cz a tam mi vymyjú mozog, aby som si kúpil embéčku? Takto nejako to funguje?
Funguje to tak, že se ti škodovka patrioticky i okem líbí, všichni ji okolo mají a tvrdí, že jsou spokojení, navíc dostaneš škrabku, velký kufr, zkosený sportovní volant a chytrou síťku na opěradle spolujezdce . Auto ti zabliká ledkami, oznámí ti, že jsi unavený a měl by sis dát kafe, samo ti zaparkuje a navíc si přes mobil můžeš nastavit ambientní osvětlení pod pedály.
Nic proti, doba je taková, lidé jsou tací ... ale já chci třeba sednou do sametové kůže Poltrona Frau, zmáčknou startovací tlačítko a cítit každý metr silnice, mít radost z řízení a být součástí děje.
Nic proti, doba je taková, lidé jsou tací ... ale já chci třeba sednou do sametové kůže Poltrona Frau, zmáčknou startovací tlačítko a cítit každý metr silnice, mít radost z řízení a být součástí děje.
Sorry, ale nějak nechápu pointu. Ty p.i.č.ičandy co píšeš má dnes každý, včetně nových Alf. Že je má i levná škodovka snad není nějaká chyba. A samozřejmě každá značka není zaměřená na sportovní jízdu. Stejně jako po ní netouží každý zákazník. Takže to není o nějaké reklamní masírce a hloupých zákaznících (pokud tě správně chápu), ale o tom, že si každý může koupit, co mu vyhovuje. Pořád ještě auta nejsou jako přes kopírák. Já třeba před sametovou kůží dám přednost alcantaře nebo dobré látce a nevidím na tom nic špatnýho.
nie,
otvoríš hociktorý portál na webe a tam píšu zaplatení novinári, aké úžasné sú autá nemecké, najmä koncernové das auto,
ale naopak všetko ostatné je šunka
klasické goebellsovské vymývanie mozgov
na teba to platí perfektne,
väčšina majiteľov VW ale neskôr oľutuje svoju kúpu, ale neprizná
mal som tú česť s asi 6 škodami, všetko firemné autá, kvalita, design slabé, kazivé drahé,
snáď okrem octávie I s benzínom 1,6l
otvoríš hociktorý portál na webe a tam píšu zaplatení novinári, aké úžasné sú autá nemecké, najmä koncernové das auto,
ale naopak všetko ostatné je šunka
klasické goebellsovské vymývanie mozgov
na teba to platí perfektne,
väčšina majiteľov VW ale neskôr oľutuje svoju kúpu, ale neprizná
mal som tú česť s asi 6 škodami, všetko firemné autá, kvalita, design slabé, kazivé drahé,
snáď okrem octávie I s benzínom 1,6l
3_diamanty
pisem to dookola ale proste fakty su fakty.... chyba nova giulietta.... nove MiTo... giulii chyba kombik... a aj to tonale tu uz tiez malo byt davno ... takze to je tak ked tam prespali cele desatrocie.. teraz sa to uz hodne tazko dohana.
jj a Škodovce taky chybí diesel v Cígu :no:
Ale ten sa vraj chystá. Ale prichádza neskôr, lebo pôvodné Citigo treba viac upraviť, aby tam vošiel dvojliter TDI. Preto bude dieslové mini iba dvojmiestne a bude mať aj nové meno: Škoda Peněz.
za mna citigu ziadny dizel nechyba... to skor skode bude chybat fabia kombi ked raz skonci... tu asi nejeden zakaznik zaplace a aj nejedna firma ale pri chybajucom dizlovom citigu nie je dovod vyronit ani slzu.... osobne ani nevidim dovod na dizle v miniaute kedze tu tie vsetky male benziny vedia byt nakoniec aj hodne usporne ( ked ti uz ide o tie usetrene decilitre ) ... :yes:
Keby mali v tom Taliansku a USA také šťastie a mali by vo vedení práve teba, aby si im posúval rady, to by bolo radosti, úspechu a modelov, čo?
kde nejsou prachy na vývoj, nemůžou být modely. Dojná kráva Chrysler Group přestala dojit a tak se musí hledat s kým fuzovat no. 😄 Nic co bych nepředpovídal už v roce 2011
Ak si aj nekúpi, tak sú skvelé a mal by si ich kúpiť aspoň niekto iný ...
😉
Ty si si koľko Alf kúpil?
10 ročný VW ?
A ako víkendovku 20 ročné BMW.
Dneska už držím doma jen jednu 164, jako veterána.
Tie tvoje príspevky sú občas mimo. Čo ťa štve že zarezali Lanciu?
Lebo ak si niekto kúpi jazdenku alebo vôbec žiadnu, výrobcovi je to už vlastne jedno, žiadne peniaze z neho nemá.
Takže má milión teoretických fanúšikov a v reále skrachuje.
Len sa v diskusiách plných slov o tom aké sú to skvelé autá pýtam, kto si to aj reálne kúpil. Ako nové. teda prispel nejakým tým € výrobcovi.
Lebo diskusie plné fanúšikov a cesty plné všetkého iného len nie Alfy.
jsou dobrá jenom ta auta, která jsem si koupil?
Co mi brání v tom, považovat auto za velmi dobré - i když si ho nemůžu, nebo nechci koupit?
Takže hľadám odpoveď na otázku, kde spravili súdruhovia z Itálie chybu.
A nie hlupáčikom, ktorí slepo palčekujú.
K Citroenu - opět nový - podvozek super, motor velmi dobrý, převodovka nic moc, interiér diskutabilní - nicméně po 6 letech bez ztráty kytičky.
kto na slovensku kupuje nové autá ??
10 ľudí za mesiac,
len firmy kupujú nové, a nemecké firmy, čo je drvivá väčšina kupujú škody, nie alfy, kupujú Vw, Ople, len nemecké autá
problémom alfy je nízka kúpna sila Talianov
kapišto ?
Optimum cena x služby.
Konec leasingu... v Itálii.
Tie mu dal ten, čo auto kupoval ako prvý a servisoval ho v servisnej sieti výrobcu.
Autosalon je ochoten jít s cenou prodávaného vozu ještě níže, pokud se jim zavážeš, že budeš jezdit na servisy jenom (nebo alespoň hlavně) k nim. Zatímco u prodeje auta je marže jednorázová, u servisních prohlídek máš marži z náhradních dílů + práce - a to vše po vcelku dlouhý čas
😉
To dostatočne vysvetľuje.
Každopádne z diskusie jasne vyplynulo že fanúšik nerovná sa automaticky peniaze pre výrobcu.
A teď si o temu "webovému pajácovi" ještě přidej jeho bytostné přesvědčení, že:
- On sám svými morálními kvalitami VYSOCE vyčnívá nad okolní tupý plebs
- Jím milovaná automobilka vyrábí ta nej nej nej nej nej auta na celém světě, k jejichž kvalitě se nikdy nikdo ani vzdáleně nedokáže přiblížit
- ostatní automobilky vyrábějí odporný hnůj, který by se měl zakázat
- každý, kdo blahem nehýká pro jím zvolenou automobilku, by měl být "tak ňák demogratycky" vyobcován
a máš vcelku typického příslušníka sekty elektrofilů, či (úžeji) jejich "nejlepší víqět", jednoho ze členů orálně masturbační skupiny Svědkové Elonovi
A tak si tady žijeme 😁
Co na to říci...
Snad nejlépe to vyjádřil Pavel Kantorek, jehož text si nyní s dovolením vypůjčím😒br />
"Vážený pane, VELMI se vám omlouvám za to, že se vás můj vtip o pitomcích TAK MOC dotknul. Já si v první chvíli hnedle neuvědomil, že k nim vlastně také patříte"
BTW, máš nad pocit, že jsem se v charakteristice rozhodující většiny zdejších orálních elektrofilů nějak zásadně zmýlil?
Všichni víme, že realita je zcela jiná.