Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
když FCA nemá krom pikapů RAM a Jeepů co prodávat 😄 😄 😄
Zbytek je bud zastralý anebo prostě neexistuje anebo se nepovedl a nikdo to nechce
Zbytek je bud zastralý anebo prostě neexistuje anebo se nepovedl a nikdo to nechce
To je pravda.
Moc se ale po akvizici PSA - FCA těším, že si po dvaceti letech s PSA technikou budu moci koupit tuto techniku v emotivním A-R designu s pohonem odpovídajícím italské tradici.
Moc se ale po akvizici PSA - FCA těším, že si po dvaceti letech s PSA technikou budu moci koupit tuto techniku v emotivním A-R designu s pohonem odpovídajícím italské tradici.
lukas13
Mno, pokud mají obě automobilky čistý zisk cca 2 mld Euro, netřeba stahovat kalhoty, brod je ještě daleko. Jiní jsou na tom o dost hůř.
"Italsko-americké FCA loni klesl upravený čistý zisk o 57 procent na 1,9 miliardy eur (49,7 miliardy Kč), zatímco francouzské PSA klesl čistý zisk o 31,3 procenta na 2,2 miliardy eur". Ono to vypadá spíše na 4,1 miliardy dohromady. Jen to potvrzuje co si myslím, že u stávajících automobilek není koho litovat nebo ho podporovat.
12MM
To je skvělá zpráva. PSA stále za jedno období vytváří zisk ve výši, která mu před lety umožnila pořídit Opel. A přitom nemusí platit ani euro emisních pokut. Bravo.
A to jim ještě klesnul zisk zejména proto, že vyplatily, v souvislosti s tím spojením, masivní dividendy.
Vyplatily rekordních 2,9 miliardy €...
Ale to se nehodí, takže se napíše jen bulvární titulek.
😄
Vyplatily rekordních 2,9 miliardy €...
Ale to se nehodí, takže se napíše jen bulvární titulek.
😄
Jinou možností pro globální koncerny je diverzifikovat portfolio a vyhovět národním zvyklostem a specifikům daného trhu, to vše s využitím technologických synergií (platformy, modulární řešení atp.) Proto PSA pořídilo FCA, nic lepšího, co by přesně tomuto odpovídalo, nebylo na trhu možné koupit. Jsou to od PSA hluboce promyšlené strategické kroky.