Elektromobily
Přepočet na Fabie je dobrý, ale abych si to líp představil, pomohl by mi ještě přepočet na fotbalové hřiště.
Na hriste nevim, ale Tesla Model S Plaid ma stovku driv, nez opustis beznou svetelnou krizovatku ... 😄
V tomhle jsou EV slusny, na akceleraci si asi nikdo stezovat nebude 😄
Jinak tady po Londyne je tech Taycanu uz docela dost, pribyvaji jak houby po desti. Takze s poptavkou a prodejem techto EV asi zadny problem nebude, lidi to chteji.
A nejhezci je podle me bily s temi bilymi koly.
V tomhle jsou EV slusny, na akceleraci si asi nikdo stezovat nebude 😄
Jinak tady po Londyne je tech Taycanu uz docela dost, pribyvaji jak houby po desti. Takze s poptavkou a prodejem techto EV asi zadny problem nebude, lidi to chteji.
A nejhezci je podle me bily s temi bilymi koly.
spis mi vzalo par iluzi, ale zatim jsem s nim kdekoliv ujel cemukoliv. Vcetne vasich vlhkych snu. I ty vlastnim.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně tak. Maximálně dvakrát! 😒]
U Porsche by to mohlo být vícekrát, přecijen to není Tesla aby tomu něco upadlo, přehřálo se to a nebo to hodilo nějakou jinou chybu.
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zvuk Taycanu zaujímavý, taký vesmírny, ale oproti takejto hudbe (tiež od Porsche) je to len zvuk mixéru:
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
:yes: přesně tak. Taycan je tak trochu https😐/www.naughtyharbor.cz/…-opalena-monica/ vypadá to přesně tak, jak má, ale stejně tomu něco chybí.
a to turbo má na předním nebo zadním elektromotoru?
Nemozem si pomoct aj keby to dalo 200km/h za 5 sekund tak na Porsche s klasickym spalovakom sa to proste imidzom nechyta. Okrem toho Porsche 911 Turbo S tomu Taykanu natrhne ***.
Taycan vazi neskutocnych 2349kg!!! Porsche 911 1665kg co je o 684kg menej. Taycan je mastodont a z hladiska fyziky je to uplna somarina tak tazke auto. Ta vaha tomu jasne podtrhava nohy. Vsetku tu vahu rozpohybovat stoji neskutocne vela energie. Len samotna baterka ma 900kg!!!! Kazdy konstrukter sa vzdy snazi o rozumny pomer vykonu a vahy. Taycan nesplna nic z toho. :no:
911 ma 100km/h za 2,7s
200km/h za 8,75s
250 za 14,43s
Treba nieco dodat?
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.autoforum.cz/…-kralem-sprintu/ :yes:
Taycan vazi neskutocnych 2349kg!!! Porsche 911 1665kg co je o 684kg menej. Taycan je mastodont a z hladiska fyziky je to uplna somarina tak tazke auto. Ta vaha tomu jasne podtrhava nohy. Vsetku tu vahu rozpohybovat stoji neskutocne vela energie. Len samotna baterka ma 900kg!!!! Kazdy konstrukter sa vzdy snazi o rozumny pomer vykonu a vahy. Taycan nesplna nic z toho. :no:
911 ma 100km/h za 2,7s
200km/h za 8,75s
250 za 14,43s
Treba nieco dodat?
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.autoforum.cz/…-kralem-sprintu/ :yes:
v garazi spinkaj obe, tvuj problem je, ze podovnavas 2 naprosto rozdilna auta, Taycan je 4 dverove cestovni GT a 911 je sportovni auto, nehlede nato ze jak Taycan tak 911 maji vahy v rozpeti nekolik set kg podle verze a vybavy
porovnavat svou GT2 RS s Taycanem by me nikdy nenapadlo ani ve snu, protoze v tom prvnim muzeme jet maximalne ve dvou (i v zapkadni 911 jsou zadni sedacky jen nouzovka spise pro deti, kdys si nastavim sedacku idealne, tak za me se v 911 neposadi nikdo) a relativne nepohodlne, i jen dojet cca 220km na okruh je s 911 na Ceskych silnicich rekneme neprijemne, na kvalitnim povrchu a v zatezi to pak je jina, a naopak s Taycanem kam se relativne na pohodu vejde i moje 4 clena rodina neni zadnej problem si odjet vejlet klidne 600-700km za den a z auta vzdy vystoupit relativne svezi a nerozlamany, aneb ty auta jsou neporovnatelna, nebyl by asi problem kdys se musi odjet s Taycanem za den klidne 1000-1200km kdy se po ceste 3-4x nabiji po cca 15-20 minutach
pokud bych mel Taycana s necim stovnavat, tak to budou auta jako Audi RS5S nebo BMW 8 GC, to jsou srovnatelne velka auta co se tyce prostoru v interieru a zavazadelniku
porovnavat svou GT2 RS s Taycanem by me nikdy nenapadlo ani ve snu, protoze v tom prvnim muzeme jet maximalne ve dvou (i v zapkadni 911 jsou zadni sedacky jen nouzovka spise pro deti, kdys si nastavim sedacku idealne, tak za me se v 911 neposadi nikdo) a relativne nepohodlne, i jen dojet cca 220km na okruh je s 911 na Ceskych silnicich rekneme neprijemne, na kvalitnim povrchu a v zatezi to pak je jina, a naopak s Taycanem kam se relativne na pohodu vejde i moje 4 clena rodina neni zadnej problem si odjet vejlet klidne 600-700km za den a z auta vzdy vystoupit relativne svezi a nerozlamany, aneb ty auta jsou neporovnatelna, nebyl by asi problem kdys se musi odjet s Taycanem za den klidne 1000-1200km kdy se po ceste 3-4x nabiji po cca 15-20 minutach
pokud bych mel Taycana s necim stovnavat, tak to budou auta jako Audi RS5S nebo BMW 8 GC, to jsou srovnatelne velka auta co se tyce prostoru v interieru a zavazadelniku
Tam se jim nedá upřít že jim to jde.
Zmier sa s tým že tu máme EV, mne asi vcelku ani neva pokial ma nejakými pokutami a daňami nebudú nútiť zbaviť sa spaľováku.
Stalo se mi jen jednou jedinkrát v životě, že mě na dálnici předjela Tesla. A to jezdím v podstatě podle limitů, takže předjet mě fakt nevyžaduje žádnou vysokou rychlost.. Takže až je video působivé, v reálu většina elektromobilů svou "bezdůvodně" pomalou jízdou bohužel jen komplikuje dopravu.
Neustále čtu, jakého úžasného zrychlení a rychlostí jsou elektromobily schopné dosáhnout, tak mi jen prostě přijde úsměvné, že v praxi bude v naprosté většině případů obyčejný auto v cíli podstatně dřív než tato elektrická raketa s takřka nekonečným výkonem a krouťákem..
nejvtimpejsi na vas hosi je, ze vy ani netusite co to je mit vykonne auto, kdyby jste nekdy vlastnili neco co ma vic nez 300kW, tak vite ze razantnejsi jizda s takovym autem znamena ze benzin ale i nafta mizi sakra rychle, takze treba takova RS6 kdys dostava napapkat, tak na nadrz ujede sotva 120km 😉 takze s M3 CSL mam vlastne auto na jezdeni kolem komina, protoze na nadrz me oficialne da min bez Taycan, a ne vsude ji nenatankuju, nejaky patok z kdejaky cerpacky bych do ni opravdu netankoval
Druhá, Při 160kph máš range 260-270? Za jakých podmínek?
za podminek jake posledni 2 tydny panuji v CR vesmes na D11 po ktere cestuju nejcasteji, tedy chladno a klidnejsi nebo spise ridsi provoz
https😐/fastestlaps.com/…speedway-lausitz
Porsche je od začátku děláno tak, aby si celou baterku mohl vyplácat v plném výkonu na okruhu. Už jsem viděl i testy, kde to zkoušeli a fakt to chlazení mají koncipované tak, aby to stačilo uchladit jak motory, tak i baterku a řidič to nijak nepoznal.