Testy
Predpokladám že tvoja domácnosť čistá od čínskych výrobkov., alebo aj ty si zúfalý boľševický nok?
Volvo a Polestar made in China způsobily že Volvo je úplně poslední v žebříčcích spolehlivosti.
Ale fajn, MG nebude horší :-! :-! :-! :-! :-!
Ale fajn, MG nebude horší :-! :-! :-! :-! :-!
Čínsky šmejd podobný autu, bez ohľadu na to, aké kúpené logo vycapí na kapotu, nie je žiadna alternatíva, nie že dobrá.
Otázka je, či pri razantne stúpajúcich cenách energie nebude ten benzín nakoniec výhodnejší.
A k tomu 5 mínusov a prišiel iba o jednu hviezdičku.To hviezdičkovanie je fakt divné.Za melón radšej toto https😐/www.auto.cz/…-veci-dela-dobre?… alebo https😐/www.auto.cz/…le-normalni-auto?… . Čínsky Plug-in nebrať.
Jo, to je hezky priklad, mel jsem to stesti zkouset SsangYonga nekdy 15 let nazoět, i ty nové a rozdil v interieru je obrovsky. Tehdejsi SS nebyl sptny, ale byl jiny (mival pokud vim motory z Mercedesu) , ale dnes je to ponohodnotne auto a nejezdi vubec zle..
Auto je aj kvalita a spoľahlivosť a to sa uvidí až za pár rokov. O servisnej sieti neviem nič, tradícia MG sa nepočíta, čínska nulová, takže žiadna predpoveď neplatí. S ohľadom na čínsku minulosť a súčasnosť okolo áut som skôr skeptický. Pri týchto atribútoch je dizajn pre mňa druhoradý.
PrimitivRadek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak si vem, že denně najedeš do 50km a nabíjíš doma, pak ti může nádrž vydržet opravdu dlouho.
Tak to tě obdivuju, naprosto upřímně. To bych vydržel asi tři dny :yes:
Akorát nechápu, kde kupujes naftu bez Andyho řepky 😉
Akorát nechápu, kde kupujes naftu bez Andyho řepky 😉
Zeptal bych se, co používáš za mobil, jaký počítač a tak, ale pak bychom se do té Číny stejně dostali, co ?
Směšné, 1,8 litrů benzínu, takže auto ujede na jednu nádrž 4000 km? Výsměch, lži, pokrytci.
No můžeš mít i svým způsobem pravdu, ale když si vezmu tu menší řadu crossoveru, tak dokáže bohatě splnit rodinné nároky a přitom bohatě vybavené auto stojí půl milionu. To už je argument, nevypadá odpudivě, nejezdí špatně a spoustě lidí odslouží co potřebují.
Není to úplně případ tohoto PHEV, ale MG si už dnes místo na trhu najde.
Kolik před lety jezdilo SsanYongů, kolik nových jezdí teď?
Není to úplně případ tohoto PHEV, ale MG si už dnes místo na trhu najde.
Kolik před lety jezdilo SsanYongů, kolik nových jezdí teď?
Přesně tak... stejně jako jakýkoliv estebákův šmejd... prostě appka bezandyho a vím, co kupuju. Už minimálně rok jsem neměl doma nic od estebackého šmejda.
"Hezký" test Nissanu... Ta redakce si z nás prostě dělá fakt jenom pr.del.
"Závěr😒br /> Třetí generace Nissanu Qashqai dělá spoustu věcí správně. Mně osobně se nejvíc líbí blablabla... Výhrady mám naopak ke komfortu jízdy. Je ale vysoce pravděpodobně, že vůz s víceprvkovou zadní nápravou bude výrazně pohodlnější. Jenže multilink dostanete jen k autu s pohonem všech kol, nebo k nejvyšší výbavě Tekna+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Testovaná specifikace Tekna+ startuje dokonce na 919.000 Kč.
Testovaný vůz s výbavou 951.000 Kč (Nissan Qashqai Tekna+ 1.3 DIG-T MHEV 158 2WD 6MT)"
Jo, AHA! Takže multilink dostanete jen k nejvyšší výbavě Tekna+ a protože testujeme výbavu Tekna+ tak věříme, že kdybychom měli víceprvek, tak by jízda byla komfortnější. Jo, tak to potom jo. A proto všem recenzím zde věřím asi tolik, jako Fialovýmu Péťovi, že má zmáknutou energetickou bezpečnost a strategii pro náš průmysl i jednotlivce...
"Závěr😒br /> Třetí generace Nissanu Qashqai dělá spoustu věcí správně. Mně osobně se nejvíc líbí blablabla... Výhrady mám naopak ke komfortu jízdy. Je ale vysoce pravděpodobně, že vůz s víceprvkovou zadní nápravou bude výrazně pohodlnější. Jenže multilink dostanete jen k autu s pohonem všech kol, nebo k nejvyšší výbavě Tekna+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Testovaná specifikace Tekna+ startuje dokonce na 919.000 Kč.
Testovaný vůz s výbavou 951.000 Kč (Nissan Qashqai Tekna+ 1.3 DIG-T MHEV 158 2WD 6MT)"
Jo, AHA! Takže multilink dostanete jen k nejvyšší výbavě Tekna+ a protože testujeme výbavu Tekna+ tak věříme, že kdybychom měli víceprvek, tak by jízda byla komfortnější. Jo, tak to potom jo. A proto všem recenzím zde věřím asi tolik, jako Fialovýmu Péťovi, že má zmáknutou energetickou bezpečnost a strategii pro náš průmysl i jednotlivce...
nebudu psát o tom že bych si čínské auto nikdy nekoupil, ale prostě těch drobných chyb je dost, osobně by mi i vadila nemožnost nastavit si rekuperaci dle potřeby. Interiér vypadá dost levně, byť materiály samy o sobě jsou celkem pěkné.
Vše bych nějak prominul ale ta cenovka (základ 900) je prostě moc. Furt je to jen čínské auto, nic víc. Octavia PHEV začíná o 30 tisíc níž a kromě vyššího posezu tohle MG nemá nic, v čem by bylo lepší. A to nemluvím o spolehlivosti, dostupnosti dílů a servisním pokrytí. Tam jsou velké otazníky....
Tahle PHEV verze bude jednorožec.... naopak ty obyčejné crossovery za půl míče asi mohou někoho zaujmout.