Novinky
Nový Volkswagen Multivan T7 je tu. Nižší, hybridní, s novým interiérem a jediným turbodieselem
58 komentářů
že T 6.1 pokračuje dál, tak tohle je v podstatě nástupce Sharanu. Nejspíš tedy o dost dražší.
Ano, bude to fest drahé. Vždy se mi líbil, největší stěhovák co jsem kdy měl byla R-Klasse v Longu. Pro cestování s tenkrát malými dětmi a psem byla nedostižná. Komfort na jiném levenu než Multivan.
Ale je to jednoznačně ikona, patří do virtuální garáže, už jen z úcty k tradici 😉
Ale je to jednoznačně ikona, patří do virtuální garáže, už jen z úcty k tradici 😉
Aha, tak prej nejsi VW positive a ve výsledku jsi z představy T6.1 mokrej. Už chápu tve reakce, nekdo nesouhlasí s tvým vlhkým snem.
Takze si nejdřív zameť před svým prahem a pak reaguj objektivně. O problémové T6 bych mohl napsat řádků.
Takze si nejdřív zameť před svým prahem a pak reaguj objektivně. O problémové T6 bych mohl napsat řádků.
Ty jsi mokrej z Toyotího kvílení v hybridu a to nejspíše doslova. Tak pomlč o objektivitě, hlavně s tvým legendárním naháněním motorek na semaforu s Aurisem.
Myslím, že webpaja je 100x více objektivní, než ty.
Myslím, že webpaja je 100x více objektivní, než ty.
A jeden, co vůbec neumi číst. Není problém ve strojích jako takových, ale těch demenetech na nich
Ty jsi zas mokrej z toho, jak se nacpes před všechny a pak se neumíš rozjet. To uz tu všichni vime
Ty jsi zas mokrej z toho, jak se nacpes před všechny a pak se neumíš rozjet. To uz tu všichni vime
typický silniční frustrát. Zkus zrelaxovat a uvidíš, že se ti uleví, nebudeš mít žílu na čele pokaždé, když ti ze semaforů ujede stopětadvacítka skůtr.
Já se na motorce necpu nikam, kam bych neměl, nebo někoho omezil a stejně tak v autě uhnu všem motorkám, pokud mohu 😉
Já se na motorce necpu nikam, kam bych neměl, nebo někoho omezil a stejně tak v autě uhnu všem motorkám, pokud mohu 😉
je vidět že vůbec netušíš která bije. Já těm motorkám taky uhíbám, i přesto že někteří jsou dementi, a neumí se rozjet z toho semaforu. Ale to jsou většinou ti, kteří se cpou všude za každou cenu.
Stále nechápeš, že když motorka ujede ze semaforu dřív než já, tak naopak jsem rád. Fakt bys mohl občas použít mozek.
Stále nechápeš, že když motorka ujede ze semaforu dřív než já, tak naopak jsem rád. Fakt bys mohl občas použít mozek.
Ty neumíš číst? Vrať se zpátky k příspěvku na který reaguješ a dej si ho ještě jednou. U Mulťáku se neoháním jedním známým, ale dávám příklad Dinara. Ostatní sem nemá smysl tahat, neboť tu o ničem neporeferují.
Je úplně jedno, jestli dement sedí za řídítky, nebo za volantem. A většinou, pokud potká dement demnta, tak si musí navzájem něco dokazovat a pak je to pro jejich okolí doslova vražedná kombinace. A osobně teda každý den na silnici potkávám daleko víc dementů za volantem. Cítí se tak nějak bezpečněji a o to se chovají víc jak arogantní prasata. Ale ty jsi určitě jiný, než ty dementi o kterých se bavíme, jsi dospělý inteligentní jedinec, a proto nemáš potřebu si měřit péro s kýmkoliv a zrovna né na silnici. 😉
rozdíl je ten, že dement v autě se ti necpe mezi auta v koloně a nepostaví se první na semafor. Kde pak není schopen se rozjet na zelenou.
Za volantem mám strategii "žij a nech žít", tedy nikoho neotravuj a klidně uvolni místo. Ale bohužel tím se někteří řidiči a většina motorkářů vůbec neřídí a často dělají schválnosti.
Navíc dle kari.laz je ten hybrid línej, takže nemám ani co si dokazovat.
Za volantem mám strategii "žij a nech žít", tedy nikoho neotravuj a klidně uvolni místo. Ale bohužel tím se někteří řidiči a většina motorkářů vůbec neřídí a často dělají schválnosti.
Navíc dle kari.laz je ten hybrid línej, takže nemám ani co si dokazovat.
vypadá imho lépe než T6 a nebo Sharan. Ale ty motorizace.... Není to nějaké slabé?
No tak ty rendery jsou poměrně děsný, má to stejně tupý masivní předek jako Caddy a bez mlhovek. Motory až na lehce podladěné 2.0TSI celkem bída. Mám 1.4TSI 110kW v Touranu a je to tak akorát, tohle bude o dost těžší i větší, takže ten 1.5TSI 100kW s tím bude mít dost práci. Diesel taktéž jen 110kW je málo, navíc se bavíme o autě tak reálně za 1,5mil Kč… Hmmm jsem zvědav na realitu a ceník, podle cen nových VW to bude masakr 😁
někdo ty pokuty za emise zaplatit musí. Pro méně chápavé, schované v EV modelech.
No jo no. Co na to říct…
že VW vsadil na jednu kartu a to teď platí zákazník. Ale ono se zdražuje všude a u všech
Tak si ti inteligentní koupí za půlku Toyotu, viď? Zklidni to, stáváš se Sakrou...
Co to meleš? O toyote nepíšu ani řádku, navíc tam se taky zdražuje.
Začínáš být zaslepenej jak hugino a spol jen vidíš něčí nick.
A kdyz to chceš takhle, na Toyote mi vadí milion dalších věcí, ale servis řešit nechci. Je skvělé mít téměř dokonale auto jako ten VÁM jen když se musím zaobírat řešením závad, byť i drobných, které nekdo ani neřeší a statistiky taky ne, to se mi fakt nechce.
Nebo chceš říct, že jim např asistenti fungují nebo infotainment?
Začínáš být zaslepenej jak hugino a spol jen vidíš něčí nick.
A kdyz to chceš takhle, na Toyote mi vadí milion dalších věcí, ale servis řešit nechci. Je skvělé mít téměř dokonale auto jako ten VÁM jen když se musím zaobírat řešením závad, byť i drobných, které nekdo ani neřeší a statistiky taky ne, to se mi fakt nechce.
Nebo chceš říct, že jim např asistenti fungují nebo infotainment?
Ten má v dieslu 176 kW a je bez benzínu. Za mě by stačilo tohle auto prodávat jen z jedním motorem TDI 147 kW. Ale kdyby tam V6 TDI, to by byla šupa. S boudou se nestrouhají zatáčky, tam chceš aby to zrychlovalo do kopce na dálnici i naložené.
Moje rec... Je to presne tak, kdyz mas pod kopcem 140, bechces, abys mel nahore utrapenych 120, jako sakra z Lodenice na Vraz.
Popravdě se mi to tolik nelíbí, jak oT6.1 kterému to opravdu umí slušet. Na druhou stranu tohle není úplně nástupcě T6.1 .
Co mě zarazilo je celkem tragická nabídka motorů. Na tak velké auto je 1,5TSI 100kW málo a obecně 1,5 to tak velkého auta. Pak zbytečný PHEV, který v tom nepojede o nic lépe, navíc u auta, které většinou dost najede je PHEV kontraproduktivní. Dokážu si to představit pro nějaké letištní, nebo hotelové taxi, kde potřebují vozit více lidí a pohybují se po městě a tak využijí elektriku, pokud tedy to taxi nebude moc vytížené, protože pak by nestačil dobíjet.
Jediný schopný motor je 2.0 TSI a i výkon 150kW bude dostatečný, jenže si myslím, že tam už bude vyšší spotřeba, kterou ne každý bude chtít akceptovat.
2.0TDI 110kW jako základ super, ale chybí silnější verze a vzhledem k tomu, že dost těch aut se bude pohybovat na větší vzdálenosti, je diesel ideální volba.
Popravě ani otec se třemi dětmi při cestě, dejme tomu do Chorvatska, nechce v kopci dělat brzdu a chce bezpečně předjet.
PS: jako u všech aut, počkám na živé setkání, často je vzhled na živo o dost jiný. Jednou lepší, jednou horší.
Co mě zarazilo je celkem tragická nabídka motorů. Na tak velké auto je 1,5TSI 100kW málo a obecně 1,5 to tak velkého auta. Pak zbytečný PHEV, který v tom nepojede o nic lépe, navíc u auta, které většinou dost najede je PHEV kontraproduktivní. Dokážu si to představit pro nějaké letištní, nebo hotelové taxi, kde potřebují vozit více lidí a pohybují se po městě a tak využijí elektriku, pokud tedy to taxi nebude moc vytížené, protože pak by nestačil dobíjet.
Jediný schopný motor je 2.0 TSI a i výkon 150kW bude dostatečný, jenže si myslím, že tam už bude vyšší spotřeba, kterou ne každý bude chtít akceptovat.
2.0TDI 110kW jako základ super, ale chybí silnější verze a vzhledem k tomu, že dost těch aut se bude pohybovat na větší vzdálenosti, je diesel ideální volba.
Popravě ani otec se třemi dětmi při cestě, dejme tomu do Chorvatska, nechce v kopci dělat brzdu a chce bezpečně předjet.
PS: jako u všech aut, počkám na živé setkání, často je vzhled na živo o dost jiný. Jednou lepší, jednou horší.
S motory souhlas, bude to chtít silnější TDI (200HP) a 4Motion k tomu, zatím jediný použitelný motor je 2,0TSI. Pro hodně nenáročné pak základní TDI.
P.S.: ovládání teploty ventilace je úděs! 😉
P.S.: ovládání teploty ventilace je úděs! 😉
Lidi, spousta z vas tu place nad tim, ze to bude mit relativne male a slabe motory, Ale vubec si neuvedomujete, ze to auto bude vychazet z platformy na osobaky. Tzn. ze uz nebude vazit prazdny 2,25 tuny, ale bude o minimalne 500 kilo lehci.
Musite koukat na ty parametry motoru v celem kontextu toho auta.
Porovnejte to s primou konkurenci PSA (traveller / spacetourer / proace), kde i ta nejvetsi verze se vleze pod 1,85 tuny. A take to je na platforme pro osobaky. (rozmery tech aut se velmi k sobe priblizuji, coz doposud nebylo)
Diky tomu lze pak nabizet relativne slabsi motory.
PSA do toho dava 90kw, 110kw a 130kw a pri testech na zrychleni a zavodeni v podovani s dalsima dodavkama vyhravaji - viz testy na youtube. A to diky nizsi hmotnosti celeho auta.
Musite koukat na ty parametry motoru v celem kontextu toho auta.
Porovnejte to s primou konkurenci PSA (traveller / spacetourer / proace), kde i ta nejvetsi verze se vleze pod 1,85 tuny. A take to je na platforme pro osobaky. (rozmery tech aut se velmi k sobe priblizuji, coz doposud nebylo)
Diky tomu lze pak nabizet relativne slabsi motory.
PSA do toho dava 90kw, 110kw a 130kw a pri testech na zrychleni a zavodeni v podovani s dalsima dodavkama vyhravaji - viz testy na youtube. A to diky nizsi hmotnosti celeho auta.
A já byl s Travelerem na váze a měl 2130 kilo. Ale na majitele x5 40i to stačí. Ti zjistili, že nad 130 jim spotřeba prudce stoupá.
Tak to prrr, Touran s 1.4TSI má 1680kg, tohle je větší a s 1.5 a 7mi místy nebude po 1,9t, takže to bude bída, navíc ta 1.5 je podladěná na 100kW… úplně zbytečně :no:
hmotnost bude 1.862 kg az 2.067 kg
viz dale.... a na uvedenem webu nebo youtube pod jmenem videa
"VW T7 Multivan (2021) Die Weltpremiere des NEUEN Bulli!"
Weltpremiere VW T7
- Ich zeig euch alles was NEU ist!
- Un😜 Alles ist Neu!
- Wird schon mehr als 70 Jahre gebaut
- Jetzt in 7ter Generation
- komplett neu konzipiert
Design😒br />
Vorne😒br /> Künftig zwei Größen beim Multivan😒br /> - Multivan
- Multivan, Langversion mit 20 cm größerem Überhang hinten
- Die Ausstattungslinien:
- Multivan
- Multivan Life
- Multivan Style
- DNA seiner Vorgänger ()
- Anspruch: Sympathischer Blick und Zeitloses Design
- Flachere und größere Windschutzscheibe
- prägnant nach vorn gezogene Motorhaube (wie T4)
- glattflächige Stoßfänger (wie bei T1)
- Serienmäßig: LED-Scheinwerfer
- Optional: „IQ.LIGHT – LED-Matrixscheinwerfer“
- Neu: beleuchtete LED-Querspange im Kühlergrill als weiteres Element des Tagfahrlichts (Serie Style)
Seite😒br />
- Länger, breiter, flacher
- Länge: 4.97 m (5.17 LV) (+7cm)
- Breite mit Außenspiegel: 1.94 m (+4cm)
- Höhe: 1.90 m (-5cm)
- Radstan😜 3.12 m (+12 cm)
- Ladekante: 58 cm
- cw-Wert: 0,30
- bis zu 7-Sitzen
- Gestreckten als Vorgänger durch Radstand
- Kurze Überhänge
- Räder bis zu 19 Zoll (zuvor bis 18 Zoll)
- zusätzliches Seitenfenster an A-Säule (T1-T3)
- Chromband Charakterlinie (ab Style) wie (wie T3)
- drei möglichen Zweifarblackierungen
- Erstmals Panorama Dach
- Optional zwei Schiebetüren (Multivan, Life)
- Optional elektrisch (in Style)
- Auch mit Gestensteuerung
- Und Zuziehfunktion
Heck😒br /> -
- Heckspoiler
- serienmäßig: LED-Rückleuchten (zweigeteilten)
- optional: elektrische Heckklappe mit Gestensteuerung
- Optional: zuziehhilfe
- Laderaumlänge maximal: 2.43 m
- Laderaumlänge LV maximal: 2.63 m
- nur noch Einzelsitze im Fond
- Rückbank in der dritten Sitzreihe abgeschafft
- Um bis zu 25% leichter
- Wiegen zwischen 23 und 29 Kilo
- Einfach ein und ausgebaut
- Schienen bestromt
- Für optionale Sitzheizung
- Passagier-Erkennung
- Flexibel auf neuem Schienensystem verstellbar
- 5-Sitze Individuell aufteilbar
- Optional Sitze der 2. Reihe um 180 Grad drehbar
- Multitool: Neuer Fondtisch
- Kofferraum: 469 - 1.844 - 3.672
- LV Kofferraum: 763 - 2.171 - 4.005
- Anhängelast: 1.600 bis 2.000 kg
Motor😒br />
- Gewicht: 1.862 kg bis 2.045 kg
- Gewicht LV: 1.884 kg bis 2.067 kg
Die Antriebsversionen (Debüt 2021)
• 1.5 TSI
- 100 kW / 136 PS (7-Gang-DSG, Front)
- 220 Nm
• 2.0 TSI
- 150 kW / 204 PS (7-Gang-DSG, Front)
- 320 Nm
- Wie Golf GTI
• eHybrid
- 160 kW / 218 PS Systemleistung (6-Gang-DSG, Front)
- Verbrenner: 150 PS
- E-Maschine: 116 PS
- System: 218 PS
- 350 Nm
- 13 kwh Akku (im Unterboden)
- 50 km
- Bis 130 km/h elektrisch
Ab 2022: Vierzylinder-Turbodiesel (TDI) mit einer Leistung von 110 kW / 150 PS
Innen😒br />
- 10,25 Zoll „Digital Cockpit“
- Dazwischen: Shift-by-wire-Schaltung (DSG)
- Für besseren Durchstieg von vorn nach hinten
- Deshalb niemals klassische Mittelkonsole
- Aber Neue Ablagemöglichkeit
- 10,0 Zoll „Infotainmentsystems“
- „Ready 2 Discover“
- Optional:
- „Discover Media“
- „Discover Pro“
- HUD
- Optional: 360-Grad-Darstellung „Area View“
- „We Connect Plus“ (drei Jahren kostenfrei)
- via Smartphone
- „Verriegeln & Entriegeln“
- „Online-Standheizung“
- 840-Watt-Soundsystem von Harman Kardon
- Ambientebeleuchtung
- elektrisch betätigt wird die Parkbremse
- Analoge Handbremse abgeschafft
- Je nach Ausstattung sind es mehr als 20 Systeme
- Die Assistenzsysteme
Fazit😒br /> - Bisher T6.1: ab 35.690 Euro
- Künftig spekuliert: unter 40.000 Euro
- Schwer zwischen Sharan, Caddy und T7 zu entscheiden
__
Mehr findest du von uns auch hier😒br />www.thecarcrash.de
viz dale.... a na uvedenem webu nebo youtube pod jmenem videa
"VW T7 Multivan (2021) Die Weltpremiere des NEUEN Bulli!"
Weltpremiere VW T7
- Ich zeig euch alles was NEU ist!
- Un😜 Alles ist Neu!
- Wird schon mehr als 70 Jahre gebaut
- Jetzt in 7ter Generation
- komplett neu konzipiert
Design😒br />
Vorne😒br /> Künftig zwei Größen beim Multivan😒br /> - Multivan
- Multivan, Langversion mit 20 cm größerem Überhang hinten
- Die Ausstattungslinien:
- Multivan
- Multivan Life
- Multivan Style
- DNA seiner Vorgänger ()
- Anspruch: Sympathischer Blick und Zeitloses Design
- Flachere und größere Windschutzscheibe
- prägnant nach vorn gezogene Motorhaube (wie T4)
- glattflächige Stoßfänger (wie bei T1)
- Serienmäßig: LED-Scheinwerfer
- Optional: „IQ.LIGHT – LED-Matrixscheinwerfer“
- Neu: beleuchtete LED-Querspange im Kühlergrill als weiteres Element des Tagfahrlichts (Serie Style)
Seite😒br />
- Länger, breiter, flacher
- Länge: 4.97 m (5.17 LV) (+7cm)
- Breite mit Außenspiegel: 1.94 m (+4cm)
- Höhe: 1.90 m (-5cm)
- Radstan😜 3.12 m (+12 cm)
- Ladekante: 58 cm
- cw-Wert: 0,30
- bis zu 7-Sitzen
- Gestreckten als Vorgänger durch Radstand
- Kurze Überhänge
- Räder bis zu 19 Zoll (zuvor bis 18 Zoll)
- zusätzliches Seitenfenster an A-Säule (T1-T3)
- Chromband Charakterlinie (ab Style) wie (wie T3)
- drei möglichen Zweifarblackierungen
- Erstmals Panorama Dach
- Optional zwei Schiebetüren (Multivan, Life)
- Optional elektrisch (in Style)
- Auch mit Gestensteuerung
- Und Zuziehfunktion
Heck😒br /> -
- Heckspoiler
- serienmäßig: LED-Rückleuchten (zweigeteilten)
- optional: elektrische Heckklappe mit Gestensteuerung
- Optional: zuziehhilfe
- Laderaumlänge maximal: 2.43 m
- Laderaumlänge LV maximal: 2.63 m
- nur noch Einzelsitze im Fond
- Rückbank in der dritten Sitzreihe abgeschafft
- Um bis zu 25% leichter
- Wiegen zwischen 23 und 29 Kilo
- Einfach ein und ausgebaut
- Schienen bestromt
- Für optionale Sitzheizung
- Passagier-Erkennung
- Flexibel auf neuem Schienensystem verstellbar
- 5-Sitze Individuell aufteilbar
- Optional Sitze der 2. Reihe um 180 Grad drehbar
- Multitool: Neuer Fondtisch
- Kofferraum: 469 - 1.844 - 3.672
- LV Kofferraum: 763 - 2.171 - 4.005
- Anhängelast: 1.600 bis 2.000 kg
Motor😒br />
- Gewicht: 1.862 kg bis 2.045 kg
- Gewicht LV: 1.884 kg bis 2.067 kg
Die Antriebsversionen (Debüt 2021)
• 1.5 TSI
- 100 kW / 136 PS (7-Gang-DSG, Front)
- 220 Nm
• 2.0 TSI
- 150 kW / 204 PS (7-Gang-DSG, Front)
- 320 Nm
- Wie Golf GTI
• eHybrid
- 160 kW / 218 PS Systemleistung (6-Gang-DSG, Front)
- Verbrenner: 150 PS
- E-Maschine: 116 PS
- System: 218 PS
- 350 Nm
- 13 kwh Akku (im Unterboden)
- 50 km
- Bis 130 km/h elektrisch
Ab 2022: Vierzylinder-Turbodiesel (TDI) mit einer Leistung von 110 kW / 150 PS
Innen😒br />
- 10,25 Zoll „Digital Cockpit“
- Dazwischen: Shift-by-wire-Schaltung (DSG)
- Für besseren Durchstieg von vorn nach hinten
- Deshalb niemals klassische Mittelkonsole
- Aber Neue Ablagemöglichkeit
- 10,0 Zoll „Infotainmentsystems“
- „Ready 2 Discover“
- Optional:
- „Discover Media“
- „Discover Pro“
- HUD
- Optional: 360-Grad-Darstellung „Area View“
- „We Connect Plus“ (drei Jahren kostenfrei)
- via Smartphone
- „Verriegeln & Entriegeln“
- „Online-Standheizung“
- 840-Watt-Soundsystem von Harman Kardon
- Ambientebeleuchtung
- elektrisch betätigt wird die Parkbremse
- Analoge Handbremse abgeschafft
- Je nach Ausstattung sind es mehr als 20 Systeme
- Die Assistenzsysteme
Fazit😒br /> - Bisher T6.1: ab 35.690 Euro
- Künftig spekuliert: unter 40.000 Euro
- Schwer zwischen Sharan, Caddy und T7 zu entscheiden
__
Mehr findest du von uns auch hier😒br />www.thecarcrash.de
trosku skoda ze ten PHEV nedali v nejake evoluci, precijen ta obstarozni 1,4 s tou obstarozni prevodovkou, na takovyto dulezity model mohli za tech spoustu let udelat evoluci a dat tomu treba i ten 2 litr jaky je treba v PHEV Audinach, klidne naladeny nize nez v Audi
Nikdy jsem nebyl VAG positive, ale kecalové mě donutí k tomu, aby se tu nemlely bohapusté kraviny.
Samozřejmě, že jde o skvělou volbu. :yes:
Takze přestaň s tím hatem dokud nebudeš mít realne dlouhodobě zkusenosti.
Být problémové auto jen jedno, tak je to smůla na kus. Kdyz je bezproblémové jedno z 10, tak je to utrpení.
Na druhou stranu jsem si dřív myslel, že to problémové není a je to běžné takhle fungovat. Proto může některým připadat, že to je bezproblemove též.
Zrovna teď se kamarád zbavuje T6 po 4 letech a 80tis km protože už to je uplnej vrak. Padá do nouzaku, rozsvecujou se nad všechny kontrolky na palubce a servis to opraví, řádově 15-20tis a za cca 5000km se mu to děje znovu. Kdyz uz to řešil po 4., tak konečně uznal, že to nemá smysl a hledá nějakého nestastnika, který to koupí.
Taky jsem měl dva Aurise, jeden po 100tkm vypadal jak některé Pašíky s půlmilionem. Na druhém se měnilo uložení zadních tlumičů, kvůli ránám na nerovnostech. Tlumiče samozřejmě odmítli vyměnit a i tak to byl porod. Tchán má Yaris jako prvomajitel, do 30tkm se měnila spojka, lambda a výfuk. Přesto bych si nikdy nedovolil napsat, že Toyoty nejsou držáky.
Ohledně Multivanu se zeptej třeba Dinara (a ne není jediný, koho znám a je s ním spokojený). Ten má najeto poměrně dost a stále se chová a funguje úžasně.
Take it easy... 😉
Nejhorší byla snad F3 která se vracela v záruce za opakující zavady
Já jezdím Volvy a musím zaklepat, to jsou tak nerozbitná auta, že jsem si musel koupit staré VW na hraní 😄
Ale znám i pár lidí, co měli Volva a nadávají na to kudy chodí. Holt motor z Peugeotu, novinka z kraje výroby, automat, nebo AWD ...
je rozdil staré a nové auto na odtahovce
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.autobild.de/…rt-17015527.html