Ekonomika
lukas13
3
Mno, pokud mají obě automobilky čistý zisk cca 2 mld Euro, netřeba stahovat kalhoty, brod je ještě daleko. Jiní jsou na tom o dost hůř.
Přejít do diskuze
Ja Prvni 123
A to jim ještě klesnul zisk zejména proto, že vyplatily, v souvislosti s tím spojením, masivní dividendy.
Vyplatily rekordních 2,9 miliardy €...
Ale to se nehodí, takže se napíše jen bulvární titulek.
😄
Vyplatily rekordních 2,9 miliardy €...
Ale to se nehodí, takže se napíše jen bulvární titulek.
😄
Xylo
"Italsko-americké FCA loni klesl upravený čistý zisk o 57 procent na 1,9 miliardy eur (49,7 miliardy Kč), zatímco francouzské PSA klesl čistý zisk o 31,3 procenta na 2,2 miliardy eur". Ono to vypadá spíše na 4,1 miliardy dohromady. Jen to potvrzuje co si myslím, že u stávajících automobilek není koho litovat nebo ho podporovat.
KANKUNEN
Automobilky musí podražit, aby měly na autě zisk a tím pádem prodají méně. Však se k tomu vyjádřil i Martin Jahn. A zdravím ty technické inžynýry, kteří vidí cenu EV jen v baterce a se solidem myslí, že cena spadne.
12MM
To je skvělá zpráva. PSA stále za jedno období vytváří zisk ve výši, která mu před lety umožnila pořídit Opel. A přitom nemusí platit ani euro emisních pokut. Bravo.
Anonym
když FCA nemá krom pikapů RAM a Jeepů co prodávat 😄 😄 😄
Zbytek je bud zastralý anebo prostě neexistuje anebo se nepovedl a nikdo to nechce
Zbytek je bud zastralý anebo prostě neexistuje anebo se nepovedl a nikdo to nechce
12MM
Něco uvidíme určitě 😄 . Ve světle pořízení FCA se ale najednou opuštění kolínské TPCA zdá mít velkou logiku. PSA si akvizicí zajistilo přístup k tradičním minivozům, ke čtyřkolce, dvouválci, GT, sportovním i ryze terénním vozům, opravdovým pickupům. Se svým portfoliem nyní prakticky ovládá národní trhy Itálie a Francie a jižních států, část DE trhu s výrazným podílem v Africe a latinské Americe a tradicí US značek v severní Americe. Držím jim palce.
Blue Sun
Ano, jeden rok je nepochybně důkazem toho, že jsou už úplně v koncích. Ty jsi fakt hlava... vymazaná.
WinDiesel
A Tavares je taky jeden z mála kritizující výmysly přicházející z Bruselu.
Blue Sun
To se ukáže za pár let, zda si PSA nevzalo příliš moc velké sousto. Zejména evropská část FCA je něco, kde se utopí spousta peněz a bez jistoty návratnosti.
12MM
To je pravda.
Moc se ale po akvizici PSA - FCA těším, že si po dvaceti letech s PSA technikou budu moci koupit tuto techniku v emotivním A-R designu s pohonem odpovídajícím italské tradici.
Moc se ale po akvizici PSA - FCA těším, že si po dvaceti letech s PSA technikou budu moci koupit tuto techniku v emotivním A-R designu s pohonem odpovídajícím italské tradici.
12MM
Některé automobilky to takto určitě udělat musí.
Jinou možností pro globální koncerny je diverzifikovat portfolio a vyhovět národním zvyklostem a specifikům daného trhu, to vše s využitím technologických synergií (platformy, modulární řešení atp.) Proto PSA pořídilo FCA, nic lepšího, co by přesně tomuto odpovídalo, nebylo na trhu možné koupit. Jsou to od PSA hluboce promyšlené strategické kroky.
Jinou možností pro globální koncerny je diverzifikovat portfolio a vyhovět národním zvyklostem a specifikům daného trhu, to vše s využitím technologických synergií (platformy, modulární řešení atp.) Proto PSA pořídilo FCA, nic lepšího, co by přesně tomuto odpovídalo, nebylo na trhu možné koupit. Jsou to od PSA hluboce promyšlené strategické kroky.