klasických automobilů bude ubývat a elektromobilů přibývat a to celosvětově. EU se jen nerozpadne, vývoj spalovacích motorů automobilky v drtivé většině zařízly, vliv ČR na světový trh aut je žádný až minimální, většina států a měst počítá s omezením spalováků (výroba/prodej), od USA, přes UK až po Čínu.
Je potřeba už teď začít hledat klady a začít myslet na to, aby celá Evropa nepřešla na elektromobilitu, ale díky odpůrcům v ČR nebude dostatečně vybudovaná infrastruktura, kteří to budou blokovat za každou cenu.
Položte si otázky:
Mám už teď kde nabíjet? Pokud ano, máte vyřešený levný provoz, pokud ne, je potřeba začít lobovat za to, aby v mém paneláku zřídili u parkovacích stání nabíjecí body, připravovat nadřízeného na to, že bude potřeba, aby začal přemýšlet o budování alespoň běžných zásuvek na parkovišti.
Ujedu každý den opravdu víc než 200km? Pokud ne, jedu do HR jednou ročně a mám vyřešený bod 1.), jsem schopen ušetřit tolik, že dám po cestě o něco víc, případně ušetřím na letenku.
Je potřeba už teď začít hledat klady a začít myslet na to, aby celá Evropa nepřešla na elektromobilitu, ale díky odpůrcům v ČR nebude dostatečně vybudovaná infrastruktura, kteří to budou blokovat za každou cenu.
Položte si otázky:
Mám už teď kde nabíjet? Pokud ano, máte vyřešený levný provoz, pokud ne, je potřeba začít lobovat za to, aby v mém paneláku zřídili u parkovacích stání nabíjecí body, připravovat nadřízeného na to, že bude potřeba, aby začal přemýšlet o budování alespoň běžných zásuvek na parkovišti.
Ujedu každý den opravdu víc než 200km? Pokud ne, jedu do HR jednou ročně a mám vyřešený bod 1.), jsem schopen ušetřit tolik, že dám po cestě o něco víc, případně ušetřím na letenku.