Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ja Prvni 123
130 koní z T4 + 20 koní z elektriky zní dobře. V Tipu bude hybrid verze Cross i Urban.
Bohužel výhradně s 7 st dvouspojkou.
😒
Ale parkovat to prý bude vždy výhradně na elektriku.
Asi nebudu házet flintu do žita, dokud to nevyzkouším. DSG v tom Passatu mě sra... neplnila moje očekávání hlavně při pojíždění na místě, typicky parkování do řady.
Bohužel výhradně s 7 st dvouspojkou.
😒
Ale parkovat to prý bude vždy výhradně na elektriku.
Asi nebudu házet flintu do žita, dokud to nevyzkouším. DSG v tom Passatu mě sra... neplnila moje očekávání hlavně při pojíždění na místě, typicky parkování do řady.
Elektromotor 48V a BSG 12V práve pomôžu tej dvojspojke v momentoch, kedy to nie je ideálne. Myslím, že celok môže prekvapiť. Sľubujú hlavne spotrebu nižšiu ako naftové verzie, čo už vravela "pani hlavná" aj pri prezentácii Tonale.
https😐/www.stellantisfans.sk/…tipo-1-5-hybrid/
https😐/www.stellantisfans.sk/…tipo-1-5-hybrid/
Vďaka priblblej homologácii sa nevyplatí manual povedzme aj keby pre 20% (hodne prehnané) kupujúcich. Automat v G či S je parádny a to vravím ako majiteľ G s manuálom.
Ja som teraz jedno EV kúpil a na poskakovanie je to fajn.
https😐/www.autoviny.sk/…-nic-nevyriesili
Ale stačí 1 blackout a všechno bude jinak 😄
Jakkoliv mi male SUV k Alfe nesedi a elektriku nemam rad.
Hybrid, nejlepe s Firefly benzinem, ale zkousnu.
Doba je takova.
Ostatne, mel jsem 33 s rucne razenou ctyrkolkou, s 1.5 boxerem. Dnes by se tomu dost jasne rikalo crossover.
😄
Edit: a vite co?
Koupil bych si takove auto klidne znovu.
Byl to prostorny kombik, jelo to krasne, a bylo to i slusne zpracovane.
Jen dalo strasne prace seridit ty dva dvojite karburatory, spojene mechanickym tahlem.
Ten Sprint, co jsem mel po tom, byl 1.7 se vstrikovanim.
Zase to bylo dvoudverove sportovni auto, jen s prednim pohonem.
Bez dobíjení... podpora spalovacího motoru.
Jezdil jsem s Pandou. 1.0 tříválec + elektromotor. Vlastně o něm nevíš, o tom motoru, ale pomáhá tam, kde ten spalovací nemá dost sil.