Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNástupce Alfy Romeo MiTo potvrzen. Pomůže zvýšit prodeje na 200.000 aut ročně
25 komentářů
KANKUNEN
3
je to vykulenec Puma. To by nepajcnul ani číňan před 15ti lety.
sorpersa
Už som sa tešil na normálny malý HB od Alfy v B segmente, kde by nemal veľa konkurencie, tak A1 a Mini.....aaaale nie Crossover, kedy toto skončí??? Samozrejme ho predstavia v roku 2035 a cenou prevyšujúcou Q3 😉
Aaale, prebúchajú 2008 a o rok máš nové MiTo. Si zober ako rýchlo spravili Corsu a ďalšie deriváty u OPELu. Základ majú, už to len učešú a tradaaa do predaja.
Já Prvni_1
Crossover, prevlecenej Peugeot.
Proc bych to mel kupovat?
Auta jsou stejne asi mrtva. Neni ad-blue, kompletne se zastavi nakladni doprava.
Ale to nas nezastavi!!
Dalsi a dalsi nesmysly, zavislost na elektrice a elektronice... ne, svoje Punto II rozhodne neprodam.
A takovyhle auta se u nas proste prodavat nebudou😒br /> S cenou začíná na na 79 990 brazilských realech, tedy asi 313 tisících korunách, což je suma, za kterou se u nás neprodává pomalu nic, ani Škoda Fabia. Tady ale dostanete vůz, který je konkurentem třeba i pro levnější verze spřízněného Jeepu Renegade.
Vůz původně známý jako Project 363 dostal do vínku platformu MLA, která byla navržena tak, aby dosáhla co nejlepšího hodnocení v rámci crash testů Latin NCAP. Auto je 4,1 metru dlouhé, 1,72 metru vysoké a 1,77 m široké, mezi nápravami pak naměříme přesně 2 532 milimetrů. Objem zavazadelníku činí 370 litrů
Proc bych to mel kupovat?
Auta jsou stejne asi mrtva. Neni ad-blue, kompletne se zastavi nakladni doprava.
Ale to nas nezastavi!!
Dalsi a dalsi nesmysly, zavislost na elektrice a elektronice... ne, svoje Punto II rozhodne neprodam.
A takovyhle auta se u nas proste prodavat nebudou😒br /> S cenou začíná na na 79 990 brazilských realech, tedy asi 313 tisících korunách, což je suma, za kterou se u nás neprodává pomalu nic, ani Škoda Fabia. Tady ale dostanete vůz, který je konkurentem třeba i pro levnější verze spřízněného Jeepu Renegade.
Vůz původně známý jako Project 363 dostal do vínku platformu MLA, která byla navržena tak, aby dosáhla co nejlepšího hodnocení v rámci crash testů Latin NCAP. Auto je 4,1 metru dlouhé, 1,72 metru vysoké a 1,77 m široké, mezi nápravami pak naměříme přesně 2 532 milimetrů. Objem zavazadelníku činí 370 litrů
Ten Pulse vyzerá v skutku celkom dobre. Má síce banánovú karosériu, aké tu boli v kurze možno pred pätnástimi rokmi, ale výbavou a možno ani bezpečnosťou by nebol zlý ani pre Európu. Tá si už ale cestu svojho konca vybrala...
https😐/www.stellantisfans.sk/…lsky-fiat-pulse/
https😐/www.stellantisfans.sk/…lsky-fiat-pulse/
caliban
Původním MiTo jsem jezdil 3 roky, je to vlastně převlečený Fiat Punto. Mám ho stále jako záložní auto, protože ho nikdo nechce koupit, i když má najeto pouze 55 tisíc km 😒]
Arese
...to budou pro Alfisty učiněné prodejní bóóómby! 😲 😲 😲 :no:
Každý správný alfista si koupí alfu až když leží v bazaru, je stará alespoň 15 let a stojí 30tisíc. Proto je Alfa tam kde je.
Co má taky alfista nového kupovat? Leda Giulii v automatu. Ale běda jak by to chtěl doma prosadit jako rodinné auto s kufrem, to může zase hezky k BMW.
No on ten manual uz fakticky nenabidne skoro nikdo. Nehlede teda na to, ze i kdyz toho D3 proda vic v kombiku, tak Giulia nikdy nedosahla ani na ty sedanovske prodeje D3. Jednoduse ma v tomhle caliban pravdu, AR se kupuje jedna radost, jen skoda ze hlavne hubou, diskusne.
Je to proste konec filmu.
Alfa uz neni Alfa.
A mozna se ji i bude prodavat vic, nez v roce 2019, coz byl posledni normalni rok, ale bude jedna z mnoha.
Nevidim duvod si ji kupovat.
Alfa uz neni Alfa.
A mozna se ji i bude prodavat vic, nez v roce 2019, coz byl posledni normalni rok, ale bude jedna z mnoha.
Nevidim duvod si ji kupovat.
Opel může být popežotěn, prostě běžný wágen.
Alfa ztratí popežotěním veškerý charakter.
Třeba bude alespoň méně poruchová ... 😄
V bazaru nenakoupíš, protože nebudou první majitelé ..... 😒
Alfa ztratí popežotěním veškerý charakter.
Třeba bude alespoň méně poruchová ... 😄
V bazaru nenakoupíš, protože nebudou první majitelé ..... 😒
Jses mimo.
Moje 164 ma najeto pres pul milionu a porad jezdi.
Za poslednich 5 let jsem koupil 4 nove Fiaty.
Alfa byla na seznamu, ale nema v nabidce nic, co jsem chtel.
A v tomto modu uz nikdy nebude mit.
Ja nevim, proc tady jste vsichni takovi sutereni.
Moje 164 ma najeto pres pul milionu a porad jezdi.
Za poslednich 5 let jsem koupil 4 nove Fiaty.
Alfa byla na seznamu, ale nema v nabidce nic, co jsem chtel.
A v tomto modu uz nikdy nebude mit.
Ja nevim, proc tady jste vsichni takovi sutereni.
Alfa už není alfa? Jako sorry ale kdy měli naposledy takhle fantasticky jezdící modely ( sice pouze dva) v rámci své kategorie?????? To by jsme museli jít daleko do historie. Problém alfy je právě v tom že to co dělá Alfu alfou už nikoho nezajímá. Vsadím se že přebouchane Peugeoty budou mít větší komerční úspěch.
KANKUNEN
a teď to bude namísto převlečené Audi převlečený Pažout. Za mě lepší než nic.
No nevím, než toto, tak to asi radši nic. Jsem neskutečně šťastný za svou skvělou 156! 😄 :yes: :yes: :yes:
California_KNIGHT
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No to je otázka, jestli to zabere? Alfa na podvozku P2008 s s tříhrnkem Puretech za větší peníze. Aby to nebyl ještě větší průser než DS 😉
škodovák
bych si novou alfu moc přál, ale milion na auto v základu opravdu nemám. Čekám na Mito SUV nebo Tonale. Uvidí se jak ho nacení. Prostě nabídka značky je malá a hlavně drahá. Chybí vstupní modely.