Modernizovaný Mercedes-Benz třídy E uvidíme již na březnovém autosalonu v Ženevě. Změny budou opravdu rozsáhlé, byť to prý na první pohled nebude vidět.
asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta
V těchto autech je kolem 30 navzájem spolupracujících řídících jednotek. Možná i víc.
Já teda nevím, ale vídávám nové "E" celkem často (Praha Stodůlky) a změny jdou vidět poměrně dost i přes maskování (nebo se pletu a rok kolem naší firmy projíždí nové Sko)
ale “nejkomplexnějši facelift” podle slov MB, hm...
Ten touchpad je přešlap, oproti kolečku krok zpět a děsím se nového volantu s výhradně dotyk ploškami. Plus více a ještě “komplexnějších” asistentů, chudák éčko. No uvidíme, na e350d jsem se těšil, mohl by to být daily car ideál, ale nové info o fl mi trochu bere optimismus.
Problém vidím v tom, že nepůjde vypnout ještě víc asistentů, které tam budou už v základu a celá jízda se tak ponese ve vibrování volantu, sedačky, sérií nouzových brždění atp.
Je to hnus, lane assist defaultně zapnutý, pokaždé musíš vypínat, nejkratší cesta, jak ho vypnout, je přes ikony na displaji, prostě otrava otravná, nejdřív mačkání start/stopu teď další pitchoviny, za chvíli bude předodjezdová mačkačka trvat pět minut.
Tak tomu říkám nežádoucí modernizace - ještě víc elektronických sarapatiček, co budou kecat řidiči do řízení a nové motory čím dál víc zprzněné hybridizací, podvozek povinně snížený kvůli aerodynamice... Tak tomu říkám "pokrok"! :-(:-(:-(:no::no::no:
Výš že ani nevím? Klasické Mercedesy (tedy samozřejmě vč. třídy E) měly vždy ovládání P brzdy mechanické, pomocí zvláštního pedálku zcela vlevo pod přístrojovou deskou. Jak je to u současné třídy E nevím...
Nove modely E od roku 2016 maju uz elektronicku rucnu brzdu , predch. modely mali ako pises zatlacit pedal dole a uvolnit potiahnutim P madla pod pristrojovkou. Bol to divny system ale nastastie to pipalo a svietilo pokial si neuvolnil rucnu.
to vypadá na to, že zákazník bude muset jít do vzduchu a nebo pořád někde drhnout... Možná by byl dobrý nápad snížit podvozek i u Géčka a dát mu vypouklé čelní sklo... :-)
Éčko před faceliftem s 4maticem, což je většina, pokud nebylo na vzduchu, mělo zvýšený podvozek, úplně stejně jako verze all terrain. Zvlášť u sedanu to vypadalo komicky, jak autíčko na chůdách, takže standardní snížení o 1,5 cm je spíše návrat k normálu.