Ženeva 2020
Mercedes-Benz E brzy dorazí v modernizované podobě. Nabídne více asistentů a zcela nové motory
19 komentářů
Dinar
4
Je to hnus, lane assist defaultně zapnutý, pokaždé musíš vypínat, nejkratší cesta, jak ho vypnout, je přes ikony na displaji, prostě otrava otravná, nejdřív mačkání start/stopu teď další pitchoviny, za chvíli bude předodjezdová mačkačka trvat pět minut.
Přejít do diskuze
Problém vidím v tom, že nepůjde vypnout ještě víc asistentů, které tam budou už v základu a celá jízda se tak ponese ve vibrování volantu, sedačky, sérií nouzových brždění atp.
to vypadá na to, že zákazník bude muset jít do vzduchu a nebo pořád někde drhnout... Možná by byl dobrý nápad snížit podvozek i u Géčka a dát mu vypouklé čelní sklo... 😄
Tak tomu říkám nežádoucí modernizace - ještě víc elektronických sarapatiček, co budou kecat řidiči do řízení a nové motory čím dál víc zprzněné hybridizací, podvozek povinně snížený kvůli aerodynamice... Tak tomu říkám "pokrok"! 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
ale “nejkomplexnějši facelift” podle slov MB, hm...
Ten touchpad je přešlap, oproti kolečku krok zpět a děsím se nového volantu s výhradně dotyk ploškami. Plus více a ještě “komplexnějších” asistentů, chudák éčko. No uvidíme, na e350d jsem se těšil, mohl by to být daily car ideál, ale nové info o fl mi trochu bere optimismus.
Ten touchpad je přešlap, oproti kolečku krok zpět a děsím se nového volantu s výhradně dotyk ploškami. Plus více a ještě “komplexnějších” asistentů, chudák éčko. No uvidíme, na e350d jsem se těšil, mohl by to být daily car ideál, ale nové info o fl mi trochu bere optimismus.
Všechny mercedesy to mají už nějakou dobu řešeno eletromechanicky, tlačítko vlevo od volantu pod spínači světel.
Nove modely E od roku 2016 maju uz elektronicku rucnu brzdu , predch. modely mali ako pises zatlacit pedal dole a uvolnit potiahnutim P madla pod pristrojovkou. Bol to divny system ale nastastie to pipalo a svietilo pokial si neuvolnil rucnu.
Éčko před faceliftem s 4maticem, což je většina, pokud nebylo na vzduchu, mělo zvýšený podvozek, úplně stejně jako verze all terrain. Zvlášť u sedanu to vypadalo komicky, jak autíčko na chůdách, takže standardní snížení o 1,5 cm je spíše návrat k normálu.
Výš že ani nevím? Klasické Mercedesy (tedy samozřejmě vč. třídy E) měly vždy ovládání P brzdy mechanické, pomocí zvláštního pedálku zcela vlevo pod přístrojovou deskou. Jak je to u současné třídy E nevím...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta
V těchto autech je kolem 30 navzájem spolupracujících řídících jednotek. Možná i víc.
V těchto autech je kolem 30 navzájem spolupracujících řídících jednotek. Možná i víc.