...než nový Focus RS zpriznit elektromotorem, to ať raději nevznikne vůbec! ;-\ 😒 :no:
ericn
3
Tak ikona hothatchů bude chybět, přece jen to mělo vetší motor než ostatní, 2.3EB :yes:
Dzakobo
8
Sice žral, ale tahal parádně. Etalonem mezi HH pro mě zůstává RS3 s 400k z doby "předfiltrové". Ale kdo trval na manuálu, s Focusem RS nemohl šlápnout vedle.
Emel
6
Tak tu 2.3 pořád máš v STčku... bez 4x4, s menším výkonem... ale se samosvorem a za zajímavé peníze.
iudex
2
Presne, tým, že dali do ST tú 2,3ku (namiesto avizovanej 1,5ky), tak čiastočne kompenzujú tú stratu RS.
Popravde po predstavení ST som už ani neveril, že RS bude, predsalen by sa museli výkonovo posunúť dosť vysoko a to emisne nedajú (a v nejakej forme hybridu to už nemá zmysel, to by bolo zrejme sakra drahé a ťažké).
Zase v ST je tá 2,3ka tak podladená, že priestor na tuning vidím a viem si predstaviť, že ten motor zvládne značné zvýšenie výkonu pomerne bezpečne. A výborný podvozok STčka so samosvorom iste zvládne nejakých 40-50 koní naviac, takže nejaký ST s origo kitom od Mountune (s továrnou zárukou) na 320-330k, to by mohlo byť fajn.
curwasportiva
0
Tu 2,3 taky muzes mit v Mustangu, coz je mnohem lepsi volba nez premotorovana predokolka...
wakantanka
1
Do Mustanga ale viac pasuje bublavá atmosféra veľkého objemu. Preto sa aj v Európe predáva najviac s V8.
Beefcake
3
Dost pochybujem, ze Mustang sa vobec bude priblizovat jazdnym vlastnostiam Focusu.
wakantanka
0
To nebude ani omylom, však je to aj veľkosťou aj zameraním úplne iný druh auta.
ryccardo
0
Do mustangu 2 litr. Boze to je napad. Ja vim ze ho tam Ford dava a ze ma i vykon ale nema to zvuk a ma to sakra malo valcu.Do Mustangu aspon 6 valec.
3_diamanty
1
tych ikon je tu viac... za mna megane RS alebo tajpar ale jasne chapem.. bohuzial ale predavaju uplne minimum pritom automobilku stoji vyvoj takehoto naslapaneho kuska miliony.... co spravime.. auta su proste dnes uz o biznise.. a ktore nezaraba to skonci.... nastala tvrda automobilova doba ... otazne je ci toto je fakt ta cesta k lepsej buducnosti ... 😢
Beefcake
2
Ano, sprznit to tymi 400k. Toto uz je na psychiatra.
ryccardo
4
To je pravda. To radsi at se nevyrabi. Ta posedlost emisema CO2 je fakt zhoubna. Chtelo by to exit nejaky dalsi zeme aby ideologie a gretenismus ustoupil puvodnimu ucelu EU, ktery byl spravny a ma smysl ho podporovat. Tj. Vzajemna spoluprace, obchod, podpora a vymena pracovnich sil. Ne ***sky narizeni, zakazy a sankce.
CHerokee
0
Souhlas, než elektro, tak ať si to raději strčí za klobouk. Místo něj přijde stopadesátý osmý crossover nebo suv
twistedTSD
3
To je smutný, ale FoFo ST by mi klidně stačil.
pradeda777
4
.....občanské neposlušnosti těch 300 k ST dá lehce patkou..... 😉
tesnav
0
Samozřejmě. Mountune, Dreamscience, Bluefin ...
CHerokee
0
Pokud pak zase nebude problém s těsněním. Mimochodem shořelých a mrtvých RS bylo dost...úpravy výkonu už to dál moc nesneslo.
Beefcake
0
Nemotas nahodou hrusky s jablkami ? Tam bolo omylom pouzite ine tesnenie.
pradeda777
0
Problém s těsněním už nehrozí. Problémem u RS nebylo těsnění, ale záměna těsnění na montážní lince za jiné, velmi podobné, určené pro jiný model.
Popravde po predstavení ST som už ani neveril, že RS bude, predsalen by sa museli výkonovo posunúť dosť vysoko a to emisne nedajú (a v nejakej forme hybridu to už nemá zmysel, to by bolo zrejme sakra drahé a ťažké).
Zase v ST je tá 2,3ka tak podladená, že priestor na tuning vidím a viem si predstaviť, že ten motor zvládne značné zvýšenie výkonu pomerne bezpečne. A výborný podvozok STčka so samosvorom iste zvládne nejakých 40-50 koní naviac, takže nejaký ST s origo kitom od Mountune (s továrnou zárukou) na 320-330k, to by mohlo byť fajn.