Novinky
Zpět na článek
Vaculík: Prasklý filtr pevných částic může skončit fatální závadou. Jak tomu předcházet?
34 komentářů
Anonym
4
si můžete narvat akorát do zádele, pořádná auta žádný DPF nemaj 😄
Přejít do diskuze
Anonym
Nové asi těžko a i v ojetinách budeš hledat obtížně.
Už můj 1995 Chrysler Stratus měl EGR 😄 Jediný ze všech aut co sem měl a mam a nemělo EGR je Rolls.
Už můj 1995 Chrysler Stratus měl EGR 😄 Jediný ze všech aut co sem měl a mam a nemělo EGR je Rolls.
Anonym
nechcete dávat články o veteránech?
Ty maj aspon úroven, než tato reycyklace, půl, rok nebo 2 roky starých článků 😄
Ty maj aspon úroven, než tato reycyklace, půl, rok nebo 2 roky starých článků 😄
petr petrumr
Já jsem nevěděl, že řidič škody musí být technický věděc a už vůbec netuším, když škodovky jsou bezporuchové jak se o nich píše, můžou být schválený pro provoz, že by podvod na zákazníka a na evropu?
Anonym
To jsou zkratky, podle kterých vybírám auta. Samozřejmě tak, aby to dané auto nemělo. Stejně přistupuju třeba k přímému měření tlaku v pneumatikách a dalším věcem, které jen komplikují provoz auta- Do budoucna na můj seznam zakázaných věcí přibudou názvy jako Plug-In Hybrid, Mild-Hybrid atd. S výjimkou spolehlivého hybridu od Toyoty, samozřejmě, to možná za pár let bude jediná možnost koupit rozumné auto.
Anonym
Cena se jeví akceptovatelně.
Otázkou je funkčnost. Pravděpodobně jde buď o atrapu, která skoro nic nefiltruje a jen vytváří dostatečný protitlak pro čidla a může s tím být problém na STK, nebo o šmejd, který bude vyžadovat časté regenerace (zvýšená spotřeba paliva, zvýšené ředění oleje naftou) a brzo se ucpe. Hodně štěstí známému.
Otázkou je funkčnost. Pravděpodobně jde buď o atrapu, která skoro nic nefiltruje a jen vytváří dostatečný protitlak pro čidla a může s tím být problém na STK, nebo o šmejd, který bude vyžadovat časté regenerace (zvýšená spotřeba paliva, zvýšené ředění oleje naftou) a brzo se ucpe. Hodně štěstí známému.
petr petrumr
Fabia II s dvouvačkovým HTP měla DPF???? Víš vůbec co je to filtr DPF. Toyota C-HR s 1,8 hybrid má filtr DPF??? Jsi otrok škodovky a musíš furt vypalovat filtr DPF a proto jsi tak rozčílený a položme si otázku, proč ty máš auto s filtrem DPF? Co tě donutilo to kupovat?
Jenik3
DPF nepraska.
Ale takova praskla pneu, to jsou fatalni nasledky- toliko k nadpisu clanku.
Ale takova praskla pneu, to jsou fatalni nasledky- toliko k nadpisu clanku.
Oscar_Romero
To jako každé DPF někdy praskne? Zajímavé, dříve se tohle neříkalo.
RomanPr
U Fordu oněm nevím jen po určitým nájezdu se zapne vypalování asi na 15 minut, je to jen další kurvítko který při výměně nestojí málo. Z dnešních aut sou jen spotřební předražený šunty!!!
Jaba Daba
A na co taky? Na svém Pentastaru mám i po 80tis milích čistý výfuk...
Jinak s cenou to není zase tak hrozné, teď jsem nechával známému měnit DPF na FoFo 1.6 TDCI a vyšlo to i s prací v Polsku na 6.5tis., což mi přijde po cca 294tis km jako akceptovatelné.
Jinak s cenou to není zase tak hrozné, teď jsem nechával známému měnit DPF na FoFo 1.6 TDCI a vyšlo to i s prací v Polsku na 6.5tis., což mi přijde po cca 294tis km jako akceptovatelné.
webpaja
Ostatní značky snad DPF neměly? Opět plkání od člověka, co tu léta tvrdil, že Fabie je nejlepší auto, jaké kdy člověk potřebuje 😉
Milan Reznicek
Vcelku běžný omyl. Tak jen pro info. V rodině nafta Ovce rs 3 TDI, chip na 176 kW/440 Nm. Jezdí od r. 2017, najeto 370 tis. Km a DPF původní. Egr chipem zavřený. Motoricky bez jediného problému.
Anonym
Jak? U zážehového motoru "jednoduše". Třícestný katalyzátor a hodnota lambda =1. Čím kvalitnější katalyzátor(y), jejich rychlejší ohřev a přesnější regulace, tím jsou emise nižší.
Viděl jsem homologační emise Octavia I 1.8T 110 kW, r.v. 2002, homologace Euro 4. Bez EGR, ale dva třícestné katalyzátory, dvě lambda sondy a systém sekundárního vzduchu. Hodnoty NOx byly zhruba na 0,01 mg/km, čili hluboko i pod dnešními normami.
Viděl jsem homologační emise Octavia I 1.8T 110 kW, r.v. 2002, homologace Euro 4. Bez EGR, ale dva třícestné katalyzátory, dvě lambda sondy a systém sekundárního vzduchu. Hodnoty NOx byly zhruba na 0,01 mg/km, čili hluboko i pod dnešními normami.
Mokrous
Tak to teda čumím, když EGR ventil byl v 1.4 TSI už před 15 lety.
Možná to dočasně vyřešili jinak.
Možná to dočasně vyřešili jinak.
Anonym
Motorizace 1.4 TSI 92 kW.
To samé platí pro 1.2 TSI 81 kW z roku 2016, což je pod kapotou druhého auta.
To samé platí pro 1.2 TSI 81 kW z roku 2016, což je pod kapotou druhého auta.
petr petrumr
webpaja asi stím má zkušenosti a tak mu to nepřijde, jenom škodovákům to praská, netrapte se tím, jsou i druhá auta.
Anonym
Já jsem auto s EGR ventilem ještě neměl a to do toho počítám i auta od našich, o které se starám, případně je kupuju. Nejnovější je r.v. 2017. Ale všechno byl zatím jen koncern VW.
Mig_35
Benzin bez přímého vstřiku nepotřebuje filtr pevných částic - v tom je ten důvod 😄