Dvojice Porsche Taycan si na britském okruhu Brand Hatch připsala hned 13 vytrvalostních rekordů mezi elektromobily. Neobešlo se to však bez extrémně výkonné „powerbanky“.
Snažím se představit si, jak by asi baterkáč konkuroval třeba na Le Brno. Když vezmu v potaz, že v devítihodinovce najede první desítka nejlepších v průměru cca 1000 km a Taycan na stejnou vzdálenost potřeboval třináct a půl hodiny, byl by poražen v podstatě celým startovním polem a to včetně řady těch, co závod vůbec nedokončili. Jó, prej pokrok :D
Tak jestli na ujetí 1000km potřebovali 6x nabíjet a předpokládám že startovali s plnou. Znamená to 7 vyprázdněných akumulátorů...
Když podělím 1000/7=142,8 km na jedno nabití! jako to fakt od sportovního auta chceš...
Ještě lepší je to s časem. Jezdili 13 hodin z toho 3 hodiny nabíjeli. To znamená 10hodin ježdění po 7 úsecích. Když to opět podělíme tak jim vybití trvalo 1hodinu a 24 minut.
To je prostě ve všech směrech mokrej sen každýho motoristy jak má vypadat ježdění se sporťákem... :D:D:D:no:
Taková typická sobotní hodinová projížďka maximálně po okolí a pak čekání na odtah domů protože na okrsce to stejně nikde nenabiješ a pokud ano tak bude tak pomalý že budeš rád že to stihneš v pondělí ráno do kolbenky :D:D:D