Videa
Zpět na článek
Po géčku pro Schwarzeneggera elektrická Fabie. Svezli jsme se jediným prototypem
21 komentářů
gil54
6
Třeba mají Rumburakův prsten, pak s ním stačí jen otočit na prstu a je to. 😄
Přejít do diskuze
Miroslav Holík
Elektrický speciál dostává ze dvou elektromotorů 260 kW a 600 Nm. Samotný akumulátor váží 330 kilogramů, díky upravené konstrukci a naopak některým chybějícím dílům ze spalovacího vozu je však elektromobil těžší „jen“ o nějakých 120 kilogramů.
Z rozhovoru jinde :
Raimun😜 Ano, to záleží na nastavení. Můžeme mít výkonu mnohem více. Využíváme stejnou baterii, na které záleží nejvíce, jako v rallycrossu a můžeme mít až 700 koní a 500Nm. Ale teď jsme našli kompromis mezi výkonem a výdrží a chceme závodit se Škodou Fabia R5 Evo a máme teď výkon 260 Kw, to je cca 345 koní a to je podobné jako R5. A další věc 😒br /> Raimun😜 Hmotnost auta je nyní 1 368 kg. To je cca 170 kilo více, ale s tím přežijeme. Myslím ale, že můžeme jít s hmotností níže.
Takže nějakých 120 kg je trošku mimo a těch 600 Nm taky, při paralerní šaškárně v Sosnové to Stříteský s benzínovou Fabii Rally2 Evo Raimundovi bez potíží natřel
Z rozhovoru jinde :
Raimun😜 Ano, to záleží na nastavení. Můžeme mít výkonu mnohem více. Využíváme stejnou baterii, na které záleží nejvíce, jako v rallycrossu a můžeme mít až 700 koní a 500Nm. Ale teď jsme našli kompromis mezi výkonem a výdrží a chceme závodit se Škodou Fabia R5 Evo a máme teď výkon 260 Kw, to je cca 345 koní a to je podobné jako R5. A další věc 😒br /> Raimun😜 Hmotnost auta je nyní 1 368 kg. To je cca 170 kilo více, ale s tím přežijeme. Myslím ale, že můžeme jít s hmotností níže.
Takže nějakých 120 kg je trošku mimo a těch 600 Nm taky, při paralerní šaškárně v Sosnové to Stříteský s benzínovou Fabii Rally2 Evo Raimundovi bez potíží natřel
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Othello
..Kapacita baterie je 52,6 kWh .... a podporuje nabíjení výkonem až 200 kW. Na 80 % lze baterku dobít za osm minut,...
Vysvětlil by mi prosím někdo jak toho dosáhli ? Výkonem 200 kW dodáme za osm minut 26,7 kWh oož je jen polovina udané kapacity a to přehlížím ztráty.
. Tak kde kruci vzali těch 80% ???
Vysvětlil by mi prosím někdo jak toho dosáhli ? Výkonem 200 kW dodáme za osm minut 26,7 kWh oož je jen polovina udané kapacity a to přehlížím ztráty.
. Tak kde kruci vzali těch 80% ???
ssaresak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
...ovšem cpát el. (či hybridní) pohon do motoristického sportu je nejvyšší stupeň d.e.b.i.l.i.t.y. Jediného, čeho dosáhnout, bude ztráta diváků (kteří samozřejmě milují řev vytáčeného motoru a vůni spláleného benzínu), což nakonec motorsport spolehlivě zlikviduje! 😲 😲 😲 :no:
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dvořák Jiří
Nevíte někdo, jak dopadl projekt StreetScooter.
No to byl ten projekt DP ( Deutsche Post ) na elektrododávku.
Hlavně by mě zajímala finanční stránka.
No to byl ten projekt DP ( Deutsche Post ) na elektrododávku.
Hlavně by mě zajímala finanční stránka.
Dvořák Jiří
" normální elektromobi " se stejně, jakákoli Li-Ion baterie.
Nabíjení vypíná někde kolem 90% a spotřeba končí někde u 10 -20 %.
Takže z celkové udávané kapacity je reálně využitelných maximálně 80 %.
Navíc ty baterie mají třeba ochranu proti zkratu, což je pochopitelné, ale i proti přehřátí.
Takže to bájné zrychlení z nuly na sto sice zvládnou, ale určitě ne několikrát po sobě.
Nabíjení vypíná někde kolem 90% a spotřeba končí někde u 10 -20 %.
Takže z celkové udávané kapacity je reálně využitelných maximálně 80 %.
Navíc ty baterie mají třeba ochranu proti zkratu, což je pochopitelné, ale i proti přehřátí.
Takže to bájné zrychlení z nuly na sto sice zvládnou, ale určitě ne několikrát po sobě.
Xylo
Určitě nenechají baterii dotlouct do prázdna. U normálního EV pokud baterka klesne na 20 % chová se infotainment jako u klasického auta. Rozsvítí se upozornění na nízkou úroveň nabití a je to otravné tak, že jakmile máš příležitost, tak auto píchneš do sítě.
Othello
Prostudoval jsem ale odpověď na můj úvodní dotaz nenašel. Sice tam uvádějí nabíjecí výkon 280kW, tedy víc než co je psané tady, ale ani s touhle hodnotou nejde nabít prázdná baterka na 80% za 8 minut.
Ledadže by fakt začínali na 10%, pak by to s odřenýma ušima šlo. Ale zas bychom se museli bavit o klasických dezinformacích na auto.cz
Ledadže by fakt začínali na 10%, pak by to s odřenýma ušima šlo. Ale zas bychom se museli bavit o klasických dezinformacích na auto.cz
Xylo
Koukni se k nim na web - mají tam nákresy, třeba najdeš odpověď https😐/www.kreiselelectric.com/…2102-360-EN.pdf. Pro mě je docela zajímavé, že v takové p.r.d.e.l.n.í vesničce těsně u našich hranic funguje taková zajímavá (a asi i úspěšná firma). Zajedu se tam podívat 😉
kuk
“Okolím se totiž nezačne rozléhat burácení spalovacího motoru, ale jen jakýsi kosmický zvuk, jenž obstarala renomovaná firma Remus. Je výraznější než u sériových elektromobilů, prý aby i diváci na rychlostních zkouškách měli z průjezdu auta nějaký požitek.”
Klasickej mindrák hlukovejch fetišistů, když auto nedělá kravál tak vůbec nepoznaj že jede. :-!
Klasickej mindrák hlukovejch fetišistů, když auto nedělá kravál tak vůbec nepoznaj že jede. :-!
kuk
Si pleteš sport se kraválem troubo. Ve sportu je důležitej výsledek a ne kdo dělá jakej kravál. Kravál si pusť do sluchátek. 😒] :-!
kuk
Vyrobily kupu dodávek pro svojí potřebu a pak to zkoušeli prodat protože to bylo nevýdělečný. Pak to myslím zavřeli.
Perličkou je že špioni z Mecedesu si od nich jedno auto půjčili a testovali ho nelegálně na svém testovacím okruhu. Akorát si amatéři neuvědomili že auto má GPSku. V Mercedu už musej bejt fakt zoufalí když testujou takový krabice. 😁 😁 :-!
Perličkou je že špioni z Mecedesu si od nich jedno auto půjčili a testovali ho nelegálně na svém testovacím okruhu. Akorát si amatéři neuvědomili že auto má GPSku. V Mercedu už musej bejt fakt zoufalí když testujou takový krabice. 😁 😁 :-!