Novinky
sorpersa
7
Už som sa tešil na normálny malý HB od Alfy v B segmente, kde by nemal veľa konkurencie, tak A1 a Mini.....aaaale nie Crossover, kedy toto skončí??? Samozrejme ho predstavia v roku 2035 a cenou prevyšujúcou Q3 😉
Přejít do diskuze
Crossover, prevlecenej Peugeot.
Proc bych to mel kupovat?
Auta jsou stejne asi mrtva. Neni ad-blue, kompletne se zastavi nakladni doprava.
Ale to nas nezastavi!!
Dalsi a dalsi nesmysly, zavislost na elektrice a elektronice... ne, svoje Punto II rozhodne neprodam.
A takovyhle auta se u nas proste prodavat nebudou😒br /> S cenou začíná na na 79 990 brazilských realech, tedy asi 313 tisících korunách, což je suma, za kterou se u nás neprodává pomalu nic, ani Škoda Fabia. Tady ale dostanete vůz, který je konkurentem třeba i pro levnější verze spřízněného Jeepu Renegade.
Vůz původně známý jako Project 363 dostal do vínku platformu MLA, která byla navržena tak, aby dosáhla co nejlepšího hodnocení v rámci crash testů Latin NCAP. Auto je 4,1 metru dlouhé, 1,72 metru vysoké a 1,77 m široké, mezi nápravami pak naměříme přesně 2 532 milimetrů. Objem zavazadelníku činí 370 litrů
Proc bych to mel kupovat?
Auta jsou stejne asi mrtva. Neni ad-blue, kompletne se zastavi nakladni doprava.
Ale to nas nezastavi!!
Dalsi a dalsi nesmysly, zavislost na elektrice a elektronice... ne, svoje Punto II rozhodne neprodam.
A takovyhle auta se u nas proste prodavat nebudou😒br /> S cenou začíná na na 79 990 brazilských realech, tedy asi 313 tisících korunách, což je suma, za kterou se u nás neprodává pomalu nic, ani Škoda Fabia. Tady ale dostanete vůz, který je konkurentem třeba i pro levnější verze spřízněného Jeepu Renegade.
Vůz původně známý jako Project 363 dostal do vínku platformu MLA, která byla navržena tak, aby dosáhla co nejlepšího hodnocení v rámci crash testů Latin NCAP. Auto je 4,1 metru dlouhé, 1,72 metru vysoké a 1,77 m široké, mezi nápravami pak naměříme přesně 2 532 milimetrů. Objem zavazadelníku činí 370 litrů
Každý správný alfista si koupí alfu až když leží v bazaru, je stará alespoň 15 let a stojí 30tisíc. Proto je Alfa tam kde je.
Původním MiTo jsem jezdil 3 roky, je to vlastně převlečený Fiat Punto. Mám ho stále jako záložní auto, protože ho nikdo nechce koupit, i když má najeto pouze 55 tisíc km 😒]
No on ten manual uz fakticky nenabidne skoro nikdo. Nehlede teda na to, ze i kdyz toho D3 proda vic v kombiku, tak Giulia nikdy nedosahla ani na ty sedanovske prodeje D3. Jednoduse ma v tomhle caliban pravdu, AR se kupuje jedna radost, jen skoda ze hlavne hubou, diskusne.
Co má taky alfista nového kupovat? Leda Giulii v automatu. Ale běda jak by to chtěl doma prosadit jako rodinné auto s kufrem, to může zase hezky k BMW.
Jses mimo.
Moje 164 ma najeto pres pul milionu a porad jezdi.
Za poslednich 5 let jsem koupil 4 nove Fiaty.
Alfa byla na seznamu, ale nema v nabidce nic, co jsem chtel.
A v tomto modu uz nikdy nebude mit.
Ja nevim, proc tady jste vsichni takovi sutereni.
Moje 164 ma najeto pres pul milionu a porad jezdi.
Za poslednich 5 let jsem koupil 4 nove Fiaty.
Alfa byla na seznamu, ale nema v nabidce nic, co jsem chtel.
A v tomto modu uz nikdy nebude mit.
Ja nevim, proc tady jste vsichni takovi sutereni.
bych si novou alfu moc přál, ale milion na auto v základu opravdu nemám. Čekám na Mito SUV nebo Tonale. Uvidí se jak ho nacení. Prostě nabídka značky je malá a hlavně drahá. Chybí vstupní modely.
Jo, ale ono i velky Punto je fajn auto!
A Mito odstranilo hlavni, ne-li jedinou, nevyhodu: ne uplne pohodlny sedacky.
A Mito odstranilo hlavni, ne-li jedinou, nevyhodu: ne uplne pohodlny sedacky.
Alfa už není alfa? Jako sorry ale kdy měli naposledy takhle fantasticky jezdící modely ( sice pouze dva) v rámci své kategorie?????? To by jsme museli jít daleko do historie. Problém alfy je právě v tom že to co dělá Alfu alfou už nikoho nezajímá. Vsadím se že přebouchane Peugeoty budou mít větší komerční úspěch.
No to je otázka, jestli to zabere? Alfa na podvozku P2008 s s tříhrnkem Puretech za větší peníze. Aby to nebyl ještě větší průser než DS 😉
No nevím, než toto, tak to asi radši nic. Jsem neskutečně šťastný za svou skvělou 156! 😄 :yes: :yes: :yes:
Prozatím by úplně stačilo nabídnout Giulii 2.0 s manuální převodovkou a tuto modelovou řadu doplnit o kombi Sportwagon! 😲
Dělat všechno jako BMW už Alfa zkusila (kromě kombi), tak to třeba chce trošku invence.
Aaale, prebúchajú 2008 a o rok máš nové MiTo. Si zober ako rýchlo spravili Corsu a ďalšie deriváty u OPELu. Základ majú, už to len učešú a tradaaa do predaja.
Ten Pulse vyzerá v skutku celkom dobre. Má síce banánovú karosériu, aké tu boli v kurze možno pred pätnástimi rokmi, ale výbavou a možno ani bezpečnosťou by nebol zlý ani pre Európu. Tá si už ale cestu svojho konca vybrala...
https😐/www.stellantisfans.sk/…lsky-fiat-pulse/
https😐/www.stellantisfans.sk/…lsky-fiat-pulse/
Opel může být popežotěn, prostě běžný wágen.
Alfa ztratí popežotěním veškerý charakter.
Třeba bude alespoň méně poruchová ... 😄
V bazaru nenakoupíš, protože nebudou první majitelé ..... 😒
Alfa ztratí popežotěním veškerý charakter.
Třeba bude alespoň méně poruchová ... 😄
V bazaru nenakoupíš, protože nebudou první majitelé ..... 😒
Je to proste konec filmu.
Alfa uz neni Alfa.
A mozna se ji i bude prodavat vic, nez v roce 2019, coz byl posledni normalni rok, ale bude jedna z mnoha.
Nevidim duvod si ji kupovat.
Alfa uz neni Alfa.
A mozna se ji i bude prodavat vic, nez v roce 2019, coz byl posledni normalni rok, ale bude jedna z mnoha.
Nevidim duvod si ji kupovat.