Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2020

Zpět na článek

Mercedes-Benz E brzy dorazí v modernizované podobě. Nabídne více asistentů a zcela nové motory

19 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
Je to hnus, lane assist defaultně zapnutý, pokaždé musíš vypínat, nejkratší cesta, jak ho vypnout, je přes ikony na displaji, prostě otrava otravná, nejdřív mačkání start/stopu teď další pitchoviny, za chvíli bude předodjezdová mačkačka trvat pět minut.
webpaja
Problém vidím v tom, že nepůjde vypnout ještě víc asistentů, které tam budou už v základu a celá jízda se tak ponese ve vibrování volantu, sedačky, sérií nouzových brždění atp.
Bradley
To jeste jde tam neco narvat?
Dagmarrr
to vypadá na to, že zákazník bude muset jít do vzduchu a nebo pořád někde drhnout... Možná by byl dobrý nápad snížit podvozek i u Géčka a dát mu vypouklé čelní sklo... 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ecko vibruje? Já jel Skem a hodil mi volantem zpět... Fuj to bylo nepříjemný
BI O
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Tak tomu říkám nežádoucí modernizace - ještě víc elektronických sarapatiček, co budou kecat řidiči do řízení a nové motory čím dál víc zprzněné hybridizací, podvozek povinně snížený kvůli aerodynamice... Tak tomu říkám "pokrok"! 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
… sedačky budou "napodobovat" chůzi, budou ve vysokých rychlostech napodobovat běh???
Avatar - Dinar
Dinar
ale “nejkomplexnějši facelift” podle slov MB, hm...
Ten touchpad je přešlap, oproti kolečku krok zpět a děsím se nového volantu s výhradně dotyk ploškami. Plus více a ještě “komplexnějších” asistentů, chudák éčko. No uvidíme, na e350d jsem se těšil, mohl by to být daily car ideál, ale nové info o fl mi trochu bere optimismus.
Avatar - Dinar
Dinar
Všechny mercedesy to mají už nějakou dobu řešeno eletromechanicky, tlačítko vlevo od volantu pod spínači světel.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Nove modely E od roku 2016 maju uz elektronicku rucnu brzdu , predch. modely mali ako pises zatlacit pedal dole a uvolnit potiahnutim P madla pod pristrojovkou. Bol to divny system ale nastastie to pipalo a svietilo pokial si neuvolnil rucnu.
Avatar - Dinar
Dinar
Éčko před faceliftem s 4maticem, což je většina, pokud nebylo na vzduchu, mělo zvýšený podvozek, úplně stejně jako verze all terrain. Zvlášť u sedanu to vypadalo komicky, jak autíčko na chůdách, takže standardní snížení o 1,5 cm je spíše návrat k normálu.
Arese
Výš že ani nevím? Klasické Mercedesy (tedy samozřejmě vč. třídy E) měly vždy ovládání P brzdy mechanické, pomocí zvláštního pedálku zcela vlevo pod přístrojovou deskou. Jak je to u současné třídy E nevím...
Avatar - C30AMG
C30AMG
V těchto dnech jezdí v Praze S-classe.
Avatar - C30AMG
C30AMG
30 jednotek? To mám víc už jen v C400, takže tady to bude ještě víc.
Rasto
A má to elektrickú ručku 😲 😲 😲
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta asistent asistenta asistenta
V těchto autech je kolem 30 navzájem spolupracujících řídících jednotek. Možná i víc.
Gougy
Já teda nevím, ale vídávám nové "E" celkem často (Praha Stodůlky) a změny jdou vidět poměrně dost i přes maskování (nebo se pletu a rok kolem naší firmy projíždí nové Sko)