Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Evropský trh v březnu 2021: Meziroční skok o 63 %. Prodeje už jsou na stejné úrovni jako loni

20 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Srovnávat by se mělo s rokem 2019 především. Tyhle rádoby bombastické růsty jsou o ničem.
Avatar - sorpersa
sorpersa
Lanica nárast predaja o 800 percent 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
na své nefunkční aplikaci MyPeugeot změnili logo. 😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Protože byly realizovány odložené nákupy v zemích kde je Stellantis králem. Pouze odložené nákupy. Však taky VW stagnuje protože v Německu se nic moc nedělo.
Avatar - speedfred
speedfred
A hlavne je to stále také nejaké turbulentné obdobie, takže tak vypadajú aj tie výsledky. BMW a MB ale neskutočné umiestnenie. 😎
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Poděl se o kwalitní matroš, kámo !!!!!!!!!!!!!!
Avatar - Anonym
Anonym
Tak to chce Kubrta. Zachrání to Čulibrk a kapitalističtí menydžeři, kteří plíživě vybudovali socialistickou ekonomiku. A hlavní je nevylít nálev.
pogo26
Dopad korony ještě ani pořádně nezačal. Zatím to řeší stále větší dluhy.
Avatar - iudex
iudex
Na "punc exkluzivity" už niektoré automobilky zahynuli.
A hlavne Mercedes a BMW predávajú väčšie počty bez toho, aby nejak zlacňovali s cieľom vyšších predajov. Naopak môžu si dovoliť predávať napr. kompakt s mainstreamovou technikou (FWD, R4) za 40-50t a ľudia to kúpia, takže tam zjavne nejakú exkluzivitu a lepší image vidia. A že by ustupovali z najvyšších pozícií sa mi tiež nezdá, dnes sa robia tak výkonné, veľké a drahé bavoráky či Mercedesy ako nikdy predtým, napr. 635-koňový hotsedan za 180t eur (M5 CS), to sú tie ťahúne imidžu a exkluzivity.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
TWL, neříkej, že tuhle naprosto kultovní scénku neznáš 😁
Avatar - xxc
xxc
Čím menej sa predá, tým je to ekologickejšie.
cudzinec111
Tak vacsinou sa porovnava s predoslym rokom - a treba pozitivnu prezentaciu - rovnake cislo je vlastne mierny rast, nie pokles 25 percent oproti 2019.

Kto si dovoli predpovedat ake budu predaje tento rok?

Ja tipujem, ze to bude horsie ako 2019, aj ked iba mierne. Zadlzene a turisticke krajiny ako Taliansko a Spanielsko budu pokulhavat a COVID podpory od vlad pre ludi tiez nebudu trvat vecne - niektore firmy to nepreziju, vyssia nezamestnanost.

Hlavne ale taky "mikrodojem" ako prepusta dodavatelsky retazec automobiloveho priemyslu na Slovensku - tu 300 ludi, tu 400, tam 250, ono to nie su hrozne cisla, ale dodavatelia sa ocividne pripravuju na chudobnejsie roky...
lukas13
K BMW a MB - jen mi přijde, že díky tomu ztrácí punc exkluzivity...

Ale pro akcionáře určitě dobrý 😉
Avatar - Emel
Emel
Tak ono korona neskončila... ale je fakt, že by nebylo špatný letos jet tabulky 21/20 a 21/19
Avatar - Anonym
Anonym
Cenduro
Zdá se, že mě to funguje.
kozakm
a přesto se prodává jako o život. Jsem zvědav, jestli se to do budoucna nějak projeví (rušení/zmenšování autosalonů, online prodej...)
Avatar - iudex
iudex
No Stellantis sa teraz určite zabrzdí. Trnavský Stellantis ruší zmeny, lebo nie sú súčiastky, na dvore stoja tisíce áut, ktoré zišli z linky, ale musia sa tam vrátiť, keď v budúcnosti dorazia čipy (rozobrať a zase zmontovať). Skús si zabehnúť do predajne Peugeotu a popýtať 208 do výroby, čo Ti povedia. 😉
Mimochodom o "kvalitách" elektrickej e208 kolujú v Trnave legendy, tie autá sa repasujú niekoľkokrát, kto do toho vidí, nechcel by ich ani zadarmo.
Avatar - Emel
Emel
Zajímavý jak jsou Fiat a Citroen na stejných číslech, za kvartál i za měsíc 😄
Fiat je o úhlu pohledu... #11 z dlouhodobějšího pohledu žádnej extra úspěch není... ale vzhledem k situaci asi dobrý.
DonVito
Stellantis jede.

Peugeot, Citoen i Fiat.
😲