Historicky první příspěvek Renaultu do třídy malých crossoverů se povedl na výbornou. S příchodem druhé generace se z původního vydání stává velmi perspektivní ojetina. Co ji trápí a proč se vyhnout motoru 1.2 TCe?
Jojo, pán se očividně vyzná. Renault patří motoricky mezi špičku. Tento motor se nepovedl, nicméně 1.6 atmosféra, 2.0dci nebo 1.5dci jsou perfektní motory léta doporučované. Očekávám to samé i u nových 2.0dci, 1.3TCe, 1.8TCe.
Možná by pomohlo si něco o automobilech i zjistit a neplácat jen obecně okolo sebe nesmysly. Každá automobilka má sem tam problémy. Se vším možným. Slyším to od známých, ať mají koncern VW nebo PSA. Je to úplně jedno.
Už při uvedení na trh se mi auto koncepčně líbilo, o to větší rozčarování bylo svezení. Bez ohledu na spolehlivost jsou benzínový motory nekonkurenceschopný svým chováním a provozními vlastnostmi. (diesel jsem nejel).
Auto samotný je taková uhopsaná koza s velmi průměrným odhlučněním. Takže kromě prostoru a variability nicmoc. Auto s typickými suv neduhy.
1. generace EA888 byla naprosto stejná ostuda jako tohle. VW trvalo 5 let udělat z toho fungující motor. Že jsou ve VW na konstrukci motorů diletanti, ale Renault neomlouvá.
Všechny výrobky této firmy jsou ostudou automobilového průmyslu i majitelů. O tom ostatně nejlépe vypovídá to, že většina majitelů si kupovala verzi s tragicky zastaralým zážehovým motorem, i když měli možnost si koupit diesel. :no:
Je to zkrátka stejné jako u ostatních majitelů vehiklů této značky: kosočtverec na kapotě, na volantě i za volantem ...
Skoro každému výrobci občas něco nevyjde, viz například nechvalně slavná řada motorů VW 1.8TSI a 2.0TSI EA888, japonské diesely Mazda nebo Subaru atd atd.
Věděl jsem že tyhle motory stojí za houby, ale děkuji, že to autor článku tak hezky popsal. Je to teda katastrofa takový nedodělek pustit do sériové výroby. To je ostuda pro Renault.