Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Emisní limity zřejmě pohřbily vývoj Fordu Focus RS

Ondřej Mára Ondřej Mára 17. 4. 2020 • 03:11
42
20
Zobrazit náhledy (42)
Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost Ford Focus ST 2.0 EcoBoost

Přísné evropské emisní limity se údajně měly stát posledním hřebíčkem do rakve nové generace Focusu RS.

Příchod čtvrté generace populárního ostrého hatchbacku, který měl být kvůli emisním limitům vybaven i určitým typem elektrifikace, byl očekáván v roce 2022. Podle francouzského webu Caradisiac ale nejspíš čekáme marně.

Jeden z představitelů automobilky Ford měl totiž francouzským kolegům prozradit, že se značka nakonec rozhodla zcela upustit od vývoje nové generace Focusu RS. Projekt prý nedokázala zachránit ani určitá forma elektrifikace, se kterou měl vůz dosahovat výkonu až 400 koní.

Kromě problémů s emisemi navíc novou generaci RS údajně trápily i vysoké výdaje na vývoj. Ford se přitom snaží v posledních letech šetřit, což platí především pro evropskou divizi, kterou se snaží dostat ze ztráty a která by za RS nesla odpovědnost.

Milovníci ostrých hatchbacků značky Ford tak nejspíš budou muset vzít za vděk alespoň Focusem ST. Ten sice nabízí „pouze“ 206 kW (280 k) posílaných na přední nápravu, díky skvěle odladěnému podvozku se ale za jeho volantem rozhodně nudit nebudete.

Pokud ale toužíte po ještě ostřejším hatchbacku, který bude mít pohon všech kol a výkon přes 400 koní (jak jsme očekávali od nového Focusu RS), pak nezbývá než se poohlédnout po Mercedesu-AMG A45/A45 S, nebo počkat na novou Audi RS3.

Související články

Témata
Avatar - pradeda777
19. 4. 2020 12:25
Re: S trochou....
Problém s těsněním už nehrozí. Problémem u RS nebylo těsnění, ale záměna těsnění na montážní lince za jiné, velmi podobné, určené pro jiný model.
Avatar - Beefcake
19. 4. 2020 10:02
Re: S trochou....
Nemotas nahodou hrusky s jablkami ? Tam bolo omylom pouzite ine tesnenie.
Avatar - CHerokee
18. 4. 2020 22:38
Re: S trochou....
Pokud pak zase nebude problém s těsněním. Mimochodem shořelých a mrtvých RS bylo dost...úpravy výkonu už to dál moc nesneslo.
Avatar - CHerokee
18. 4. 2020 22:37
Re: Žádná velká škoda...
Souhlas, než elektro, tak ať si to raději strčí za klobouk. Místo něj přijde stopadesátý osmý crossover nebo suv
18. 4. 2020 00:11
Re: S trochou....
Samozřejmě. Mountune, Dreamscience, Bluefin ...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku