Novinky
Seat chce na českém trhu evidentně nahnat co nejvíce svých dřívějších zákazníků k Hyundai.... 😲 😒 :no:
No nový Leon je hooodně drahý, atakuje cenami VW a to je co ŕíct. Celkově to koncern přehání s cenami, evidentně potřebuje umořit dieselgate a náklady na elektromobilitu… Firmám je to jedno, těm jde o měsíční splátku a soukromník půjde k duu Hyundai/Kia. Taková i30 je o 20% levnější a nabídne to samé co Leon 😉
A to ještě velká část českých prodejů Seatu skončí jako ree😜orty, stačí si všímat, kolik nových
Seatů skutečně jezdí po českých silnicích a dálnicích. Třeba potkat tuto nejnovější generaci Ibizy je fakt svátek, a to už se prodává několik let... 😲
Seatů skutečně jezdí po českých silnicích a dálnicích. Třeba potkat tuto nejnovější generaci Ibizy je fakt svátek, a to už se prodává několik let... 😲
Český importér má dlouhodobě nesmyslné ceny. Akorát ty Leony vyprodával se statisícovými slevami.
No taky proto je v prodejích až na 7. místě s prodanými 577 ks za 1-6/2021 😒] Kdo by to za ty peníze chtěl. Leon taky brutálně zdražili… Seat byl kdysi v Čechách hodně populární, ale ztrácí pozice…
Pár let zpátky za tu samou cenu Seat nabízel o třídu větší auto s o třídu lepším motorem.
Ani Škodovka nebo VW si nedovolí dát u svých malých aut tak vysokou cenu, u Francouzícj či Korejcích nemluvě.
Ani Škodovka nebo VW si nedovolí dát u svých malých aut tak vysokou cenu, u Francouzícj či Korejcích nemluvě.
...asi jim to opravdu stačí. Když jsme vybírali nové auto zašli jsme i do autosalonu Seat Louda v Brně a snad dvacet minut tam dělali že jsme neviditelní....no, tak jsem nechali svoje peníze někomu jinému.
Stačí zmínit, kolik stála tato neomlazená Ibiza při uvedení na náš trh.
V 5/2017
https😐/www.auto.cz/…-technika-106298
Nejlevnější verze modelu 296.900 Kč (1.0 MPI/55 kW Reference)
Základ s testovaným motorem 316.900 Kč (1.0 TSI/70 kW Reference)
V 5/2017
https😐/www.auto.cz/…-technika-106298
Nejlevnější verze modelu 296.900 Kč (1.0 MPI/55 kW Reference)
Základ s testovaným motorem 316.900 Kč (1.0 TSI/70 kW Reference)
No teda valím oči že i VW Polo dokáže být levnější. V minulosti šlo za dnešní Style 1,0 TSI 70kW koupit 1,5TSI 110kW FR. Zajímala by mě kvalita zpracování Ibiza vs. Polo. Slyšel jsem výtky na to že i když se Tarraco montuje na stejné lince společně s Tiguanem, tak Tiguan má lepší materiály. Otázkou zda je to jen dojem nebo pravda. Ibiza se montuje ve Španělsku, a Španělé se k práci staví poněkud jinak.
C3, co mám v mých autech, svoje si odvedl - cvičební auto pro syna. Je čas posunout se dál, prostorově i výkonově 😉
Btw a Seat to taky nebude, ikdyž třeba 1-3 letý krátký Leon s 1.4 TSi 92kW/ 1.5TSi 96kw by nemusela být špatná volba… Nová Ibiza ani omylem…
Btw a Seat to taky nebude, ikdyž třeba 1-3 letý krátký Leon s 1.4 TSi 92kW/ 1.5TSi 96kw by nemusela být špatná volba… Nová Ibiza ani omylem…
Tak to máš pravdu, Ibizu jsem potkal jen párkrát. Ale ještě dražší Arona, které se prodá ještě víc, tak ta na silnicích vidět je. Mně se Ibiza líbí, ale cena už teda ne.
Nic 😒] Chci vyměnit Citroena za něco novějšího a zjistil jsem jak jsou si Sandero a Clio uvnitř hodně podobné a celkem malé 😄 Tudy cesta nepovede...
Ibiza 577ks je daleko za i20 658ks a Yaris 873ks, také nejsou nejlevnější...
Leon krásných 836ks a i30 5535ks 🤣 Tady je to vidět ještě víc. I Toyota prodala víc Coroll, 986ks, než Seat Leonů :yes: