Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePo géčku pro Schwarzeneggera elektrická Fabie. Svezli jsme se jediným prototypem
21 komentářů
Othello
..Kapacita baterie je 52,6 kWh .... a podporuje nabíjení výkonem až 200 kW. Na 80 % lze baterku dobít za osm minut,...
Vysvětlil by mi prosím někdo jak toho dosáhli ? Výkonem 200 kW dodáme za osm minut 26,7 kWh oož je jen polovina udané kapacity a to přehlížím ztráty.
. Tak kde kruci vzali těch 80% ???
Vysvětlil by mi prosím někdo jak toho dosáhli ? Výkonem 200 kW dodáme za osm minut 26,7 kWh oož je jen polovina udané kapacity a to přehlížím ztráty.
. Tak kde kruci vzali těch 80% ???
Ale nikde nepíší z kolika %.
Aha, to pak můžou těch 8 minut ještě dost zkrátit :-)
Koukni se k nim na web - mají tam nákresy, třeba najdeš odpověď https://www.kreiselelectric.com/…2102-360-EN.pdf. Pro mě je docela zajímavé, že v takové p.r.d.e.l.n.í vesničce těsně u našich hranic funguje taková zajímavá (a asi i úspěšná firma). Zajedu se tam podívat ;-)
Prostudoval jsem ale odpověď na můj úvodní dotaz nenašel. Sice tam uvádějí nabíjecí výkon 280kW, tedy víc než co je psané tady, ale ani s touhle hodnotou nejde nabít prázdná baterka na 80% za 8 minut.
Ledadže by fakt začínali na 10%, pak by to s odřenýma ušima šlo. Ale zas bychom se museli bavit o klasických dezinformacích na auto.cz
Ledadže by fakt začínali na 10%, pak by to s odřenýma ušima šlo. Ale zas bychom se museli bavit o klasických dezinformacích na auto.cz
Určitě nenechají baterii dotlouct do prázdna. U normálního EV pokud baterka klesne na 20 % chová se infotainment jako u klasického auta. Rozsvítí se upozornění na nízkou úroveň nabití a je to otravné tak, že jakmile máš příležitost, tak auto píchneš do sítě.
" normální elektromobi " se stejně, jakákoli Li-Ion baterie.
Nabíjení vypíná někde kolem 90% a spotřeba končí někde u 10 -20 %.
Takže z celkové udávané kapacity je reálně využitelných maximálně 80 %.
Navíc ty baterie mají třeba ochranu proti zkratu, což je pochopitelné, ale i proti přehřátí.
Takže to bájné zrychlení z nuly na sto sice zvládnou, ale určitě ne několikrát po sobě.
Nabíjení vypíná někde kolem 90% a spotřeba končí někde u 10 -20 %.
Takže z celkové udávané kapacity je reálně využitelných maximálně 80 %.
Navíc ty baterie mají třeba ochranu proti zkratu, což je pochopitelné, ale i proti přehřátí.
Takže to bájné zrychlení z nuly na sto sice zvládnou, ale určitě ne několikrát po sobě.
Třeba mají Rumburakův prsten, pak s ním stačí jen otočit na prstu a je to. :-)
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
...ovšem cpát el. (či hybridní) pohon do motoristického sportu je nejvyšší stupeň d.e.b.i.l.i.t.y. Jediného, čeho dosáhnout, bude ztráta diváků (kteří samozřejmě milují řev vytáčeného motoru a vůni spláleného benzínu), což nakonec motorsport spolehlivě zlikviduje! :-O :-O :-O :no:
ssaresak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Si pleteš sport se kraválem troubo. Ve sportu je důležitej výsledek a ne kdo dělá jakej kravál. Kravál si pusť do sluchátek. :-[] :-!
Dvořák Jiří
Nevíte někdo, jak dopadl projekt StreetScooter.
No to byl ten projekt DP ( Deutsche Post ) na elektrododávku.
Hlavně by mě zajímala finanční stránka.
No to byl ten projekt DP ( Deutsche Post ) na elektrododávku.
Hlavně by mě zajímala finanční stránka.
Vyrobily kupu dodávek pro svojí potřebu a pak to zkoušeli prodat protože to bylo nevýdělečný. Pak to myslím zavřeli.
Perličkou je že špioni z Mecedesu si od nich jedno auto půjčili a testovali ho nelegálně na svém testovacím okruhu. Akorát si amatéři neuvědomili že auto má GPSku. V Mercedu už musej bejt fakt zoufalí když testujou takový krabice. :D:D :-!
Perličkou je že špioni z Mecedesu si od nich jedno auto půjčili a testovali ho nelegálně na svém testovacím okruhu. Akorát si amatéři neuvědomili že auto má GPSku. V Mercedu už musej bejt fakt zoufalí když testujou takový krabice. :D:D :-!
kuk
“Okolím se totiž nezačne rozléhat burácení spalovacího motoru, ale jen jakýsi kosmický zvuk, jenž obstarala renomovaná firma Remus. Je výraznější než u sériových elektromobilů, prý aby i diváci na rychlostních zkouškách měli z průjezdu auta nějaký požitek.”
Klasickej mindrák hlukovejch fetišistů, když auto nedělá kravál tak vůbec nepoznaj že jede. :-!
Klasickej mindrák hlukovejch fetišistů, když auto nedělá kravál tak vůbec nepoznaj že jede. :-!
×
Sdílení komentáře
×
Z rozhovoru jinde :
Raimund: Ano, to záleží na nastavení. Můžeme mít výkonu mnohem více. Využíváme stejnou baterii, na které záleží nejvíce, jako v rallycrossu a můžeme mít až 700 koní a 500Nm. Ale teď jsme našli kompromis mezi výkonem a výdrží a chceme závodit se Škodou Fabia R5 Evo a máme teď výkon 260 Kw, to je cca 345 koní a to je podobné jako R5. A další věc :
Raimund: Hmotnost auta je nyní 1 368 kg. To je cca 170 kilo více, ale s tím přežijeme. Myslím ale, že můžeme jít s hmotností níže.
Takže nějakých 120 kg je trošku mimo a těch 600 Nm taky, při paralerní šaškárně v Sosnové to Stříteský s benzínovou Fabii Rally2 Evo Raimundovi bez potíží natřel