Už som sa tešil na normálny malý HB od Alfy v B segmente, kde by nemal veľa konkurencie, tak A1 a Mini.....aaaale nie Crossover, kedy toto skončí??? Samozrejme ho predstavia v roku 2035 a cenou prevyšujúcou Q3 ;-)
Aaale, prebúchajú 2008 a o rok máš nové MiTo. Si zober ako rýchlo spravili Corsu a ďalšie deriváty u OPELu. Základ majú, už to len učešú a tradaaa do predaja.
Auta jsou stejne asi mrtva. Neni ad-blue, kompletne se zastavi nakladni doprava.
Ale to nas nezastavi!!
Dalsi a dalsi nesmysly, zavislost na elektrice a elektronice... ne, svoje Punto II rozhodne neprodam.
A takovyhle auta se u nas proste prodavat nebudou:
S cenou začíná na na 79 990 brazilských realech, tedy asi 313 tisících korunách, což je suma, za kterou se u nás neprodává pomalu nic, ani Škoda Fabia. Tady ale dostanete vůz, který je konkurentem třeba i pro levnější verze spřízněného Jeepu Renegade.
Vůz původně známý jako Project 363 dostal do vínku platformu MLA, která byla navržena tak, aby dosáhla co nejlepšího hodnocení v rámci crash testů Latin NCAP. Auto je 4,1 metru dlouhé, 1,72 metru vysoké a 1,77 m široké, mezi nápravami pak naměříme přesně 2 532 milimetrů. Objem zavazadelníku činí 370 litrů
Ten Pulse vyzerá v skutku celkom dobre. Má síce banánovú karosériu, aké tu boli v kurze možno pred pätnástimi rokmi, ale výbavou a možno ani bezpečnosťou by nebol zlý ani pre Európu. Tá si už ale cestu svojho konca vybrala...
Původním MiTo jsem jezdil 3 roky, je to vlastně převlečený Fiat Punto. Mám ho stále jako záložní auto, protože ho nikdo nechce koupit, i když má najeto pouze 55 tisíc km :-[]
Co má taky alfista nového kupovat? Leda Giulii v automatu. Ale běda jak by to chtěl doma prosadit jako rodinné auto s kufrem, to může zase hezky k BMW.
No on ten manual uz fakticky nenabidne skoro nikdo. Nehlede teda na to, ze i kdyz toho D3 proda vic v kombiku, tak Giulia nikdy nedosahla ani na ty sedanovske prodeje D3. Jednoduse ma v tomhle caliban pravdu, AR se kupuje jedna radost, jen skoda ze hlavne hubou, diskusne.
Alfa uz neni Alfa.
A mozna se ji i bude prodavat vic, nez v roce 2019, coz byl posledni normalni rok, ale bude jedna z mnoha.
Nevidim duvod si ji kupovat.
Opel může být popežotěn, prostě běžný wágen.
Alfa ztratí popežotěním veškerý charakter.
Třeba bude alespoň méně poruchová ... :-)
V bazaru nenakoupíš, protože nebudou první majitelé ..... :-(
Alfa už není alfa? Jako sorry ale kdy měli naposledy takhle fantasticky jezdící modely ( sice pouze dva) v rámci své kategorie?????? To by jsme museli jít daleko do historie. Problém alfy je právě v tom že to co dělá Alfu alfou už nikoho nezajímá. Vsadím se že přebouchane Peugeoty budou mít větší komerční úspěch.
bych si novou alfu moc přál, ale milion na auto v základu opravdu nemám. Čekám na Mito SUV nebo Tonale. Uvidí se jak ho nacení. Prostě nabídka značky je malá a hlavně drahá. Chybí vstupní modely.