Automobilka Cupra má ambiciózní plány, mezi které patří rozšiřování pole působnosti. Šéf značky přiblížil plány růstu, které zahrnují zvážení vstupu na americký trh. O Číně zatím neuvažuje.
No já důvod řekl mockrát MÁM POTŘEBU = uvádět věci na pravou míru (a proto v poho tak často dávám odkazy)
Otázka je PROČ ty tady pořád exhibuješ?
Víš ono to s tím marněním = je vlastně všude. Rozdělujeme se na lidi co ví znají čtou a těm moc vyvětlovat netřeba. No a pak ty (nejen) ty = a tam (jak VÍŠ;) něco vysvětlovat (většinou) nemá moc smysl
takže OCEŇME že už víš že nafta je léééta multi MILIARDAMA zvýhodňovaná = a v tržním prostředí se (osobní) nafťák (vlastně) nechytá. Něco JINÉHO je https://www.tesla.com/cs_cz/model3 efektivnější motor a menší motor umožňující lepší stavbu auta a super těžiště i rozložení hmotnosti
Já bych rád věděl, proč tady pořád exhibuješ, to opravdu nemáš nic lepšího na práci?
Proč třeba neobjíždíš mikrobusem ČR a politicky neagituješ?
Tady osobo marníš swůj potenciál. :-!:-!:-!:-!:-!
JAK to cos napsal SOUVISÍ s Cuprou bez šance v Číně a asi totéž v Severní Americe?
JAK vysvětlíš že lidi ode mne po Vávru ti vysvětlují PŘESNÝ OPAK = a ten Vávra dokonce i tady na ACZ proč to tak je?
Patříš k těm co SI myslí že problematiku kompletně chápou LÍP = a svět inženýrů a ekonomů atd. JE (už sakra dlouho https://www.auto.cz/…-roku-1970-94232 ) naprosto mimo a měl by vždy všechno konzultovat nejdřív s tebou?
JSOU tu TAKOVÍ diskutéři = občas se ukáže že nemají ani maturitu (to není urážka = jen jak to je)
Udělal jsem si součet a vyšlo mi přes 3 mio. aut., což je zdaleka nejvíc a v procentech je to logicky také zdaleka nejvíc ze všech koncernů i značek. To, že domácí značky posilují je zcela logické a přirozené a být na zdaleka největším trhu světa s velkým růstovým potenciálem silnější než jakýkoliv domácí nebo jakýkoliv japonský, korejský či americký koncern je jednoznačně velká výhoda VW.
Jestli ti jde o fakta atd. (jako mě) tak se mmou máš spíš výjimečně NEsouhlasit = ale (i tak) dobrý :-)
Co realita https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit tam (už) souhlasíš? Že bez těch multi-miliard podpory zvýhodňování nafta v tržních podmínkách není konkurenceschopná nemá proti benzínu v osobních autech šanci?
Udělej si součet, a zjistíš jak malé procento prodávaných vozů je VW. Čínské značky stoupají, VW klesá. na chvilku se udržel za cenu zničení prodejů Škody Auto.
ONI by do Číny (samozřejmě = gigantický trh který dál poroste) CHTĚLI = ale je tam nikdo nechce (to přece víš = koncernové vozy tam zažívají dlouhodobý OBŘÍ PROPAD = to víš ne?
No neviem neviem ake su do buducna plany prezitia cupry ale .... ale zrovna cinu by som neignoroval
PS: nieco mi hovori ze tato prerabka seatu si za velkou mlakou vedla domacej konkurencie alebo aj voci lexusu acury pripadne nemeckej premie ani nepipne... ale tak ok...