Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lamborghini potěšilo své fanoušky. Potvrzuje, že nástupce Aventadoru si uchová atmosférickou V12

Vidlicový dvanáctiválec je pro Lamborghini charakteristický už od jeho počátků. Značka o něj nepřijde ani v době přísných emisních norem.
Zpět na článek
Avatar - kari.laz
26. 11. 2020 11:55
dvě strany mince
Je to skvělé, že Almbo si uchová úžasný atmo motory. Tomu opravdu musí každý automobilový fanoušek zatleskat.
Trochu mě ale děsí informace o elektromotoru na přední nápravě. Není k tomu bližší info. Bude to jen "vom*rd" na eko***y, nebo to to bude klasický hybrid schopný jízdy na elektřinu, nebo dokonce zvěrstvo jako PHEV? Je jasné, ž eto není nic jiného něž úlitba ekoblbům, protože jinak by to tam vůbec nedali a ušetřili si práci a halvně hmotnost.
Ale vypadá to spíše dle popisu jen na jakési "aby se neřeklo"
Rozbalit vlákno
54
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 12:53
Re: dvě strany mince
Proč DĚSÍ? Ani sebelepší sebevýkonnější spalovací motor = nezabere tak okamžitě jako elektromotor = prostě to zlepší akceleraci https://www.garaz.cz/…ri-sf90-21004298

McLaren i Ferrari přijdou s V6 hybrid https://www.thedrive.com/…-hybrid-supercar s lepší dynamikou než měly V8 = elektromotor je malej proti spalováku extrémně efektivní a sebelepší spalovák potřebuje otáčky aby něco dal = elektromotor dá maximum okamžitě. To prostě nepřechčiješ = nemusí se to líbit a hodně lidem co neví nemaj praxi už sem řikal NEVÍ? :*) se to z neznalosti nelíbí, ale velká kráva Tesla už roky trápí supersporty = jak každej VÍ ;-)
26. 11. 2020 13:50
Re: dvě strany mince
Ano, elektromotor má lepší dynamiku než spalováky. O tom se nedá diskutovat, ale neznamenáto, že se musí cpát všude a že ho každý chce. Osobně bych si do sporťáku zvolil atmosférický motor než přeplňovaný nebo elektro.
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 13:55
Re: dvě strany mince
No snadno to přidá i výkon = klasický auta jako odkazy viz já 13:37 tu sou a ještě budou

Ale kdo VYZKOUŠEL tu dynamiku a okamžitej záběr elektromotoru = tak hned tak nezapomene :-)

A bohužel viz těch 13:37 a správný zmínky webpaji = většinu lidí KDYŽ UŽ zajímá to lepší zrychlení atd. než dokonalý odladění auta a podvozku = protože opět viz já 13:37

Ostatně machi(avelli) správně už v prvních jízdách s Lexusem LC napsal že o fous lepší je v chování (protože nižší těžiště a lepší vyvážení) hybridní verze. KOHO to zajímá = drtivá většina jak teoretiků tady tak reálnej kupců = volí tu jízdně horší verzi :-!
26. 11. 2020 14:17
Re: dvě strany mince
To ale není podstatný, že nezabere okamžitě, tak proč to řešíš? V12 má síly na akceleraci dostatečnou netřeba to matlat dohromady s elektromotorem a těžkýma baterkama? V6 hybrid je asi taky řešení, ale kdybych si mohl vybrat preferoval bych radši V12 bez ničeho. A to že spalovák potřebuje otáčky je pravda, ale to je právě to co se řidiči takovýho auta líbí to není závada to je příjemná vlastnost ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 14:18
Re: dvě strany mince
No OBZVLÁŠŤ u sportovního vozu = to podstatný JE žejo ;-)

Ty píšeš SCHVÁLNĚ všechno obráceně, nebo se ti to tak v hlavně prostě rodí?
26. 11. 2020 14:38
Re: dvě strany mince
Ano samozřejmě, že to není podstatný. Myslíš, že ten V12 bude jako línej ty šašku? Ty kterej jezdí obyčejnou konfekcí v podobě Aurisu?
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 15:48
Re: dvě strany mince
VŽDYCKY když dojdou argumenty nebo si chycenej u nějaký blbosti cos napsal = přijdou šaci koko-ti atd. atp. :-!
Urážej si někoho POD sebou = jo sorry to bude TĚŽKÝ ;-)

Jo u supersportu to samozřejmě je důležitý = EŠTĚ VÍC :D

Oba víme že něco jako novej Prius hybrid si nikdy neměl a spíš nikdy mít nebudeš = chválil si tu 15 let starou Oktu 1 s výkonem 77kW = tak sakra na CO SI HRAJEŠ?

Jo napsal si další blbokravinu = hodně lidem jde dokonce hlavně o to zrychlení
Ty máš fakt v hlavě = JEN se hádat a jen popírat = i když ti z toho vyleze pablbost jako teď
26. 11. 2020 16:00
Re: dvě strany mince
Ne to je pokaždý když tady ze sebe bliješ ty svoje teoretický nesmysly To sis nevšim? Jasně náš über řidič ohrnuje nos nad výkonem V12 v Lambu. Nemá to odpich a nezabírá to hned jak by si představoval. To takovej Auris to je jiný kafčo :D :D
Něco jako Prius mít nebudu. Umřel bych v tom nudou. Nechci to Jirkovi hanět, ale tohle fakt není můj šálek kávy. Chci něco co jede. Ano před 10 lety jsem psal, že výkon 77 kW stačí. Schválně ten příspěvek najdi ze kdy je. To si ještě chodil na základku ne? A byla to Okta 2. Jedničková 77 kW neměla to si někde načti.
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 16:15
Re: dvě strany mince
Co dělá nejvulgárnější diskutér českých webů ryccardo = to co vždy = vymýšlí totální nesmysly a plácaj naprostý blbokraviny

No tak to sorry 2. okta ale hlavně STAČÍ 77kW :D
Jestli myslíš že za těch deset let provoz zrychlil a ne bohužel spíš ZPOMALIL = tak jo takhle tvůj mozek VŠE PŘESNĚ OPAČNĚ funguje :-!

A tak je trapný když nad novejma autama s vyššim výkonem = machruješ. Nikdy si takový neměl = a spíš mít nebudeš. Zkus tu Camry co ti měsíce doporučujeme = ať víš čemu tak nadáváš a nad čim tak ohrnuješ nos. Stejný místa kde to znáš a máš proježděný se svym autem
26. 11. 2020 19:22
Re: dvě strany mince
O co jde? Jen necháš zase zaprasit diskuzi u Lamba kojotami všeho druhu. Nic jiného pořádně nezná a nikdy nejel. Je to řidič uživatel, žádný umělec. Vlastní zkušenosti nulové a tak louská články a když se mu něco hodí, tak tu tapetuje bez ladu a skladu. Maximálně se vytáhne tetička a babička a... nemá smysl to tu plevelit také.

Každá diskuze pošpiněná kojotami a hybridy...

Dej si HL a máš klid.
27. 11. 2020 08:16
Re: dvě strany mince
Sorry webpajo. Máš naprostou pravdu. Je to ko-kot.
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2020 10:31
Re: dvě strany mince
Ty popleto hlavně NEJVULGÁRNĚJŠÍ diskutére českých webů = už mi to s tím přirovnáním mého auta k velikosti Felicie došlo = ty doteď nevíš čím jezdim :-O

Ne YARISkem https://www.idnes.cz/…9_auto_testy_vok kterej má mikesusův 2litr s ufiknutým jedním válcem a jezdí za 3,5 litru. Ale platformou technikou i pohonem co tě vezl Jirka Vejražka = snad by šlo říct Prius hatchback = už CHÁPEŠ? No takhle pomotáš všechno = a když se ti to vysvětlí = přijdou koko-ti a kreté-ni a tupý hovada a to všechno co máš v repertoáru = a v tom v tom si fakt DOBREJ klidně přiznám MNOHEM LEPŠÍ než já :yes: no spíš :no: :no: ale lepší SI

Prostě Toyota Auris (dnes už zase všechny modely stejně COROLLA) hatbchack (to byla v Evropě dlouhodobě NEJprodávanější kategorie aut https://www.autoforum.cz/…i-elektromobily/ dneska jí díky nárůstu velikosti přebíraj ty C3 a Clio a 208 atd. pro který ti přijde evropská emisní norma ZASE jako v době https://www.idnes.cz/…109_automoto_fdv MOC PŘÍSNÁ = ten Yaris má 64g CO2/km) je https://www.auto.cz/…val-smysl-136960 fakt NENENENENE kategorie třída úroveň velikost felda = jak vyplodil tvůj mozek
Popravdě ten hatchback je větší delší než felda kombi = tak už můžeš spustit vulgarity..

EDIT tady 2 borci co si volil https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/tendr-na-dukovany-babis-pronesl-moudra-slova-v-tomhle-potravnim-retezci-je-ale-az-na-konci :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2020 10:27
Re: dvě strany mince
Viz já včera 17:28 = fakt je s tebou SRANDA :-)

Viz těch 17:28 = nevěděl sem že si až TAK MIMO = asi řidič umělec amatér

TO by vysvělovalo ty OPAČNÝ závěry než Vaculík (a já ;-)
Vono kdyby tě čet a průběžně opravoval Vaculík = šup s ním na HL :-O :D :-!
26. 11. 2020 13:25
Re: dvě strany mince
Ano hlavně hmotnost a řízení elektroniky. Diskuzní teoretici si tu honí pentli o lepší dynamice a zapomínají na to, že všechna tato řešení obírají auta o řidičskost. Kvůli tomu, že ty jedničky a nuly jednoduše nevypneš a pokud ano (SF90), pak je to nečitelné a zoufalé.
Doporučuji Harrisův test Stradale, už chápu, proč to není limita á la F40/50/Enzo, ale běžná modelová řada.

Bohužel je doba taková, že se dnes cítí jako Hero ten, kdo s pomocí asistentů a elektromotorů udělá stovku za 3 nebo objede okruh o 2s rychleji než víceméně analogový vůz. Řízení je ale o něčem jiném.
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 13:31
Re: dvě strany mince
Nevím co TI říct na řízení, když se zrovna ty docela často ROZCHÁZÍŠ se závěry testů = včetně právě pocitů z řízení

A jo Harrisův test je známej = tipuju že McLaren to udělá líp. Diskuzní teoretik si = v praxi ti to jak řikám ČASTO vychází PŘESNĚ OBRÁCENĚ

Hele fakt už je to trapný = nechceš si konečně v klidu probrat to svý nekonečný obviňování Vaculíka PROTOŽE si TY nepochopil? A v pocitu z řízení s mím máš i další ROZPORY co vím = tak ti nevím kdo se vyzná a kdo .. je diskuzní teoretik

No JEDEN z vás prostě KECÁ
Avatar - kari.laz
26. 11. 2020 13:32
Re: dvě strany mince
Dneska jim stačí že vypálí z křižoatky tím, že jen zmáčkne plyn a auto vše udělá za ně. Pak jsou to největší kingové. Podstata řízení už většině lidí dneska nic neříká a auta mají jen na "machrování" že mají v garáži auto, co zrychlí za 2,9 na stovku. Jiné parametry je nezajímají.
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 13:37
Re: dvě strany mince
Asi protože dost přes 90% to ne nezajímá https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 a https://www.auto.cz/…edine-ale-134259 a https://www.auto.cz/…e-hodnoty-136854 a https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 a https://www.auto.cz/…zeni-roku-136296 ale neumí (využít)?

Jak řiká pája DISKUZNÍ TEORETICI se třeba tématu nižší těžiště (myslim dokonce včetně toho páji) vysmívali = a viz vozy v odkazu a jim podobné = jsou to prodejně zcela okrajové vozy. Prostě to lidi nezajímá = maximálně TEORETIZUJOU v DISKUZÍCH :-!
26. 11. 2020 14:21
Re: dvě strany mince
Ty někoho nazývej diskuzní teoretik. Zrovna ty, kterýmu stačí, když auto jede 160 a nechápe proč by někdo měl potřebovat víc :D :D
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 15:55
Re: dvě strany mince
No vidíš = a TAKHLE to máš všechno popletený FURT

Mě stačí +180 km/h = to sis mě poplet s Jirkou Vejražkou

Žes nepochopil že těch přes +90 km/h na okresce nad běžný limity a někde i míň většině lidí stačí = to si prostě ty
Že na většině planety sou nižší limity než u nás = na obrovskejch částech je maximálka i na dálnici 100-110 km/h = takže elektronický omezení Vmax 180 km/h fakt drtivý většině lidí stačí = na tom si nepochopil co?

Popravdě tak na 99,9% sem jel vyšší rychlostí i víc km vyššíma rychlostma = než ty. Protože to jak se popisuješ jak svištíš po jabloneckejch okreskách přes 200 km/h = to myslim kecáš = ale můžu se mýlit :D :-!
26. 11. 2020 16:07
Re: dvě strany mince
Ne nepopletl. U EV jsi se hádal, že i těch 160 stačí. Protože to je o 30 víc než se může ve vyspělých státech jako Rakousko jet? :D :D Ano většině lidí 180 stačí, ale ještě daleko větší většině lidí stačí výkon motoru v Lambu ty pičuse, protože ho stejně málokdy využije. Ten motor má takový výkon, že lehce šlápneš na plyn a jedeš 200. To je něco co si neumíš ani představit, ale blbě kecat, že by bylo lepší tam narvat elektromotor to umíš.
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 16:11
Re: dvě strany mince
Jednak ZASE LŽEŠ a vymýšlíš si :no:

Druhak ZASE URÁŽÍŠ a pičusuješ :no:

Blbej + prolhanej + sprostej = neni to PŘÍLIŠ?

Tvoje PŘEDSTAVY o výkonu co si napsal sou fakt komedie = fakt nevim co tu sprostý paka co nic neví jen se furt hádaj jak sou všichni od EU po Ferrari a Lambo vlastně proti nim pitomí = dělaj. Buzněj lžou vymejšlej si a urážej = no tak vlastně vim
26. 11. 2020 13:43
Re: dvě strany mince
Časy se mění a netoví pindalové bez reálných zkušeností tu tapetují jako o život. Najeto nula a plní odkazů na jejich oblíbence.
Švanda je, jaké je cvičení se s manuálem a silným autem naučit se alespoň přiblížit továrním údajům. Pak se podíváš na to jak kdokoliv postoje svá videa s auty, kde jednoduše zmáčkne LC, dá plný plyn a povolí brzdu.
S tím hle už se nic nezmění, spíš naopak. Naše děti budou za kingy v případě, že si vypnou autopilota, nebo dají přednost individuální přepravě před hromadnou.
26. 11. 2020 13:51
Re: dvě strany mince
Vůbec nesleduju F-1, to jenom na úvod.
A proto se ptám, kdo má aktuálně nejlepší čas na nějakém určitém okruhu, pravověrná F-1 s atmosférickým 12válcem nebo současný mix baterek a spalovacího motoru?
Lambo jsem nikdy neřídil a tak se pro mě velmi pravděpodobně nic nezmění, s baterkama nebo bez. A řekl bych, že pro většinu jeho kupců je to spíš status, než řidičské auto...

edit: a pokud je to tak jak říkáš, potom si pořád můžeš koupit tu GT3 s atmosférou a manuálem... zatím:)
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 14:02
Re: dvě strany mince
To mi připomnělo srovnávačku včetně na okruhu maximum z Mnichova M8 Competition vs elektrika Porsche Taycan. Drtivě VE VŠEM a bohužel VČETNĚ toho okruhu. Nejvýkonnější benzín = ve všem prohrál
26. 11. 2020 14:24
Re: dvě strany mince
Chápeš, že to ale není podstatný jestli benzín hypoteticky prohraje? Jde o radost z jízdy a řidičský zážitek ne o poměřování pindíků na severní smyčce, který auto je o vteřinu rychlejší.
26. 11. 2020 14:32
Re: dvě strany mince
Zrovna auto, které jezdí na okruh, třeba závodit, je hlavně o tom, kdo má lepší čas... a nějaká zábava za volantem je přidaná hodnota.
26. 11. 2020 14:39
Re: dvě strany mince
Tak závodní auto je něco jiného. Tady se ale bavíme o civilním Lambu.
26. 11. 2020 16:04
Re: dvě strany mince
Já měl za to ze supersporty jsou vlastně cistokrevne závodní auta...
26. 11. 2020 17:21
Re: dvě strany mince
To úplně ne, ale jsou jim konstrukčně nejblíže a dobře se z nich čistokrevné závodní auto udělá.
26. 11. 2020 17:23
Re: dvě strany mince
To ano, ale tady byly sice výkonné, ale cesťáky. Navíc záleží na profilu trati a parametrech.
26. 11. 2020 17:22
Re: dvě strany mince
Hurá... :yes:
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 17:28
Re: dvě strany mince
ANO přesně O TOHLE při vývoji čím dál výkonnější supersportů JDE = vůbec celý roky nešlo o ukrajování desetinek a závody právě ve zrychlování ;-)
Supersporty byly vždy o zábavný jízdě na okresce a ovládání https://www.autoforum.cz/…yl-to-zadny-med/

A já se teda jako VYZNÁM takže PROTO tu furt dokola dává odkazy na auto který je zaměřený PŘEDEVŠÍM https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 na to zrychlení žejo :D :-!

Chlapi? A vy CO TO děláte na webu o autech = navíc NEJlepší jízdě na webu :D

Hele už i https://www.e15.cz/…problemu-1375600 prej začíná chápat :*)
Avatar - speedfred
26. 11. 2020 14:04
Re: dvě strany mince
F1 sledujem, a tie časy nie sú len o motore (presnejšie pohonná jednotka). V poslednej dobe tam je aero úplne niekde inde + pneu.
U takto silného auta by mi manuál asi moc nechýbal.
26. 11. 2020 14:09
Re: dvě strany mince
S tím hle výkonem by to byla fuška a bez meziplynů by při ostřejší jízdě byl problém. Ale není to nenaučitelné ;-)
Avatar - speedfred
26. 11. 2020 15:45
Re: dvě strany mince
Tak samozrejme ze sa to dá naučiť len pri takýchto výkonoch to celkom trpí. Teraz sa mení spojka a veci okolo tak mi je z toho zle.
26. 11. 2020 17:02
Re: dvě strany mince
Kdysi jsem četl jak se u Ferrari měnily spojky po pár tisících km...mě u M3 naštěstí vydržela celou dobu ;-)

Ale ty využíváš QV jako málokdo. AR by ti měla postavit sochu a zvát tě ke Kimimu na oslavu nového roku :-)
Avatar - speedfred
26. 11. 2020 19:38
Re: dvě strany mince
Poznam QV s MT čo má 100tis a v poho.
U mňa sa menila prevodovka tak keď je to vonku tak už všetko o jednom.
Moderné automaty sú asi kapánek šetrnejšie k spojkam a ako bonus aj rýchlejšie.
26. 11. 2020 14:08
Re: dvě strany mince
Ono těžko porovnávat jednotlivé éry F1. Sice dnes nejsou aktivní podvozky a motory zdaleka nedosahují výkonu otupených 80-tek, je vyšší hmotnost i rozměry, ale pokrok v pneumatikách, aerodynamice je nezastavitelný. Postupně se překonávají rekordy nejrychlejších V10 s +1000HP, ty však jezdily na drátkovaných pneu atd.
Schválně si ale najdi onboardy zlom 80/90 a teď. je to úplně jiný styl jízdy. Krocení bestie z nemalé části jednou rukou, protože řadíš, meziplyny a přemíra výkonu v lehkém autě s mnohem menším přítlakem. Teď je to velmi přesná, na reakce taky náročná akce, ale stabilnější, uvolněnější...

GT3 s MT je sen, věřím, že jednou v garáži bude. Nic vícero mě není potřeba. ;-)
26. 11. 2020 14:19
Re: dvě strany mince
Nevím, viděl jsem třeba testy 918 Spyder a zklamaní z toho rozhodně nebyli.
S elektrikou navíc...
Jde mi o to, že když budou auta rychlejší tak stejně zase budou chtít šikovnější řidiče s lepším postřehem a jestli já budu s lepším autem rychlejší, oni zrovna tak. Ale ani se stejným autem nebudu nikdy tak rychlý jako oni.
26. 11. 2020 14:21
Re: dvě strany mince
Nemyslím si, že pilotům F1 ch\běl dříve postřeh ;-)

Ano testy 918 jsem nakoukal taky, ale jestli to bylo s kompletně vypnutými hlídacími psi nebo jen částečně nevím. Harris s SF90 taky s omezenými asistenty lítal jako ďas, když je vypnul, kouzlo zmizelo.
26. 11. 2020 14:25
Re: dvě strany mince
To jsme se špatně pochopili. Nejlepší piloti budou podle mého pořád ti samí. Na tom se nic nezmění.
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 17:12
Re: dvě strany mince
No to ale NENÍ až takový překvapení = je to furt malá ploška pneu a 1000 koní

Pro zábavu a hraní musíš jít výkonově o DOST níž = od toho tu sou ty Toybaru a Supry a možná eště https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 a ten samej motor v https://www.auto.cz/…omba-roku-111966

S našimi současnými možnostmi a schopnostmi je maximum asi někde tady https://www.carismo.cz/…errari/488-pista tam někde se množství výkonu vs zábava "láme" = vyšší výkon no problem ale zábava a ovládání bez asistentů = tam nastupuje fyzika
Avatar - wakantanka
26. 11. 2020 17:24
Re: Re: dvě strany mince
Keď ono to tak jednoducho porovnať nie je celkom možné. Medzičasom sa totiž nezmenil len pohon, ale aj kopa ďalších vecí a formula je proste komplexný stroj kde všetko so všetkým súvisí. Osobne si myslím, že najrýchlejšie z poslednej doby budú monoposty Schumacherovej éry, ale skúsim pohľadať časy.
26. 11. 2020 19:24
Re: Re: dvě strany mince
Dnes už ne, nevím o okruhu, kde by současná F1 byla pomalejší než monoposty z roku 2004. bylo by zajímavé na V10 dát slicky. :yes:
Avatar - wakantanka
27. 11. 2020 14:08
Re: Re: dvě strany mince
Popravde som nikdy po tom nepátral, ale čakal by som, že tie s V10 budú veľmi porovnateľné, keďže nemuseli so sebou voziť toľko paliva. Aj na pohľad sa mi tak zdalo, že boli vtedy rýchlejší, ale to môže byť samozrejme optický klam a tvrdé čísla tvrdia niečo iné. Proste vývoj ide dopredu či sa to niekomu páči alebo nie.
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2020 14:39
Re: Re: dvě strany mince
:yes: :yes:

V dokonce MNOHA místních diskutujících zůstal pohled JEN válce a objem = a i když k jejich většímu množství mám kladný vztah = tak už sme dávno jinde
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 13:52
Re: dvě strany mince
Ono je to MHOHEM HORŠÍ = nenetoví pindalové ty auta VYRÁBÍ

A netoví pindalové jim vysvětlují = že to dělají úplně BLBĚ :-O :*) :D :-! :-[]

ŽE při nárůstu a počtu obyvatel planety https://www.worldometers.info/cz/ nebude mít každej auto a že věci se MUSÍ a docela HODNĚ změnit = víme už docela dlouho. ŽE starý lidi chtěj aby to bylo dál po jejich = to je "normální" (tak to bylo se starejma vždycky ;-)
26. 11. 2020 14:20
Re: dvě strany mince
Jen mě není jasný co takový koko-ti dělají na webu, kde by se měli scházet fandové do aut. ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 15:48
Re: dvě strany mince
Koko-ti co arogantně machrujou jak to Ferrari a Lambo a McLaren dělaj blbě? Taky nevim = řekni
26. 11. 2020 17:05
Re: dvě strany mince
Však my taky můžeme psát do ženského magazínu o tom, jaké tampony jsou nejlepší :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 17:08
Re: dvě strany mince
Dokonce i tady = můžeš psát jak to Vaculík napsal blbě = a je to to samý jako bys psal o tampónech. Nebo ON? No JEDEN Z VÁS = rozhodně píše o autech jako o tamponech :-!
27. 11. 2020 09:01
Re: dvě strany mince
ale ono je víc druhů přístupů ke sportovnímu autu a tomu, jak se projevuje... taková Godzilla - GT-R - čtyřkolka, automat, turbo - co to má společného se zábavou za volantem? a nepochybuju o tom, že si z toho řidič odnese brutální zážitky... na druhou stranu Cayman GT4 s manuálem... toho bych dost možná viděl výš než tu GT3 RS...
26. 11. 2020 16:22
Re: Re: dvě strany mince
Naprostý souhlas
Avatar - Dzakobo
26. 11. 2020 15:11
Stejně s tím brzy skončí
V12 je relikt minulosti, asi se sluší napsat - bohužel.

Za mě maximálně V8 - pro supersport s motorem uprostřed atmosférická, pro GT s motorem v předu přeplňovaná
Kdo má oči, vidí, že teď všichni jdou do V6 turbo, od Maserati, přes McLaren, Ford, atd....
Takže V8 bude král... (+ trochu té elektřiny, jinak už to nepůjde)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2020 15:51
Re: Stejně s tím brzy skončí
Jj bohužel nicméně jednoznačně = už nedávaj smysl. Alpina V8 už docela jasně smete V12 760i = pocit z V12 určitě fajn ale tím to bohužel taky končí

Aspoň přišlo hezký rozloučení https://autotechreview.com/…dense-v12-engine
26. 11. 2020 17:00
Re: Stejně s tím brzy skončí
V12 zůstane klenotem, žádná V8 se jí nevyrovná kultivovaností ani specifickým zvukem. Je to naprosto úžasný motor. Výkonově je možné atmo V12 nahradit, jde však jen i číselnou náhradu. Odezva na milimetrový pohyb pravou mít může, ale vždy se bude blížit zespodu.
A srovnání přeplňovaných motorů? Platí pořád to samé, tam kde jeden končí, druhý začíná.

Murray nám ještě jednu poslední zbrusu novou V12 naservíruje i bez velkých automobilek, ale tady z nás se zřejmě nesveze nikdo.

Vážím si možnosti porovnat V8 a V12 naživo a nikdy bych osmihrnku nedal srdcově přednost. ;-)
Avatar - Dzakobo
26. 11. 2020 17:23
Re: Stejně s tím brzy skončí
To nezpochybňuju, ale pro automobilku je to neekonomické a i při zájmu kupců, do budoucna (blízkého) neudržitelné.

V jedný motorárně by se vyráběly 4.0 a 3.0, s turbem i bez, vše samozřejmě closed-deck pro zvládnutí vysokých výkonů a vždy klasický úhel rozevření 90°. V případě Ferrari by V6 putovaly ideálně do Maserati.
4.0 atmo by mohl mít lehce přes 500 koní a k tomu elektro výpomoc, nepochybuju, že reakce na plyn by byly okamžité.
26. 11. 2020 18:35
Re: Stejně s tím brzy skončí
Porsche ladí ze 4,0l B6 510 koní a to předpokládám, že v GT3RS to bude 530HP ;-)
Avatar - Dzakobo
26. 11. 2020 20:09
Re: Stejně s tím brzy skončí
Pořád vzhlížím k 458 Speciale, kde 4,5 litr uměl 605 koní. Ale to bylo ještě v dobách EURO 5, tedy i bez ucpávky (GPF). Těžko odhadovat, kolik se dá vyždímat nyní. I když s nějakými sportovními vysoce průchozími filtry by to třeba šlo naladit pořád slušně, ale stojí to ranec... (Což Porsche přiznává.)
Avatar - speedfred
26. 11. 2020 20:16
Re: Stejně s tím brzy skončí
Keby človek už také auto mal, asi by to chcelo vymenit komplet výfuk a kľudne aj za nejaký ilegal.Aj tak sa s tým asi nejazdí denno-denne tak by to nevadilo.
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2020 09:37
Re: Stejně s tím brzy skončí
Na 458 jsou bestiální laufy z Novitecu. To je jak cirkulárka s vichrem dohromady. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku