Novinky
Je to vskutku neotřelý a originální nápad to malé městské elektrické "SUV". To ještě nikoho nenapadlo. Lidi jim utrhnou ruce.
Ty názvy jsou hrozné jazykolamy. Nezní to dobře, nevypadá to dobře, nepůsobí to ani jako nějaký umělý jazyk a je to zralé tak akorát na parodování typu komiq a trapaq. Jediné, co se dá zkousnout je kodiaq.
...že víc jak měsíc víme: „Budou to krásné vozy, ale budou odlišné. Půjde o další úroveň mobility“ a budou v novém designovém jazyce Modern Solid. Dnes k tomu přibylo jméno, zkouška průjezdnosti od klempíře k lakýrníkovi a nové obraty jako - synergie, strategie Next Level, Škoda Strategy 2030 jak "uvedl tiskvý mluvčí Pavel Jína." (asi chtěl autor napsat "tiskový".)
Ale: "Podle vyjádření automobilka však nemusí jít o jméno finální." (Kdyby tu větu nepsal Tatar, ale Čech, napsal by "automobilky". (I když konkrétně v tomto případě se dá namítnout, že jde skutečně jen o překlep, ale to není omluva, zejména v titulku.)
Ale: "Podle vyjádření automobilka však nemusí jít o jméno finální." (Kdyby tu větu nepsal Tatar, ale Čech, napsal by "automobilky". (I když konkrétně v tomto případě se dá namítnout, že jde skutečně jen o překlep, ale to není omluva, zejména v titulku.)
Je to extrémně náročná technologická výzva smotat dráty do svazku. Rázný důvod pro zastavení výroby. Chce se mi říct - patří vám to, blbost se musí trestat a lennost ještě víc. Jo a nezapomeňte potom vyřvat si od státu (naše) peníze a rozdat si je na odměnách.
Nemáš pravdu. Válčilo se na Donbase kvůli Rusku a jeho mocichtivosti.
Na západní Ukrajině se tedy určitě neválčilo a dodnes se tam neválčí, Rusové to tam rozbíjejí raketami, co proti tomu dělat?
V tom případě by se nemohlo vyrábět ani u nás, protože jsem Rusku taky blízko ...
2x měř a jednou se vyjádři.
Kolega se pravda rozčiluje zbytečně.
Podnikatelské riziko je něco, co reálně existuje a má být zvažováno.
Jsem zvědav, co budeš říkat, až Čína zaútočí na Tchajwan.
Na západní Ukrajině se tedy určitě neválčilo a dodnes se tam neválčí, Rusové to tam rozbíjejí raketami, co proti tomu dělat?
V tom případě by se nemohlo vyrábět ani u nás, protože jsem Rusku taky blízko ...
2x měř a jednou se vyjádři.
Kolega se pravda rozčiluje zbytečně.
Podnikatelské riziko je něco, co reálně existuje a má být zvažováno.
Jsem zvědav, co budeš říkat, až Čína zaútočí na Tchajwan.
kolik toho zadokolka vyjede na snehu?
ctyrkolka 100%
predokolka 40%
zadokolka ???
tam kde vyjedu bez problemu se ctyrkolkou se s predolkou nechytas
jak na tom budu s touhle zadokolkou?
docela bych takovej test vital - ctyrkolka / predokolka / elektricka zadokolka
tip na namet na zimu panove z ACZ
ctyrkolka 100%
predokolka 40%
zadokolka ???
tam kde vyjedu bez problemu se ctyrkolkou se s predolkou nechytas
jak na tom budu s touhle zadokolkou?
docela bych takovej test vital - ctyrkolka / predokolka / elektricka zadokolka
tip na namet na zimu panove z ACZ
Proč by se v MB testovala průjezdnost malého městského elektromobilu. Který má být vyráběn až v roce 2025 a ještě přitom ve Španělsku... Dával bych tušit, že s modern solid by mohli představit menší model pod Enyaq.
Nevztekej se, praskne ti něco v hlavě a budeš fasovat kryplkáru namísto líznutého Kokodáka. Jednoduše jste nechtěli řádně zaplatit pracovní sílu z EU/NATO a šli jste do rizika. Dali jste výrobu do nestabilních regionů, kde se roky válčí. Za účelem maximalizace zisku.
To je dobrá zpráva a docela pěkné jméno :yes: Jsem si poslední číslo Odboráře přečetl a píšou: "Výrobu bohužel i v dalším týdnu bude brzdit nedostatek dílů do výroby. Firma se dál potýká nejen s nedostatkem polovodičů, ale také airbagů z Maďarska, kabelových svazků z Ukrajiny, spínačů, USB rozdělovačů, řídících jednotek a dalších součástí vozů.
Nebo můžou i za to, že Čína nechce přiznat nefunkčnost jejich vakcíny a na měsíce zavírá celé města?
Ta trapnost s těma dotacemi od státu je už totálně mimo, ale asi máš potřebu lhát opakovaně nebo nechápeš psaný text.
Škodovka dostala přes miliardu korun za první 2 měsíce Covidu v roce 2020, kdy nikdo nevěděl, co bude a musela ze zákona zavřít. Dostala peníze, tak jako každá společnost, která byla potrefena a požádala o kompenzace. Od té doby nedostala ani korunu, i když mohla žádat.
A pro tvou informaci, v každé jiné zemi kde se vyrábí auta, brali celé 2 roky firmy od států Kurzarbeit za lidi co seděli doma. Škoda jediná platila 100% nákladů.
Doufám, že stejně tak ti vadí, že 226Mio. a 132Mio. dostaly 2 sítě kasín, která neprodukuje nic jiného než stovky ztroskotanců závislých na hraní, kdežto Škodovka vytváří přímo a nepřímo 5% HDP ČR.