Novinky
Vzhledem k tomu strašnému infotainmentu si to ani Octavia nezaslouží. Yaris je tam jako jednooký mezi slepými. Ale vsadil bych sandály, že v rámci politicko-lobbistických zájmů to nakonec dají ID.3...
No vidíte a pro mě byl kdysi zklamání roku Jaguar F-Pace, který kdysi vyhrál dokonce Světové auto roku. A za svým názorem si dodnes stojím 😄 Zkrátka někdy se s porotci člověk neshodne
Na to auto nejsou v evropských automobilových médiích příliš dobré recenze, a zdaleka ne jen kvůli jeho tabletu. Když nástupce Defenderu, tak pořádný - být zákazníkem, určitě bych si počkal na nový Ineos Grenadier. Přesně takto totiž nový Defík měl vypadat - parádní design skutečně navazující na legendárního předchůdce a zachovaná rámová koncepce s tuhými nápravami! 😄 :yes: :yes: :yes:
Pro Octavii je úspěch i finále, a to zejména s ohledem na to, že v tom finále není Golf.
Ok, možná novináři vnímají ID jako elektrický Golf a nechtěli tam ty Golfy mít dva... ale myslím, že kolem toho bude v koncernu ještě rušno 😄
Ta sedmička je ale namíchaná tak, že v ní kupodivu Octavia patří spíš k silnějším kusům 😲
Ok, možná novináři vnímají ID jako elektrický Golf a nechtěli tam ty Golfy mít dva... ale myslím, že kolem toho bude v koncernu ještě rušno 😄
Ta sedmička je ale namíchaná tak, že v ní kupodivu Octavia patří spíš k silnějším kusům 😲
OK. Ale asi jste ho neoznačil za jedno z nejhorších aut všech dob . Aspoň ne kvůli jediné věci v ergonomii.
Ale díky za reakci.
Ale díky za reakci.
k pohledání tedy...
ID.3 si to za problémy nezaslouží, nehezké a nepraktické C4 to nepřeju, Fiat 500 mě neoslovuje. Volbu Dementoru nechápu a Defender je pro mě urážkou toho jména.
Takže zbývá Yaris a Octavia... tak to přejme té Octavii. 😄
ID.3 si to za problémy nezaslouží, nehezké a nepraktické C4 to nepřeju, Fiat 500 mě neoslovuje. Volbu Dementoru nechápu a Defender je pro mě urážkou toho jména.
Takže zbývá Yaris a Octavia... tak to přejme té Octavii. 😄
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak starej defik mel taky dementní umístění pozice řidiče. Sedět narvanej na dveřích a mít volant vyosenej. To mi fakt vadilo. Ale to auto projelo skoro všechno. A jet do těžkého terénu, klidně to vydržím.
Píšu to, protože s tím šíleným britským paskvilem mám taky něco kilometrů odježděno, stejně tak plno lidí kolem mě. A svorně všichni nadávají na pracoviště řidiče, které je prostě... nepovedené. Když tohle nenapraví a nesrovnají vyosení pedálů vůči volantu nebo nedostatek prostoru pro řidiče, tak si to stejně nikdo nekoupí, protože to si od náhrady Defenderu všichni slibovali.
A dostali Discovery verze dva.
A dostali Discovery verze dva.
Já doufám, že to nenastane. Octavia u mě spíš "zvítězila" tím, že je domácí. A kromě toho info i v zásadě povedená.
Jsem zvědavý, jestli někdo ocení stylový odkaz C4 (jako že mě to neoslovuje).
Jsem zvědavý, jestli někdo ocení stylový odkaz C4 (jako že mě to neoslovuje).
C4 se mi libi. Je to trochu crosover. Ale originalni.
ID.3 ma alespon EV platformu, zadni pohon a slusnej dojezd.
Cena a zpracovani by mely byt jinde. Treba na urovni Leafu...
ID.3 ma alespon EV platformu, zadni pohon a slusnej dojezd.
Cena a zpracovani by mely byt jinde. Treba na urovni Leafu...
Z finalistů je to jako vybírat jednookeho mez slepymi. Z vubec moznych volitelných tma vidím Octavii (I když napůl funkční), Yaris ( mezigeneracni obrovsky skok, ale stále nic čím by vyčníval kromě GR varianty, která ovšem není pro ekoúředníky ) a možná C4 (ta zas je úplně obyčejná ). Ale jelikož je tam jedine EV, tak i když to vubec nefunguje, můj tip je právě ID.3, i když jinde než v EU by moc šancí nemel.
...že na porotce bude činěn obrovský politicko-ideologický tlak, aby vyhrál šílený ID3! 😲 😲 😲 :no:
Ne, nekoupím, protože ho nepotřebuju. 😁 Tedy ne teď.
Nekoupím, protože v ČR se nejspíš ani prodávat nebude a dostat ho sem z Británie asi taky nebude nejjednodušší.
Nekoupím, aby sis mohl zase plácat játra o bykupcích. 😁
Nekoupím, protože v ČR se nejspíš ani prodávat nebude a dostat ho sem z Británie asi taky nebude nejjednodušší.
Nekoupím, aby sis mohl zase plácat játra o bykupcích. 😁
konsilium vybere, tak potom na konci roku...bude anketa mezi redaktory i klauny na ACZ o nejhorší auto VŠECH DOB a Kolman tam střelí toho vítěze do hlavy.
Jako letos 208mičku, protože blbě viděl na budíky. Tím se 208 stala v součtu všech hledisek nejhorším vozem všech dob. 😁
Jako letos 208mičku, protože blbě viděl na budíky. Tím se 208 stala v součtu všech hledisek nejhorším vozem všech dob. 😁
zato ty by sis už konečně mohl udělat řidičák místo toho žvanění blbostí a teoretizování. Aspoň bys mohl i nějaké to auto zkusit.
No to určitě. Hilux je pohodlym za volantem na mile daleko.
Mne se na tom defenderu líbilo, ze fakt v terénu se moc nezapotil. S hiluxem jsem ale v terénu nebyl, abych mohl srovnavat. Nicmene očekávám podobne schopnosti.
Mne se na tom defenderu líbilo, ze fakt v terénu se moc nezapotil. S hiluxem jsem ale v terénu nebyl, abych mohl srovnavat. Nicmene očekávám podobne schopnosti.
Já tě jen škádlil.
Beru! :yes:
Taky to znám - za mě taková ta klasická stará moucha jinak funkční věci.
Beru! :yes:
Taky to znám - za mě taková ta klasická stará moucha jinak funkční věci.
Jo... sorry, já myslel design novýho defíku.
Přežitek to není... pořád je na trhu místo pro auta jako Niva, Jimny, Defík... ale souhlas, je to trošku okrajová věc.
Přežitek to není... pořád je na trhu místo pro auta jako Niva, Jimny, Defík... ale souhlas, je to trošku okrajová věc.
Favorité jsou až ke konci tabulky, ten začátek je hodně neinspirativní - Cupra, C4, Defík a 500... no, je vidět, že i vybrat sedm statečných byl letos dost problém.
Takže Yaris, ID a Octavia... no, z těch tří asi teda ID, jako evropské auto co přináší něco nového (a nebudeme se pitvat v tom co). Ale beru i fostekovu inspiraci, bylo by fajn kdyby to vyhrála "naše" Octavia jako ten "lepší Golf" 😄
Takže Yaris, ID a Octavia... no, z těch tří asi teda ID, jako evropské auto co přináší něco nového (a nebudeme se pitvat v tom co). Ale beru i fostekovu inspiraci, bylo by fajn kdyby to vyhrála "naše" Octavia jako ten "lepší Golf" 😄
Jenže ten infotainment je tak zásadní fail, že se nad tím dost těžko přivírá oko, já mám ještě osobní problém s ultrahnusným dvouramenným volantem, ale to se dá řešit příplatkem za sportovní. ID 3 je další z rodiny aut koncernu s problémovým softwarem, Defík se mně osobně líbí a mít na to love, chtěl bych ho doma, ale že by to mělo být auto roku ? U Formentoru a C4 vůbec nechápu, že prošli do finále, mně nakonec z téhle sestavy nejlíp vychází ten Yaris, auto pro masy, a je to takový pokrok v mezích zákona. .
Samozřejmě, že to opraví. Vždyť je to úplně nová konstrukce, samozřejmě vč. toho podvozkového rámu a kompletní karoserie! Takže ergonomie bude jistě O.K. 😄 :yes:
Mrkni na Chválu a jeho vianočný špeciál. Čo prešiel starý, to prešiel na pohodu aj ten nový a to len na obyčajných zimných gumách. Ten pohon majú fakt zmaknuty, otázne je len ako dlho by podobný spôsob užívania vydržal.
No ten kopec jsme prave jeli nahoru. Na vrcholu zastavil, kdyz polovina auta visela ve vzduchu a my všichni čuměli nekam do nebe. Psychicky bych to nedal jet dal, kdyz vubec netuším co tam je, a ještě k tomu ze ty uz nad tím visíš.
No já byl rad ze jsem se držel v sedačce, natož na korbě.
No já byl rad ze jsem se držel v sedačce, natož na korbě.
Tatrovácký testovací polygon je vůbec šílenost. Zkoušeli jsme vybíhat ten nejprudší kopec - nedali jsme to. To se leze po čtyřech. Osmikolka jako nic.. Jinak podobný testovací polygon je ve Vyškově, taky jsme ho zkoušeli. Zjistil jsem, že udržet se vzadu na korbě při výjezdu 30° svahu je docela peklo.
Ale nejvíc jsem se bál, když jsme na IDETu stavěli polygon a pak ho zkoušeli. Byl tam most s kulatým vrškem, kdy to auto chvíli jelo jen po zadních a koukal jsi do nebe. To fakt nebylo nic hezkého.
Ale nejvíc jsem se bál, když jsme na IDETu stavěli polygon a pak ho zkoušeli. Byl tam most s kulatým vrškem, kdy to auto chvíli jelo jen po zadních a koukal jsi do nebe. To fakt nebylo nic hezkého.
S vojenskou tatrou 8x8 jsem se jen nechal svézt ( nemam řidičák C ) na tatrovackem polygonu s jejich testovacícmi jezdci. Byl to zážitek, tu 8x8 někde lesem, pak otáčel nějakou malinkou 4x4 pres rucku na štěrku, nebo hasičský special 6x6 vzal na náklon 45° bokem v cca 60km/h. To jsem se fakt bal.
Ve Vyškově jsme ho taky dokázali na řidičském cvičišti dostat do úzkých (ale pravda, byla to dráha pro BVP a tanky 😁 a tam se potila i osmikolka Tatra).
Ano, vojenská verze. Ale ona se uspořádáním kabiny od té civilní nijak neliší, jen je prostě "dobová" z roku 2000 nebo kdy se to kupovalo.
No, myslím, že kluci budou rádi za Toyoty. 😁
No, myslím, že kluci budou rádi za Toyoty. 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Předpokládám že jsi nejezdil dost ve vojenské verzi. Ja s ni jezdil taky a to misto řidiče je fakt děs.
Prostor pro podobně odolná auta na trhu určitě je, ale nesmí to prostě být zprasenina jako starý Defender. A hodně z toho prostoru ubírá i Toyota.
Nový Defender je designově fajn, ale.... není to Defender.
Nový Defender je designově fajn, ale.... není to Defender.
S designem nesouhlasím... starý Defender to být má a vypadá to dostatečně moderně. Jestli se to auto neposunulo jinam než má je otázka.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Starý Defender je přežitek a Grenadier je jen reakce pro pár zaostalých nostalgiků, které LR naštval novým Defenderem. Pár kousků se prodá, ale velkou stopu už nezanechá.
teď se tady dozvíme, které auto by mělo vyhrát a proč. Od lidí, který nejeli ani z jedním. Tak dávejte!
Jde o formulaci 😁
Že píšeš, jestli to nespravěj, ať si ho vetknou za klobouk.
Ne miláčku, i když ho vybrousí jak briliant, můžou si ho vetknout za klobouk. :-!
BYkupec tluče pantem, kára hnije na showroomu. :-!
Že píšeš, jestli to nespravěj, ať si ho vetknou za klobouk.
Ne miláčku, i když ho vybrousí jak briliant, můžou si ho vetknout za klobouk. :-!
BYkupec tluče pantem, kára hnije na showroomu. :-!
Můj tip: ID3 ptz EV totalita
Moje přání: Octavia ptz jako česká (je to jako když fandíš hokejistům na MS i když víš, že na to nemají...ale občas :😉 )
Takže tip a přání.
Které auto by mělo vyhrát a je nejlepší nevím, protože jsem jel jenom se dvěma.
Podle mě teoretika jsou out C4, Def a Fermenťák.