Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz E brzy dorazí v modernizované podobě. Nabídne více asistentů a zcela nové motory

Modernizovaný Mercedes-Benz třídy E uvidíme již na březnovém autosalonu v Ženevě. Změny budou opravdu rozsáhlé, byť to prý na první pohled nebude vidět.
Zpět na článek
22. 1. 2020 12:05
22. 1. 2020 14:02
22. 1. 2020 12:05
vic asistentu?
To jeste jde tam neco narvat?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
22. 1. 2020 16:10
Re: vic asistentu?
asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta
V těchto autech je kolem 30 navzájem spolupracujících řídících jednotek. Možná i víc.
Avatar - CICERO
22. 1. 2020 17:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - C30AMG
23. 1. 2020 11:54
Re: vic asistentu?
30 jednotek? To mám víc už jen v C400, takže tady to bude ještě víc.
22. 1. 2020 13:48
minimální změny?
Já teda nevím, ale vídávám nové "E" celkem často (Praha Stodůlky) a změny jdou vidět poměrně dost i přes maskování (nebo se pletu a rok kolem naší firmy projíždí nové Sko)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - C30AMG
23. 1. 2020 11:54
Re: minimální změny?
V těchto dnech jezdí v Praze S-classe.
Avatar - Dinar
22. 1. 2020 14:02
Na podvozku nic,
ale “nejkomplexnějši facelift” podle slov MB, hm...
Ten touchpad je přešlap, oproti kolečku krok zpět a děsím se nového volantu s výhradně dotyk ploškami. Plus více a ještě “komplexnějších” asistentů, chudák éčko. No uvidíme, na e350d jsem se těšil, mohl by to být daily car ideál, ale nové info o fl mi trochu bere optimismus.
Rozbalit vlákno
4
22. 1. 2020 16:04
Re: Na podvozku nic,
Problém vidím v tom, že nepůjde vypnout ještě víc asistentů, které tam budou už v základu a celá jízda se tak ponese ve vibrování volantu, sedačky, sérií nouzových brždění atp.
Avatar - Dinar
22. 1. 2020 16:11
Re: Na podvozku nic,
Je to hnus, lane assist defaultně zapnutý, pokaždé musíš vypínat, nejkratší cesta, jak ho vypnout, je přes ikony na displaji, prostě otrava otravná, nejdřív mačkání start/stopu teď další pitchoviny, za chvíli bude předodjezdová mačkačka trvat pět minut.
Avatar - WinDiesel
22. 1. 2020 16:12
Re: Na podvozku nic,
… sedačky budou "napodobovat" chůzi, budou ve vysokých rychlostech napodobovat běh???
Avatar - Ozzman
22. 1. 2020 17:09
Re: Na podvozku nic,
Ecko vibruje? Já jel Skem a hodil mi volantem zpět... Fuj to bylo nepříjemný
22. 1. 2020 16:30
Cesta do elektronického pekla pokračuje
Tak tomu říkám nežádoucí modernizace - ještě víc elektronických sarapatiček, co budou kecat řidiči do řízení a nové motory čím dál víc zprzněné hybridizací, podvozek povinně snížený kvůli aerodynamice... Tak tomu říkám "pokrok"! :-( :-( :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
23. 1. 2020 10:13
Re: Cesta do elektronického pekla pokračuje
A má to elektrickú ručku :-O :-O :-O
23. 1. 2020 12:05
Re: Cesta do elektronického pekla pokračuje
Výš že ani nevím? Klasické Mercedesy (tedy samozřejmě vč. třídy E) měly vždy ovládání P brzdy mechanické, pomocí zvláštního pedálku zcela vlevo pod přístrojovou deskou. Jak je to u současné třídy E nevím...
Avatar - Londonbridge
23. 1. 2020 13:12
Re: Cesta do elektronického pekla pokračuje
Nove modely E od roku 2016 maju uz elektronicku rucnu brzdu , predch. modely mali ako pises zatlacit pedal dole a uvolnit potiahnutim P madla pod pristrojovkou. Bol to divny system ale nastastie to pipalo a svietilo pokial si neuvolnil rucnu.
Avatar - Dinar
23. 1. 2020 13:14
Re: Cesta do elektronického pekla pokračuje
Všechny mercedesy to mají už nějakou dobu řešeno eletromechanicky, tlačítko vlevo od volantu pod spínači světel.
23. 1. 2020 11:22
snížení podvozku?
to vypadá na to, že zákazník bude muset jít do vzduchu a nebo pořád někde drhnout... Možná by byl dobrý nápad snížit podvozek i u Géčka a dát mu vypouklé čelní sklo... :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
23. 1. 2020 13:10
Re: snížení podvozku?
Éčko před faceliftem s 4maticem, což je většina, pokud nebylo na vzduchu, mělo zvýšený podvozek, úplně stejně jako verze all terrain. Zvlášť u sedanu to vypadalo komicky, jak autíčko na chůdách, takže standardní snížení o 1,5 cm je spíše návrat k normálu.