Citroën představil koncept sympatického městského elektromobilu s názvem Oli. Klade důraz na nízkou hmotnost a recyklované materiály. Představuje také nové logo značky.
Myslel som, že najhnusnejší súčasný Citroen je Ami, ale tento paskvil ho o konskú hlavu prekonáva. Nič také odporné na štyroch kolesách som snáď ešte nevidel. Unikátna kopa odpadu, fujtajxl. Tvorcom utrhať ruky a mlátiť ich s nimi až kým neutečú tam, odkiaľ prišli... :no::no::no: Na niečo tak odpudzujúce už mi dochádzajú slová, aj tie neslušné.
Predstavujem si, ako si Leclercq v kancelárii prezerá návrhy svojho dizajnového tímu, keď tu zrazu zafúka a z nástenky spadne kresbička jeho 3-ročného syna. On si ju vezme do rúk a povie: Máme to!
Koeficient cx je úžasných 0,99 a to se vyplatí. Když toto monstrum stojí celý den před nákupním střediskem, ušetří spoustu energie při klimatizování toho odporného přístřešku na baterii. Jen tvůrci zapomněli uvést, že tato cripplekára není určena k dopřednému pohybu, jelikož se v ní nedá pohodlně sedět, není v ní za jízdy slyšet co říká spolujezdec a při silnějším větru se díky modernímu designu zastavuje a někdy začne couvat.
To musí být prvotřídní matroš! :-[]:-[]:-[]:no:
Když si člověk vzpomene třeba na superúsporný AX, elegantní Saxo nebo roztomilou první generaci C3 a pak se podívá na tuto elektrickou obludku, tak by brečel.... :-(:-(:-(
Vážně? A už sis ho splnil? Já tedy nevím, jak má škodovka souviset s Citroënem, ale kromě vozu této značky vlastním i jiná auta a kromě Chorvatska jsem byl asi ve 25 různých zemích 4 kontinentů. Ale řízky jím mnohem méně často, než každou neděli, to je fakt! Protože mám rád i kuchyně jiných zemí. :-[]:-[]:-[]
Ja se nehroutim z toho, když někdo chce vyrobit auto odlišné od mého Berlinga ;-) jsem rad, ze jsou designéři, kteří se snaží vymyslet něco nového, moderního, progresivního :yes:
JJ, současný "progresivismus" v praxi. Green deal, 20 pohlaví, "politická korektnost" (= autocenzura), přísně federalizovaná Evropa zaplavená Islámem a jako třešnička na neomarxistickém dortu neuvěřitelně "progresivní" elektrozkrat Citroën Oli! :-[]:-[]:-[]:-[]:-[]:no:
Len jednu otázočku mám, načo je mestskému vozidlu, ktoré sa drvivou väčšinou pohybuje v rýchlostiach do 60km/ h - nech na obchvatoch sporadicky 90... načo mu je mať hyperaerodynamický dizajn kvôli odporu vzduchu, keď pri nižších rýchlostiach je rozhodujúci faktor hmotnosť vozidla a sily potrebné na rozhýbanie čohokoľvek do pohybu. Vozidla permanentne stoja - posúvajú sa a pod. Odpor vzduchu má vplyv pri vyšších rýchlostiach, čo v meste ... A mne sa páči, verím tomu, že keby ide presne toto do výroby, jazdilo by ich to kopec, len preto, že je to iné, zaujímavé. ;-)
Zase trapně lžeš. Přečti si to ještě jednou a snad pochopíš, že jsem to nevztahoval na všechna dražší auta, ale jen na nesmyslné elektroobludky. Předpokládám tedy, že umíš číst a rozumíš česky. :-)
Takže kdo si koupi hybridni SUV, ten se na tebe vytahuje a honí si triko. Ještě nedávno by vadilo i SUV, ale pak sis koupil Karoqa, a kritéria se změnily ;-)
Seš furt stejně uprděnej čecháček.
Diskuteme zde pod článkem o Citroënu. A ten do XM montoval maximálně šestiválec. :-) A vůbec nic proti němu nemám, ve své době to bylo velmi zajímavé a originální auto. :-):yes:
Problém je v tom, že se domníváš, že každý soudí lidi kolem sebe jen podle toho, jak jsou bohatí, protože tak uvažuješ ty. Ale to je neuvěřitelně omezené a ubohé kritérium. Já Yong-timery nemám rád kvůli tomu, že jsou levné (což konec konců čím dál častěji přestává být pravda), ale kvůli jejich osobitému designu, řidičské atraktivitě i tomu, že nejsou zprzněné hybridizací a elektrifikací. To ty ale ve své ubohé omezenosti vůbec nejsi schopen pochopit.
jj ty yong-timery to jsou auta, třeba ten Favorit, italský šarm a kouzlo, nadčasový kousek. a k tomu ty bláboly o řidičském ponížení z hybridu a dalších houna, kterýma nás tady častuješ, zatímco řídíš Karoq 1,5 s torzkou vzadu, což je řidičská nirvána. tak nejsi ty 3,14tcha? :-)