Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEvropský trh v březnu 2021: Meziroční skok o 63 %. Prodeje už jsou na stejné úrovni jako loni
20 komentářů
Anonym
Tak to chce Kubrta. Zachrání to Čulibrk a kapitalističtí menydžeři, kteří plíživě vybudovali socialistickou ekonomiku. A hlavní je nevylít nálev.
Poděl se o kwalitní matroš, kámo !!!!!!!!!!!!!!
kozakm
a přesto se prodává jako o život. Jsem zvědav, jestli se to do budoucna nějak projeví (rušení/zmenšování autosalonů, online prodej...)
rohYpnol
Srovnávat by se mělo s rokem 2019 především. Tyhle rádoby bombastické růsty jsou o ničem.
Tak ono korona neskončila... ale je fakt, že by nebylo špatný letos jet tabulky 21/20 a 21/19
Tak vacsinou sa porovnava s predoslym rokom - a treba pozitivnu prezentaciu - rovnake cislo je vlastne mierny rast, nie pokles 25 percent oproti 2019.
Kto si dovoli predpovedat ake budu predaje tento rok?
Ja tipujem, ze to bude horsie ako 2019, aj ked iba mierne. Zadlzene a turisticke krajiny ako Taliansko a Spanielsko budu pokulhavat a COVID podpory od vlad pre ludi tiez nebudu trvat vecne - niektore firmy to nepreziju, vyssia nezamestnanost.
Hlavne ale taky "mikrodojem" ako prepusta dodavatelsky retazec automobiloveho priemyslu na Slovensku - tu 300 ludi, tu 400, tam 250, ono to nie su hrozne cisla, ale dodavatelia sa ocividne pripravuju na chudobnejsie roky...
Kto si dovoli predpovedat ake budu predaje tento rok?
Ja tipujem, ze to bude horsie ako 2019, aj ked iba mierne. Zadlzene a turisticke krajiny ako Taliansko a Spanielsko budu pokulhavat a COVID podpory od vlad pre ludi tiez nebudu trvat vecne - niektore firmy to nepreziju, vyssia nezamestnanost.
Hlavne ale taky "mikrodojem" ako prepusta dodavatelsky retazec automobiloveho priemyslu na Slovensku - tu 300 ludi, tu 400, tam 250, ono to nie su hrozne cisla, ale dodavatelia sa ocividne pripravuju na chudobnejsie roky...
Peugeot, Citoen i Fiat.
😲
Fiat je o úhlu pohledu... #11 z dlouhodobějšího pohledu žádnej extra úspěch není... ale vzhledem k situaci asi dobrý.
Ale pro akcionáře určitě dobrý 😉
A hlavne Mercedes a BMW predávajú väčšie počty bez toho, aby nejak zlacňovali s cieľom vyšších predajov. Naopak môžu si dovoliť predávať napr. kompakt s mainstreamovou technikou (FWD, R4) za 40-50t a ľudia to kúpia, takže tam zjavne nejakú exkluzivitu a lepší image vidia. A že by ustupovali z najvyšších pozícií sa mi tiež nezdá, dnes sa robia tak výkonné, veľké a drahé bavoráky či Mercedesy ako nikdy predtým, napr. 635-koňový hotsedan za 180t eur (M5 CS), to sú tie ťahúne imidžu a exkluzivity.
Mimochodom o "kvalitách" elektrickej e208 kolujú v Trnave legendy, tie autá sa repasujú niekoľkokrát, kto do toho vidí, nechcel by ich ani zadarmo.