Novinky
WinDiesel
4
Škoda Skřetq by bylo taky dobré.
Roland Von Wagen
3
Ty názvy jsou hrozné jazykolamy. Nezní to dobře, nevypadá to dobře, nepůsobí to ani jako nějaký umělý jazyk a je to zralé tak akorát na parodování typu komiq a trapaq. Jediné, co se dá zkousnout je kodiaq.
del42sa
2
Škoda vyquq 😁
To je dobrá zpráva a docela pěkné jméno :yes: Jsem si poslední číslo Odboráře přečetl a píšou: "Výrobu bohužel i v dalším týdnu bude brzdit nedostatek dílů do výroby. Firma se dál potýká nejen s nedostatkem polovodičů, ale také airbagů z Maďarska, kabelových svazků z Ukrajiny, spínačů, USB rozdělovačů, řídících jednotek a dalších součástí vozů.
Je to extrémně náročná technologická výzva smotat dráty do svazku. Rázný důvod pro zastavení výroby. Chce se mi říct - patří vám to, blbost se musí trestat a lennost ještě víc. Jo a nezapomeňte potom vyřvat si od státu (naše) peníze a rozdat si je na odměnách.
Ty zase musíš být extrémně velká pí.a když sesmolíš něco takového. Podle tebe můžou automobilky za to, že jeden *** rozpoutal válku a holt některé díly se vyrábí i na té Ukrajině? A zkus se někdy podívat, jak vypadají ty stoly, na kterých se to motá. Není to vůbec jednoduchá práce, odchází při ní lidem karpály .
Nebo můžou i za to, že Čína nechce přiznat nefunkčnost jejich vakcíny a na měsíce zavírá celé města?
Ta trapnost s těma dotacemi od státu je už totálně mimo, ale asi máš potřebu lhát opakovaně nebo nechápeš psaný text.
Škodovka dostala přes miliardu korun za první 2 měsíce Covidu v roce 2020, kdy nikdo nevěděl, co bude a musela ze zákona zavřít. Dostala peníze, tak jako každá společnost, která byla potrefena a požádala o kompenzace. Od té doby nedostala ani korunu, i když mohla žádat.
A pro tvou informaci, v každé jiné zemi kde se vyrábí auta, brali celé 2 roky firmy od států Kurzarbeit za lidi co seděli doma. Škoda jediná platila 100% nákladů.
Doufám, že stejně tak ti vadí, že 226Mio. a 132Mio. dostaly 2 sítě kasín, která neprodukuje nic jiného než stovky ztroskotanců závislých na hraní, kdežto Škodovka vytváří přímo a nepřímo 5% HDP ČR.
Nebo můžou i za to, že Čína nechce přiznat nefunkčnost jejich vakcíny a na měsíce zavírá celé města?
Ta trapnost s těma dotacemi od státu je už totálně mimo, ale asi máš potřebu lhát opakovaně nebo nechápeš psaný text.
Škodovka dostala přes miliardu korun za první 2 měsíce Covidu v roce 2020, kdy nikdo nevěděl, co bude a musela ze zákona zavřít. Dostala peníze, tak jako každá společnost, která byla potrefena a požádala o kompenzace. Od té doby nedostala ani korunu, i když mohla žádat.
A pro tvou informaci, v každé jiné zemi kde se vyrábí auta, brali celé 2 roky firmy od států Kurzarbeit za lidi co seděli doma. Škoda jediná platila 100% nákladů.
Doufám, že stejně tak ti vadí, že 226Mio. a 132Mio. dostaly 2 sítě kasín, která neprodukuje nic jiného než stovky ztroskotanců závislých na hraní, kdežto Škodovka vytváří přímo a nepřímo 5% HDP ČR.
Nevztekej se, praskne ti něco v hlavě a budeš fasovat kryplkáru namísto líznutého Kokodáka. Jednoduše jste nechtěli řádně zaplatit pracovní sílu z EU/NATO a šli jste do rizika. Dali jste výrobu do nestabilních regionů, kde se roky válčí. Za účelem maximalizace zisku.
Nemáš pravdu. Válčilo se na Donbase kvůli Rusku a jeho mocichtivosti.
Na západní Ukrajině se tedy určitě neválčilo a dodnes se tam neválčí, Rusové to tam rozbíjejí raketami, co proti tomu dělat?
V tom případě by se nemohlo vyrábět ani u nás, protože jsem Rusku taky blízko ...
2x měř a jednou se vyjádři.
Kolega se pravda rozčiluje zbytečně.
Podnikatelské riziko je něco, co reálně existuje a má být zvažováno.
Jsem zvědav, co budeš říkat, až Čína zaútočí na Tchajwan.
Na západní Ukrajině se tedy určitě neválčilo a dodnes se tam neválčí, Rusové to tam rozbíjejí raketami, co proti tomu dělat?
V tom případě by se nemohlo vyrábět ani u nás, protože jsem Rusku taky blízko ...
2x měř a jednou se vyjádři.
Kolega se pravda rozčiluje zbytečně.
Podnikatelské riziko je něco, co reálně existuje a má být zvažováno.
Jsem zvědav, co budeš říkat, až Čína zaútočí na Tchajwan.
...že víc jak měsíc víme: „Budou to krásné vozy, ale budou odlišné. Půjde o další úroveň mobility“ a budou v novém designovém jazyce Modern Solid. Dnes k tomu přibylo jméno, zkouška průjezdnosti od klempíře k lakýrníkovi a nové obraty jako - synergie, strategie Next Level, Škoda Strategy 2030 jak "uvedl tiskvý mluvčí Pavel Jína." (asi chtěl autor napsat "tiskový".)
Ale: "Podle vyjádření automobilka však nemusí jít o jméno finální." (Kdyby tu větu nepsal Tatar, ale Čech, napsal by "automobilky". (I když konkrétně v tomto případě se dá namítnout, že jde skutečně jen o překlep, ale to není omluva, zejména v titulku.)
Ale: "Podle vyjádření automobilka však nemusí jít o jméno finální." (Kdyby tu větu nepsal Tatar, ale Čech, napsal by "automobilky". (I když konkrétně v tomto případě se dá namítnout, že jde skutečně jen o překlep, ale to není omluva, zejména v titulku.)
Proč by se v MB testovala průjezdnost malého městského elektromobilu. Který má být vyráběn až v roce 2025 a ještě přitom ve Španělsku... Dával bych tušit, že s modern solid by mohli představit menší model pod Enyaq.
kolik toho zadokolka vyjede na snehu?
ctyrkolka 100%
predokolka 40%
zadokolka ???
tam kde vyjedu bez problemu se ctyrkolkou se s predolkou nechytas
jak na tom budu s touhle zadokolkou?
docela bych takovej test vital - ctyrkolka / predokolka / elektricka zadokolka
tip na namet na zimu panove z ACZ
ctyrkolka 100%
predokolka 40%
zadokolka ???
tam kde vyjedu bez problemu se ctyrkolkou se s predolkou nechytas
jak na tom budu s touhle zadokolkou?
docela bych takovej test vital - ctyrkolka / predokolka / elektricka zadokolka
tip na namet na zimu panove z ACZ