Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Porsche Taycan Cross Turismo si střihlo rekord na Pikes Peak

23 komentářů

gil54
...byli přece 7x na výborné kávičce u Humpolce...

(Jinak průměrná rychlost 67,3 km/h je poměrně vysoká, s těma kávičkama. Museli docela tahat.)
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Otázka je jediná: dřív nebudou baterky nebo elektřina pro nabíjení?

Když se sjedou 4 taková auta, tak potřebují příkon 1 MW...

EU se chová naprosto nezodpovědně a nechává se od Číňana tzv namazat na chleba.

Napřed nejsou čipy... pak nebudou baterky.
A víceméně souběžně začne být málo elektřiny na všechno.

Když to vidím, tak sháním kamna na dřevo.
😒
Avatar - white label
white label
Porsche u Taycanu neumístilo "tankovací" vstup do pravého zadní blatníku, jako u Panamery (Cayennu/Macanu), ale do pravého předního blatníku, po vzoru 911/718.
Zřejmě to má být symbolem důrazu (marketingu) na tradici.
Mig_35
Neserrbar je dobrej, správnej skanzen. A je tam jeden dobrej bar😊
DonVito
Presne.

Je smutny, ze se k elektromobilite vyjadruje kazdej tulpas.
Tady v diskuzi se to tak nejak predpoklada.

V mediich uz je to ostuda. Zdravim "e😜erta" Macka.
DonVito
Chtel bych se jmenovat Bara.
V Neserbaru. 😄
Freddka
Nojo, kdyz se bude jezdit na elektriku, bude potreba natahat nekam tlustsi draty. Ale to zas takovy problem neni, proste se natahaj a je to.

Co se tyka spotreby elektriny, v CR jsme uplne v pohode. Podle CEZ a EON vyrabime tolik elektriny, ze 2 miliony EV pri stejnem prumernem najezdu jako dnesni auta budou potrebovat maximalne 2/3 z toho, co dnes CR e😜ortuje do zahranici. Takze ani tu elektrarnu nemusime zadnou postavit, staci par dratu a tak.
DonVito
Jó, kamna se v zime hodi.
Abys nemel nouzi a mel doma konecne teplo. 😁
Bude zima bude mraz. Ze jsi ptak doufam vis....
Ve sve zemliance se schovas.

U kamen bacha, aby se neucpal komin. A taky muze dojit drevo. Nebo zvlhnout sirky a nezatopis. A v budoucnosti nebude zelezo na kamna. A lidi budou bez kamen. A potom dojde i plech na kominy. Nebo dojde plech prvni? A to vse je taky dukaz toho, ze si EU Cinan namazal na chleba.

Promin, chtel jsem napsat prispevek obsahove tve urovne. 😉
DonVito
Wtf
Asi by to chtelo umet anglicky, kdyz koukas na videa ktera jsou anglicky.
Ale to je jedno.
https😐/www.theguardian.com/…ons-aa-head-says
V Britanii byly fronty na benzin.
Doufam ze jsi pro jistotu, abys nemusel cekat ty nehorazny fronty - u nas 😁 😁 (stejne pitoma dedukce) ihned prodal svuj spalovak.
DonVito
Jiste jedes pres vrcholky Alp.
A podle rychlostnich limitu jako v USA.

Mam radeji jabka s... jabkama. 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Lidožrout?
No, vyjížděli 4, nepíšou, kolik jich dojelo do cíle...

😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No jeli na rekord, ne?

Tak měli rezervace na rychlonabíječkách.
😄

Tuhle tady šlo video fronty asi 60 elektromobilů, převážně Tesel, v Kalifornii. To se pak může čekat i několik dní.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To asi ne... to tak na dálnici vychází.
Většinou jedeš 130, průměr 100 je zcela reálnej.

Dokud se to nezablokuje.
Mig_35
no tak já jel do Neserbaru i 28 hodin, když jsem vychytal ten víkend, co končí skopčákům prázdniny... ale celkově abych měl průměr 100 tak musím sakra švihat, protože srbsko-maďarská je tam na půl hodiny a nazpět na dvě... Maďaři hrdě brání hranice Schengenu a teď naposled jsem sjížděl na menší hraniční přechod a brali poctivě jedno auto za druhým do posledního zavazadla... což tedy do té Anglie asi není...
Priateľský ľudožrút
ako sa stravovali ti mladenci?
Avatar - Emel
Emel
Jezdívám Praha - Plovdiv. Je to o kousek míň (1500km), ale taky to většinou vyjde na 16-17h... protože Srbsko není v Unii a 2h člověk typicky stráví na hranicích. V tomhle směru ale zatím ty nabíječky moc nejsou...
gutex
Bjørn Nyland 1000km chalenge... :-!
Tesla Model 3 LR 82 kWh 09:20
Audi e-tron GT 09😁5
Freddka
Ano prumer je 95-100 km/h. Proste 16h jedes plus asi 60-90minut navrch trva tunel (tj prijezd, cekacka, 25minut samotna cesta ve vlaku)

Krome 50km je cela cesta dalnice, jedu 130/120 km/h GPS.

V noci pres nemecko jedu 160-180 kde to jde, to by s EV neslo, ale to je jedno, to je rozdil max 45-60min celkove a stejne ted jezdim temer vzdy tak, ze jedu nemecko ve dne.
Mig_35
1600 km za 16 hodin? Průměr kolem stovky mám, když jedu většinu cesty 220😊
Othello
Jo 67 je už pěkný kalup.
Když v létě jedu do Chorvatska, mám jen o třicet víc.
Freddka
Jo to uz je vazne slusny.

Zatim jsou to auta v cenove relaci S klasse s vyjimkou Tesla Model 3 LR, ale za 10 let to nebude problem a budou to umet bezna auta na urovni Passat / BMW 3.

Jenze potom uz bude hodne EV a bude hodne zalazet na tom, aby bylo dost rychlonabijecek, abys nemusel cekat - to zatim takovy problem neni. Uvidime.
gutex
S většinou EV z posledních dvou let není problém ani na delší tripy, další z tabulky 1000km chalenge, z těch dostupnějších...
Kia EV6 AWD 09:55
Hyundai Ioniq 5 10:00
Skoda Enyaq iV 80 10:20
VW ID3 82 kWh 10:20
Freddka
Jezdim pravidelne CR - Londyn cca 1600km.
Obvykle si dam jidlo cca 45min pauza plus asi 3x zastavim na 15 minut.

Tak jsem se koukal jak bych to zajel s EV co ma dobry dojezd - Mercedes EQS. Auto, co ma silenych 2,5 tuny. Musel bych zastavit 4x - 15, 25, 25 a 35 minut.

Celkove bych tu 16h trasu jel s EV asi o hodinu dele nez beznym autem. I s rychlonabijeckama bych usetril asi 40% za palivo v porovnani s Dieselem, ktery jede za 6,5l na sto (vetsinou o par deci mene).

To me dost prekvapilo, to uz by slo.