Novinky
Nový Volkswagen Multivan T7 je tu. Nižší, hybridní, s novým interiérem a jediným turbodieselem
58 komentářů
Mikesus
7
mně se hodně líbí, ale jako otec 3 dětí se zkušeností se spoustou výrobků VAG, bych do něj nešel. Vysvětlovat brečícím dětem, že k babičce nedojedeme za hodinu a půl, jak bylo plánováno, ale musíme počkat na asistenci a že si babička pro ně musí přijet a tedy že s nimi mi jet nemůžeme, se mi fakt nechce. Stačilo jak mně to prudilo, když jsem sám musel jezdit do autorizáku neplánovaně každou chvíli. Dokud to bylo v záruce, tak to byla jen ztráta času a nervů. Chudáci ti, co to pak kupovali jako ojeté.
Přejít do diskuze
Nezlob se, ale tohle permanentní flusání se nedá číst. Zatímco to ty neustále mektáš jedno a to samé dokola, tak jiní jezdí, JEZDÍ a STÁLE JEZDÍ se svými Volkswageny.
Nikdy jsem nebyl VAG positive, ale kecalové mě donutí k tomu, aby se tu nemlely bohapusté kraviny.
Samozřejmě, že jde o skvělou volbu. :yes:
Nikdy jsem nebyl VAG positive, ale kecalové mě donutí k tomu, aby se tu nemlely bohapusté kraviny.
Samozřejmě, že jde o skvělou volbu. :yes:
Na túto rodinku sa asi babička tak isto načakala.Fotka zo včera. https😐/imgur.com/gallery/Kchb0Cb
Na Autogefuhl vyzera ze ma realny kus. Ale mas pravdu v tom, ze toto neni ten kus co si pojdes kupit. Ako otec 3 deti a majitel Sharana som ale plny ocakavani.
že T 6.1 pokračuje dál, tak tohle je v podstatě nástupce Sharanu. Nejspíš tedy o dost dražší.
No já jich nepár měl jako fyzická i právnická osoba. Bez zbytečných návštěv servisů a problémů.
Taky jsem měl dva Aurise, jeden po 100tkm vypadal jak některé Pašíky s půlmilionem. Na druhém se měnilo uložení zadních tlumičů, kvůli ránám na nerovnostech. Tlumiče samozřejmě odmítli vyměnit a i tak to byl porod. Tchán má Yaris jako prvomajitel, do 30tkm se měnila spojka, lambda a výfuk. Přesto bych si nikdy nedovolil napsat, že Toyoty nejsou držáky.
Ohledně Multivanu se zeptej třeba Dinara (a ne není jediný, koho znám a je s ním spokojený). Ten má najeto poměrně dost a stále se chová a funguje úžasně.
Take it easy... 😉
Taky jsem měl dva Aurise, jeden po 100tkm vypadal jak některé Pašíky s půlmilionem. Na druhém se měnilo uložení zadních tlumičů, kvůli ránám na nerovnostech. Tlumiče samozřejmě odmítli vyměnit a i tak to byl porod. Tchán má Yaris jako prvomajitel, do 30tkm se měnila spojka, lambda a výfuk. Přesto bych si nikdy nedovolil napsat, že Toyoty nejsou držáky.
Ohledně Multivanu se zeptej třeba Dinara (a ne není jediný, koho znám a je s ním spokojený). Ten má najeto poměrně dost a stále se chová a funguje úžasně.
Take it easy... 😉
Ten má v dieslu 176 kW a je bez benzínu. Za mě by stačilo tohle auto prodávat jen z jedním motorem TDI 147 kW. Ale kdyby tam V6 TDI, to by byla šupa. S boudou se nestrouhají zatáčky, tam chceš aby to zrychlovalo do kopce na dálnici i naložené.
typický silniční frustrát. Zkus zrelaxovat a uvidíš, že se ti uleví, nebudeš mít žílu na čele pokaždé, když ti ze semaforů ujede stopětadvacítka skůtr.
Já se na motorce necpu nikam, kam bych neměl, nebo někoho omezil a stejně tak v autě uhnu všem motorkám, pokud mohu 😉
Já se na motorce necpu nikam, kam bych neměl, nebo někoho omezil a stejně tak v autě uhnu všem motorkám, pokud mohu 😉
Tusim to bol Mark Twain co povedal, ze s blbcami sa radsej ani nepustaj do debaty. Pretoze ta stiahnu na svoju uroven a tam ta uz potom prebiju skusenostami. 😄
Ano, bude to fest drahé. Vždy se mi líbil, největší stěhovák co jsem kdy měl byla R-Klasse v Longu. Pro cestování s tenkrát malými dětmi a psem byla nedostižná. Komfort na jiném levenu než Multivan.
Ale je to jednoznačně ikona, patří do virtuální garáže, už jen z úcty k tradici 😉
Ale je to jednoznačně ikona, patří do virtuální garáže, už jen z úcty k tradici 😉
S multakem t6/6.1 mám jen 2 zkusenoati, obě špatné. Caravelle t5 byla příšerná. Pořád tak nějak vzpomínám na perfektně funkční O1 nebo G4. Klidně bych vw vzal znovu, po čase vzd yjedno auto zkusíme a je to bohužel pořád to samé
Nejhorší byla snad F3 která se vracela v záruce za opakující zavady
Nejhorší byla snad F3 která se vracela v záruce za opakující zavady
Presne tak. Ja som mal T5 2.5TDI. Teraz mam T6 2.0BiT (204k) a aj ten sa dost trapi do kopcov ked je nalozene. Rozmyslal som, ze dalsie uz bude V300d. Tymto mi to VW ulahcil. Uz nieje nad cim rozmyslat. 3 tony aj s nakladom skratka potrebuju silny motor.
"Začínáš být zaslepenej"...klídek vůči nickům nemám předsudky, stejně jako vůči autům. O zaslepenosti bych mluvil spíš v souvislosti s tapetováním o VW. 😉
Ty neumíš číst? Vrať se zpátky k příspěvku na který reaguješ a dej si ho ještě jednou. U Mulťáku se neoháním jedním známým, ale dávám příklad Dinara. Ostatní sem nemá smysl tahat, neboť tu o ničem neporeferují.
Ja taky hledam auto pro 3 deti, ale prestal jsem cist u vet "prebira infotainment z noveho Golfu a sazi na dotykovou ..."
No tak ty rendery jsou poměrně děsný, má to stejně tupý masivní předek jako Caddy a bez mlhovek. Motory až na lehce podladěné 2.0TSI celkem bída. Mám 1.4TSI 110kW v Touranu a je to tak akorát, tohle bude o dost těžší i větší, takže ten 1.5TSI 100kW s tím bude mít dost práci. Diesel taktéž jen 110kW je málo, navíc se bavíme o autě tak reálně za 1,5mil Kč… Hmmm jsem zvědav na realitu a ceník, podle cen nových VW to bude masakr 😁
No ještě pár VW máme bohužel. Zatímco si nejsi VAG positive tak s nimi moc reálných osobních zkusebosti asi nemáš. ty osobní zkušenosti mám. Není to flusani, ale reálné zkusenosti. Ať si to přebere každý jak chce a uvědomí si, jestli to jedno auto co koupi může být dobrý bezproblémový kus nebo ne.
Takze přestaň s tím hatem dokud nebudeš mít realne dlouhodobě zkusenosti.
Být problémové auto jen jedno, tak je to smůla na kus. Kdyz je bezproblémové jedno z 10, tak je to utrpení.
Na druhou stranu jsem si dřív myslel, že to problémové není a je to běžné takhle fungovat. Proto může některým připadat, že to je bezproblemove též.
Zrovna teď se kamarád zbavuje T6 po 4 letech a 80tis km protože už to je uplnej vrak. Padá do nouzaku, rozsvecujou se nad všechny kontrolky na palubce a servis to opraví, řádově 15-20tis a za cca 5000km se mu to děje znovu. Kdyz uz to řešil po 4., tak konečně uznal, že to nemá smysl a hledá nějakého nestastnika, který to koupí.
Takze přestaň s tím hatem dokud nebudeš mít realne dlouhodobě zkusenosti.
Být problémové auto jen jedno, tak je to smůla na kus. Kdyz je bezproblémové jedno z 10, tak je to utrpení.
Na druhou stranu jsem si dřív myslel, že to problémové není a je to běžné takhle fungovat. Proto může některým připadat, že to je bezproblemove též.
Zrovna teď se kamarád zbavuje T6 po 4 letech a 80tis km protože už to je uplnej vrak. Padá do nouzaku, rozsvecujou se nad všechny kontrolky na palubce a servis to opraví, řádově 15-20tis a za cca 5000km se mu to děje znovu. Kdyz uz to řešil po 4., tak konečně uznal, že to nemá smysl a hledá nějakého nestastnika, který to koupí.
Tiez nad nim celkom uvazujem. Tipujem, ze to zabiju kompletne cenou a tam to skonci. Dizajn ma nejak nenadchol (hlavne zadna cast), ale inak to vyzera na velmi prakticke auto.
Ty jsi mokrej z Toyotího kvílení v hybridu a to nejspíše doslova. Tak pomlč o objektivitě, hlavně s tvým legendárním naháněním motorek na semaforu s Aurisem.
Myslím, že webpaja je 100x více objektivní, než ty.
Myslím, že webpaja je 100x více objektivní, než ty.
Lidi, spousta z vas tu place nad tim, ze to bude mit relativne male a slabe motory, Ale vubec si neuvedomujete, ze to auto bude vychazet z platformy na osobaky. Tzn. ze uz nebude vazit prazdny 2,25 tuny, ale bude o minimalne 500 kilo lehci.
Musite koukat na ty parametry motoru v celem kontextu toho auta.
Porovnejte to s primou konkurenci PSA (traveller / spacetourer / proace), kde i ta nejvetsi verze se vleze pod 1,85 tuny. A take to je na platforme pro osobaky. (rozmery tech aut se velmi k sobe priblizuji, coz doposud nebylo)
Diky tomu lze pak nabizet relativne slabsi motory.
PSA do toho dava 90kw, 110kw a 130kw a pri testech na zrychleni a zavodeni v podovani s dalsima dodavkama vyhravaji - viz testy na youtube. A to diky nizsi hmotnosti celeho auta.
Musite koukat na ty parametry motoru v celem kontextu toho auta.
Porovnejte to s primou konkurenci PSA (traveller / spacetourer / proace), kde i ta nejvetsi verze se vleze pod 1,85 tuny. A take to je na platforme pro osobaky. (rozmery tech aut se velmi k sobe priblizuji, coz doposud nebylo)
Diky tomu lze pak nabizet relativne slabsi motory.
PSA do toho dava 90kw, 110kw a 130kw a pri testech na zrychleni a zavodeni v podovani s dalsima dodavkama vyhravaji - viz testy na youtube. A to diky nizsi hmotnosti celeho auta.
S motory souhlas, bude to chtít silnější TDI (200HP) a 4Motion k tomu, zatím jediný použitelný motor je 2,0TSI. Pro hodně nenáročné pak základní TDI.
P.S.: ovládání teploty ventilace je úděs! 😉
P.S.: ovládání teploty ventilace je úděs! 😉
Aha, tak prej nejsi VW positive a ve výsledku jsi z představy T6.1 mokrej. Už chápu tve reakce, nekdo nesouhlasí s tvým vlhkým snem.
Takze si nejdřív zameť před svým prahem a pak reaguj objektivně. O problémové T6 bych mohl napsat řádků.
Takze si nejdřív zameť před svým prahem a pak reaguj objektivně. O problémové T6 bych mohl napsat řádků.
Stále sú to len rendery a kopa sľubov k tomu, nič viac. Keď bude reálne sériové auto, potom sa bude dať povedať, že je tu.
Je úplně jedno, jestli dement sedí za řídítky, nebo za volantem. A většinou, pokud potká dement demnta, tak si musí navzájem něco dokazovat a pak je to pro jejich okolí doslova vražedná kombinace. A osobně teda každý den na silnici potkávám daleko víc dementů za volantem. Cítí se tak nějak bezpečněji a o to se chovají víc jak arogantní prasata. Ale ty jsi určitě jiný, než ty dementi o kterých se bavíme, jsi dospělý inteligentní jedinec, a proto nemáš potřebu si měřit péro s kýmkoliv a zrovna né na silnici. 😉
To je fajn, akurát mi príde divné, abyčlovek relevantné materiály nenašiel k článku ale musel si ich dohľadať inde.
A já byl s Travelerem na váze a měl 2130 kilo. Ale na majitele x5 40i to stačí. Ti zjistili, že nad 130 jim spotřeba prudce stoupá.
Popravdě se mi to tolik nelíbí, jak oT6.1 kterému to opravdu umí slušet. Na druhou stranu tohle není úplně nástupcě T6.1 .
Co mě zarazilo je celkem tragická nabídka motorů. Na tak velké auto je 1,5TSI 100kW málo a obecně 1,5 to tak velkého auta. Pak zbytečný PHEV, který v tom nepojede o nic lépe, navíc u auta, které většinou dost najede je PHEV kontraproduktivní. Dokážu si to představit pro nějaké letištní, nebo hotelové taxi, kde potřebují vozit více lidí a pohybují se po městě a tak využijí elektriku, pokud tedy to taxi nebude moc vytížené, protože pak by nestačil dobíjet.
Jediný schopný motor je 2.0 TSI a i výkon 150kW bude dostatečný, jenže si myslím, že tam už bude vyšší spotřeba, kterou ne každý bude chtít akceptovat.
2.0TDI 110kW jako základ super, ale chybí silnější verze a vzhledem k tomu, že dost těch aut se bude pohybovat na větší vzdálenosti, je diesel ideální volba.
Popravě ani otec se třemi dětmi při cestě, dejme tomu do Chorvatska, nechce v kopci dělat brzdu a chce bezpečně předjet.
PS: jako u všech aut, počkám na živé setkání, často je vzhled na živo o dost jiný. Jednou lepší, jednou horší.
Co mě zarazilo je celkem tragická nabídka motorů. Na tak velké auto je 1,5TSI 100kW málo a obecně 1,5 to tak velkého auta. Pak zbytečný PHEV, který v tom nepojede o nic lépe, navíc u auta, které většinou dost najede je PHEV kontraproduktivní. Dokážu si to představit pro nějaké letištní, nebo hotelové taxi, kde potřebují vozit více lidí a pohybují se po městě a tak využijí elektriku, pokud tedy to taxi nebude moc vytížené, protože pak by nestačil dobíjet.
Jediný schopný motor je 2.0 TSI a i výkon 150kW bude dostatečný, jenže si myslím, že tam už bude vyšší spotřeba, kterou ne každý bude chtít akceptovat.
2.0TDI 110kW jako základ super, ale chybí silnější verze a vzhledem k tomu, že dost těch aut se bude pohybovat na větší vzdálenosti, je diesel ideální volba.
Popravě ani otec se třemi dětmi při cestě, dejme tomu do Chorvatska, nechce v kopci dělat brzdu a chce bezpečně předjet.
PS: jako u všech aut, počkám na živé setkání, často je vzhled na živo o dost jiný. Jednou lepší, jednou horší.
pri prvom pohľade som si prečítal v nadpise, že "nový Volkswagen Multipla" a tento prvý dojem mi už ostal v hlave asi navždy
Tak to je těžká rána Toyotě. Ještě bych potřeboval nějak vysvětlit, proč jako kupec ojetin 8+ roku starých jsem měl vždy max do 2 let těžké a drahé komplikace s každým Peugeotem a Volkswagnem a Das Skoudou. A proč mi Prius jezdí 4. rok aniž bych do něj dal byť jednu korunu? (olej apod pochopitelně dělám).
trosku skoda ze ten PHEV nedali v nejake evoluci, precijen ta obstarozni 1,4 s tou obstarozni prevodovkou, na takovyto dulezity model mohli za tech spoustu let udelat evoluci a dat tomu treba i ten 2 litr jaky je treba v PHEV Audinach, klidne naladeny nize nez v Audi
Co to meleš? O toyote nepíšu ani řádku, navíc tam se taky zdražuje.
Začínáš být zaslepenej jak hugino a spol jen vidíš něčí nick.
A kdyz to chceš takhle, na Toyote mi vadí milion dalších věcí, ale servis řešit nechci. Je skvělé mít téměř dokonale auto jako ten VÁM jen když se musím zaobírat řešením závad, byť i drobných, které nekdo ani neřeší a statistiky taky ne, to se mi fakt nechce.
Nebo chceš říct, že jim např asistenti fungují nebo infotainment?
Začínáš být zaslepenej jak hugino a spol jen vidíš něčí nick.
A kdyz to chceš takhle, na Toyote mi vadí milion dalších věcí, ale servis řešit nechci. Je skvělé mít téměř dokonale auto jako ten VÁM jen když se musím zaobírat řešením závad, byť i drobných, které nekdo ani neřeší a statistiky taky ne, to se mi fakt nechce.
Nebo chceš říct, že jim např asistenti fungují nebo infotainment?
A jeden, co vůbec neumi číst. Není problém ve strojích jako takových, ale těch demenetech na nich
Ty jsi zas mokrej z toho, jak se nacpes před všechny a pak se neumíš rozjet. To uz tu všichni vime
Ty jsi zas mokrej z toho, jak se nacpes před všechny a pak se neumíš rozjet. To uz tu všichni vime
hmotnost bude 1.862 kg az 2.067 kg
viz dale.... a na uvedenem webu nebo youtube pod jmenem videa
"VW T7 Multivan (2021) Die Weltpremiere des NEUEN Bulli!"
Weltpremiere VW T7
- Ich zeig euch alles was NEU ist!
- Un😜 Alles ist Neu!
- Wird schon mehr als 70 Jahre gebaut
- Jetzt in 7ter Generation
- komplett neu konzipiert
Design😒br />
Vorne😒br /> Künftig zwei Größen beim Multivan😒br /> - Multivan
- Multivan, Langversion mit 20 cm größerem Überhang hinten
- Die Ausstattungslinien:
- Multivan
- Multivan Life
- Multivan Style
- DNA seiner Vorgänger ()
- Anspruch: Sympathischer Blick und Zeitloses Design
- Flachere und größere Windschutzscheibe
- prägnant nach vorn gezogene Motorhaube (wie T4)
- glattflächige Stoßfänger (wie bei T1)
- Serienmäßig: LED-Scheinwerfer
- Optional: „IQ.LIGHT – LED-Matrixscheinwerfer“
- Neu: beleuchtete LED-Querspange im Kühlergrill als weiteres Element des Tagfahrlichts (Serie Style)
Seite😒br />
- Länger, breiter, flacher
- Länge: 4.97 m (5.17 LV) (+7cm)
- Breite mit Außenspiegel: 1.94 m (+4cm)
- Höhe: 1.90 m (-5cm)
- Radstan😜 3.12 m (+12 cm)
- Ladekante: 58 cm
- cw-Wert: 0,30
- bis zu 7-Sitzen
- Gestreckten als Vorgänger durch Radstand
- Kurze Überhänge
- Räder bis zu 19 Zoll (zuvor bis 18 Zoll)
- zusätzliches Seitenfenster an A-Säule (T1-T3)
- Chromband Charakterlinie (ab Style) wie (wie T3)
- drei möglichen Zweifarblackierungen
- Erstmals Panorama Dach
- Optional zwei Schiebetüren (Multivan, Life)
- Optional elektrisch (in Style)
- Auch mit Gestensteuerung
- Und Zuziehfunktion
Heck😒br /> -
- Heckspoiler
- serienmäßig: LED-Rückleuchten (zweigeteilten)
- optional: elektrische Heckklappe mit Gestensteuerung
- Optional: zuziehhilfe
- Laderaumlänge maximal: 2.43 m
- Laderaumlänge LV maximal: 2.63 m
- nur noch Einzelsitze im Fond
- Rückbank in der dritten Sitzreihe abgeschafft
- Um bis zu 25% leichter
- Wiegen zwischen 23 und 29 Kilo
- Einfach ein und ausgebaut
- Schienen bestromt
- Für optionale Sitzheizung
- Passagier-Erkennung
- Flexibel auf neuem Schienensystem verstellbar
- 5-Sitze Individuell aufteilbar
- Optional Sitze der 2. Reihe um 180 Grad drehbar
- Multitool: Neuer Fondtisch
- Kofferraum: 469 - 1.844 - 3.672
- LV Kofferraum: 763 - 2.171 - 4.005
- Anhängelast: 1.600 bis 2.000 kg
Motor😒br />
- Gewicht: 1.862 kg bis 2.045 kg
- Gewicht LV: 1.884 kg bis 2.067 kg
Die Antriebsversionen (Debüt 2021)
• 1.5 TSI
- 100 kW / 136 PS (7-Gang-DSG, Front)
- 220 Nm
• 2.0 TSI
- 150 kW / 204 PS (7-Gang-DSG, Front)
- 320 Nm
- Wie Golf GTI
• eHybrid
- 160 kW / 218 PS Systemleistung (6-Gang-DSG, Front)
- Verbrenner: 150 PS
- E-Maschine: 116 PS
- System: 218 PS
- 350 Nm
- 13 kwh Akku (im Unterboden)
- 50 km
- Bis 130 km/h elektrisch
Ab 2022: Vierzylinder-Turbodiesel (TDI) mit einer Leistung von 110 kW / 150 PS
Innen😒br />
- 10,25 Zoll „Digital Cockpit“
- Dazwischen: Shift-by-wire-Schaltung (DSG)
- Für besseren Durchstieg von vorn nach hinten
- Deshalb niemals klassische Mittelkonsole
- Aber Neue Ablagemöglichkeit
- 10,0 Zoll „Infotainmentsystems“
- „Ready 2 Discover“
- Optional:
- „Discover Media“
- „Discover Pro“
- HUD
- Optional: 360-Grad-Darstellung „Area View“
- „We Connect Plus“ (drei Jahren kostenfrei)
- via Smartphone
- „Verriegeln & Entriegeln“
- „Online-Standheizung“
- 840-Watt-Soundsystem von Harman Kardon
- Ambientebeleuchtung
- elektrisch betätigt wird die Parkbremse
- Analoge Handbremse abgeschafft
- Je nach Ausstattung sind es mehr als 20 Systeme
- Die Assistenzsysteme
Fazit😒br /> - Bisher T6.1: ab 35.690 Euro
- Künftig spekuliert: unter 40.000 Euro
- Schwer zwischen Sharan, Caddy und T7 zu entscheiden
__
Mehr findest du von uns auch hier😒br />www.thecarcrash.de
viz dale.... a na uvedenem webu nebo youtube pod jmenem videa
"VW T7 Multivan (2021) Die Weltpremiere des NEUEN Bulli!"
Weltpremiere VW T7
- Ich zeig euch alles was NEU ist!
- Un😜 Alles ist Neu!
- Wird schon mehr als 70 Jahre gebaut
- Jetzt in 7ter Generation
- komplett neu konzipiert
Design😒br />
Vorne😒br /> Künftig zwei Größen beim Multivan😒br /> - Multivan
- Multivan, Langversion mit 20 cm größerem Überhang hinten
- Die Ausstattungslinien:
- Multivan
- Multivan Life
- Multivan Style
- DNA seiner Vorgänger ()
- Anspruch: Sympathischer Blick und Zeitloses Design
- Flachere und größere Windschutzscheibe
- prägnant nach vorn gezogene Motorhaube (wie T4)
- glattflächige Stoßfänger (wie bei T1)
- Serienmäßig: LED-Scheinwerfer
- Optional: „IQ.LIGHT – LED-Matrixscheinwerfer“
- Neu: beleuchtete LED-Querspange im Kühlergrill als weiteres Element des Tagfahrlichts (Serie Style)
Seite😒br />
- Länger, breiter, flacher
- Länge: 4.97 m (5.17 LV) (+7cm)
- Breite mit Außenspiegel: 1.94 m (+4cm)
- Höhe: 1.90 m (-5cm)
- Radstan😜 3.12 m (+12 cm)
- Ladekante: 58 cm
- cw-Wert: 0,30
- bis zu 7-Sitzen
- Gestreckten als Vorgänger durch Radstand
- Kurze Überhänge
- Räder bis zu 19 Zoll (zuvor bis 18 Zoll)
- zusätzliches Seitenfenster an A-Säule (T1-T3)
- Chromband Charakterlinie (ab Style) wie (wie T3)
- drei möglichen Zweifarblackierungen
- Erstmals Panorama Dach
- Optional zwei Schiebetüren (Multivan, Life)
- Optional elektrisch (in Style)
- Auch mit Gestensteuerung
- Und Zuziehfunktion
Heck😒br /> -
- Heckspoiler
- serienmäßig: LED-Rückleuchten (zweigeteilten)
- optional: elektrische Heckklappe mit Gestensteuerung
- Optional: zuziehhilfe
- Laderaumlänge maximal: 2.43 m
- Laderaumlänge LV maximal: 2.63 m
- nur noch Einzelsitze im Fond
- Rückbank in der dritten Sitzreihe abgeschafft
- Um bis zu 25% leichter
- Wiegen zwischen 23 und 29 Kilo
- Einfach ein und ausgebaut
- Schienen bestromt
- Für optionale Sitzheizung
- Passagier-Erkennung
- Flexibel auf neuem Schienensystem verstellbar
- 5-Sitze Individuell aufteilbar
- Optional Sitze der 2. Reihe um 180 Grad drehbar
- Multitool: Neuer Fondtisch
- Kofferraum: 469 - 1.844 - 3.672
- LV Kofferraum: 763 - 2.171 - 4.005
- Anhängelast: 1.600 bis 2.000 kg
Motor😒br />
- Gewicht: 1.862 kg bis 2.045 kg
- Gewicht LV: 1.884 kg bis 2.067 kg
Die Antriebsversionen (Debüt 2021)
• 1.5 TSI
- 100 kW / 136 PS (7-Gang-DSG, Front)
- 220 Nm
• 2.0 TSI
- 150 kW / 204 PS (7-Gang-DSG, Front)
- 320 Nm
- Wie Golf GTI
• eHybrid
- 160 kW / 218 PS Systemleistung (6-Gang-DSG, Front)
- Verbrenner: 150 PS
- E-Maschine: 116 PS
- System: 218 PS
- 350 Nm
- 13 kwh Akku (im Unterboden)
- 50 km
- Bis 130 km/h elektrisch
Ab 2022: Vierzylinder-Turbodiesel (TDI) mit einer Leistung von 110 kW / 150 PS
Innen😒br />
- 10,25 Zoll „Digital Cockpit“
- Dazwischen: Shift-by-wire-Schaltung (DSG)
- Für besseren Durchstieg von vorn nach hinten
- Deshalb niemals klassische Mittelkonsole
- Aber Neue Ablagemöglichkeit
- 10,0 Zoll „Infotainmentsystems“
- „Ready 2 Discover“
- Optional:
- „Discover Media“
- „Discover Pro“
- HUD
- Optional: 360-Grad-Darstellung „Area View“
- „We Connect Plus“ (drei Jahren kostenfrei)
- via Smartphone
- „Verriegeln & Entriegeln“
- „Online-Standheizung“
- 840-Watt-Soundsystem von Harman Kardon
- Ambientebeleuchtung
- elektrisch betätigt wird die Parkbremse
- Analoge Handbremse abgeschafft
- Je nach Ausstattung sind es mehr als 20 Systeme
- Die Assistenzsysteme
Fazit😒br /> - Bisher T6.1: ab 35.690 Euro
- Künftig spekuliert: unter 40.000 Euro
- Schwer zwischen Sharan, Caddy und T7 zu entscheiden
__
Mehr findest du von uns auch hier😒br />www.thecarcrash.de
Kolega dělal v 80tkm spojku ale tahá vozejk i dost těžký jak jsem slyšel takže pokud se něco s jakýmkoliv autem stane dřív než je běžné tak z 90 procent za to může řidič a těch zbylých procent může být výrobní vada.
Tak to prrr, Touran s 1.4TSI má 1680kg, tohle je větší a s 1.5 a 7mi místy nebude po 1,9t, takže to bude bída, navíc ta 1.5 je podladěná na 100kW… úplně zbytečně :no:
No a? Moju škodu tiež už ťahali, netreba si robiť ilúzie o bezporuchovosti. Ale inak to je dobré auto. Len skúsenosťami sa ľudia poučia.
pro mamky a taťky rovážející ratolesti do škol a kroužků je ten hybrid fajn, ne? Jen by bylo fajn, kdyby k tomu dali nějakou větší baterku, než co dávají do Supa, Octy atp. Aby se to vůbec vyplatilo nabíjet. Kvůli 20km to nikdo nabíjet nebude. Jako optimum bych viděl tak 35kWh.
to může být o náhodě, kombinaci motoru, převodovky, ročníku auta, případně o předchozích majitelích.
Já jezdím Volvy a musím zaklepat, to jsou tak nerozbitná auta, že jsem si musel koupit staré VW na hraní 😄
Ale znám i pár lidí, co měli Volva a nadávají na to kudy chodí. Holt motor z Peugeotu, novinka z kraje výroby, automat, nebo AWD ...
Já jezdím Volvy a musím zaklepat, to jsou tak nerozbitná auta, že jsem si musel koupit staré VW na hraní 😄
Ale znám i pár lidí, co měli Volva a nadávají na to kudy chodí. Holt motor z Peugeotu, novinka z kraje výroby, automat, nebo AWD ...
rozdíl je ten, že dement v autě se ti necpe mezi auta v koloně a nepostaví se první na semafor. Kde pak není schopen se rozjet na zelenou.
Za volantem mám strategii "žij a nech žít", tedy nikoho neotravuj a klidně uvolni místo. Ale bohužel tím se někteří řidiči a většina motorkářů vůbec neřídí a často dělají schválnosti.
Navíc dle kari.laz je ten hybrid línej, takže nemám ani co si dokazovat.
Za volantem mám strategii "žij a nech žít", tedy nikoho neotravuj a klidně uvolni místo. Ale bohužel tím se někteří řidiči a většina motorkářů vůbec neřídí a často dělají schválnosti.
Navíc dle kari.laz je ten hybrid línej, takže nemám ani co si dokazovat.
je vidět že vůbec netušíš která bije. Já těm motorkám taky uhíbám, i přesto že někteří jsou dementi, a neumí se rozjet z toho semaforu. Ale to jsou většinou ti, kteří se cpou všude za každou cenu.
Stále nechápeš, že když motorka ujede ze semaforu dřív než já, tak naopak jsem rád. Fakt bys mohl občas použít mozek.
Stále nechápeš, že když motorka ujede ze semaforu dřív než já, tak naopak jsem rád. Fakt bys mohl občas použít mozek.
Moje rec... Je to presne tak, kdyz mas pod kopcem 140, bechces, abys mel nahore utrapenych 120, jako sakra z Lodenice na Vraz.