Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Emisní limity zřejmě pohřbily vývoj Fordu Focus RS

20 komentářů

Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Sice žral, ale tahal parádně. Etalonem mezi HH pro mě zůstává RS3 s 400k z doby "předfiltrové". Ale kdo trval na manuálu, s Focusem RS nemohl šlápnout vedle.
Arese
...než nový Focus RS zpriznit elektromotorem, to ať raději nevznikne vůbec! ;-\ 😒 :no:
Avatar - Emel
Emel
Tak tu 2.3 pořád máš v STčku... bez 4x4, s menším výkonem... ale se samosvorem a za zajímavé peníze.
Avatar - pradeda777
pradeda777
.....občanské neposlušnosti těch 300 k ST dá lehce patkou..... 😉
ryccardo
To je pravda. To radsi at se nevyrabi. Ta posedlost emisema CO2 je fakt zhoubna. Chtelo by to exit nejaky dalsi zeme aby ideologie a gretenismus ustoupil puvodnimu ucelu EU, ktery byl spravny a ma smysl ho podporovat. Tj. Vzajemna spoluprace, obchod, podpora a vymena pracovnich sil. Ne ***sky narizeni, zakazy a sankce.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Dost pochybujem, ze Mustang sa vobec bude priblizovat jazdnym vlastnostiam Focusu.
ericn
Tak ikona hothatchů bude chybět, přece jen to mělo vetší motor než ostatní, 2.3EB :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To je smutný, ale FoFo ST by mi klidně stačil.
Avatar - iudex
iudex
Presne, tým, že dali do ST tú 2,3ku (namiesto avizovanej 1,5ky), tak čiastočne kompenzujú tú stratu RS.
Popravde po predstavení ST som už ani neveril, že RS bude, predsalen by sa museli výkonovo posunúť dosť vysoko a to emisne nedajú (a v nejakej forme hybridu to už nemá zmysel, to by bolo zrejme sakra drahé a ťažké).
Zase v ST je tá 2,3ka tak podladená, že priestor na tuning vidím a viem si predstaviť, že ten motor zvládne značné zvýšenie výkonu pomerne bezpečne. A výborný podvozok STčka so samosvorom iste zvládne nejakých 40-50 koní naviac, takže nejaký ST s origo kitom od Mountune (s továrnou zárukou) na 320-330k, to by mohlo byť fajn.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Ano, sprznit to tymi 400k. Toto uz je na psychiatra.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Do Mustanga ale viac pasuje bublavá atmosféra veľkého objemu. Preto sa aj v Európe predáva najviac s V8.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tych ikon je tu viac... za mna megane RS alebo tajpar ale jasne chapem.. bohuzial ale predavaju uplne minimum pritom automobilku stoji vyvoj takehoto naslapaneho kuska miliony.... co spravime.. auta su proste dnes uz o biznise.. a ktore nezaraba to skonci.... nastala tvrda automobilova doba ... otazne je ci toto je fakt ta cesta k lepsej buducnosti ... 😢
Avatar - pradeda777
pradeda777
Problém s těsněním už nehrozí. Problémem u RS nebylo těsnění, ale záměna těsnění na montážní lince za jiné, velmi podobné, určené pro jiný model.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Nemotas nahodou hrusky s jablkami ? Tam bolo omylom pouzite ine tesnenie.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Pokud pak zase nebude problém s těsněním. Mimochodem shořelých a mrtvých RS bylo dost...úpravy výkonu už to dál moc nesneslo.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlas, než elektro, tak ať si to raději strčí za klobouk. Místo něj přijde stopadesátý osmý crossover nebo suv
tesnav
Samozřejmě. Mountune, Dreamscience, Bluefin ...
ryccardo
Do mustangu 2 litr. Boze to je napad. Ja vim ze ho tam Ford dava a ze ma i vykon ale nema to zvuk a ma to sakra malo valcu.Do Mustangu aspon 6 valec.
Avatar - wakantanka
wakantanka
To nebude ani omylom, však je to aj veľkosťou aj zameraním úplne iný druh auta.
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Tu 2,3 taky muzes mit v Mustangu, coz je mnohem lepsi volba nez premotorovana predokolka...