Já jsem nevěděl, že řidič škody musí být technický věděc a už vůbec netuším, když škodovky jsou bezporuchové jak se o nich píše, můžou být schválený pro provoz, že by podvod na zákazníka a na evropu?
Fabia II s dvouvačkovým HTP měla DPF???? Víš vůbec co je to filtr DPF. Toyota C-HR s 1,8 hybrid má filtr DPF??? Jsi otrok škodovky a musíš furt vypalovat filtr DPF a proto jsi tak rozčílený a položme si otázku, proč ty máš auto s filtrem DPF? Co tě donutilo to kupovat?
U Fordu oněm nevím jen po určitým nájezdu se zapne vypalování asi na 15 minut, je to jen další kurvítko který při výměně nestojí málo. Z dnešních aut sou jen spotřební předražený šunty!!!
A na co taky? Na svém Pentastaru mám i po 80tis milích čistý výfuk...
Jinak s cenou to není zase tak hrozné, teď jsem nechával známému měnit DPF na FoFo 1.6 TDCI a vyšlo to i s prací v Polsku na 6.5tis., což mi přijde po cca 294tis km jako akceptovatelné.
Cena se jeví akceptovatelně.
Otázkou je funkčnost. Pravděpodobně jde buď o atrapu, která skoro nic nefiltruje a jen vytváří dostatečný protitlak pro čidla a může s tím být problém na STK, nebo o šmejd, který bude vyžadovat časté regenerace (zvýšená spotřeba paliva, zvýšené ředění oleje naftou) a brzo se ucpe. Hodně štěstí známému.
Vcelku běžný omyl. Tak jen pro info. V rodině nafta Ovce rs 3 TDI, chip na 176 kW/440 Nm. Jezdí od r. 2017, najeto 370 tis. Km a DPF původní. Egr chipem zavřený. Motoricky bez jediného problému.
To jsou zkratky, podle kterých vybírám auta. Samozřejmě tak, aby to dané auto nemělo. Stejně přistupuju třeba k přímému měření tlaku v pneumatikách a dalším věcem, které jen komplikují provoz auta- Do budoucna na můj seznam zakázaných věcí přibudou názvy jako Plug-In Hybrid, Mild-Hybrid atd. S výjimkou spolehlivého hybridu od Toyoty, samozřejmě, to možná za pár let bude jediná možnost koupit rozumné auto.
Já jsem auto s EGR ventilem ještě neměl a to do toho počítám i auta od našich, o které se starám, případně je kupuju. Nejnovější je r.v. 2017. Ale všechno byl zatím jen koncern VW.
Jak? U zážehového motoru "jednoduše". Třícestný katalyzátor a hodnota lambda =1. Čím kvalitnější katalyzátor(y), jejich rychlejší ohřev a přesnější regulace, tím jsou emise nižší.
Viděl jsem homologační emise Octavia I 1.8T 110 kW, r.v. 2002, homologace Euro 4. Bez EGR, ale dva třícestné katalyzátory, dvě lambda sondy a systém sekundárního vzduchu. Hodnoty NOx byly zhruba na 0,01 mg/km, čili hluboko i pod dnešními normami.