Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Porsche Taycan se chlubí 13 novými vytrvalostními rekordy, pomáhalo si však powerbankou

7 komentářů

Anonym
protože já mám největší péro na světě...(když si na něj dám nástavec.)
Imtheman
😁 😁 😁 pobavilo 😁
Avatar - Dragon.001
Dragon.001
Tak jestli na ujetí 1000km potřebovali 6x nabíjet a předpokládám že startovali s plnou. Znamená to 7 vyprázdněných akumulátorů...

Když podělím 1000/7=142,8 km na jedno nabití! jako to fakt od sportovního auta chceš...

Ještě lepší je to s časem. Jezdili 13 hodin z toho 3 hodiny nabíjeli. To znamená 10hodin ježdění po 7 úsecích. Když to opět podělíme tak jim vybití trvalo 1hodinu a 24 minut.

To je prostě ve všech směrech mokrej sen každýho motoristy jak má vypadat ježdění se sporťákem... 😁 😁 😁 :no:

Taková typická sobotní hodinová projížďka maximálně po okolí a pak čekání na odtah domů protože na okrsce to stejně nikde nenabiješ a pokud ano tak bude tak pomalý že budeš rád že to stihneš v pondělí ráno do kolbenky 😁 😁 😁
Anonym
Ono tady něco takovýho bylo...při nejdelším driftování tankovali BMW za jízdy.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Anebo by mohli natáhnout troleje!
Avatar - Dinar
Dinar
😁 😁 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Až to vylepší tak, že budou nabíjet za jízdy z pojízdné powerbanky, padnou všechny rekordy, konečně dojdeme k tomu, že EV může kroužit věčně. 😁
Avatar - lyon667
lyon667
Snažím se představit si, jak by asi baterkáč konkuroval třeba na Le Brno. Když vezmu v potaz, že v devítihodinovce najede první desítka nejlepších v průměru cca 1000 km a Taycan na stejnou vzdálenost potřeboval třináct a půl hodiny, byl by poražen v podstatě celým startovním polem a to včetně řady těch, co závod vůbec nedokončili. Jó, prej pokrok 😁