Elektromobily
traveldrive
12
Myslel som, že najhnusnejší súčasný Citroen je Ami, ale tento paskvil ho o konskú hlavu prekonáva. Nič také odporné na štyroch kolesách som snáď ešte nevidel. Unikátna kopa odpadu, fujtajxl. Tvorcom utrhať ruky a mlátiť ich s nimi až kým neutečú tam, odkiaľ prišli... :no: :no: :no: Na niečo tak odpudzujúce už mi dochádzajú slová, aj tie neslušné.
Přejít do diskuze
... a zbytek každý zná
kdyby tam dali normální sklo, vážilo by to o dvacet kilo víc ale vypadalo trochu normálněji
no stejně by to nepomohlo
kdyby tam dali normální sklo, vážilo by to o dvacet kilo víc ale vypadalo trochu normálněji
no stejně by to nepomohlo
Koeficient cx je úžasných 0,99 a to se vyplatí. Když toto monstrum stojí celý den před nákupním střediskem, ušetří spoustu energie při klimatizování toho odporného přístřešku na baterii. Jen tvůrci zapomněli uvést, že tato cripplekára není určena k dopřednému pohybu, jelikož se v ní nedá pohodlně sedět, není v ní za jízdy slyšet co říká spolujezdec a při silnějším větru se díky modernímu designu zastavuje a někdy začne couvat.
Predstavujem si, ako si Leclercq v kancelárii prezerá návrhy svojho dizajnového tímu, keď tu zrazu zafúka a z nástenky spadne kresbička jeho 3-ročného syna. On si ju vezme do rúk a povie: Máme to!
Asi nová móda s tým čelným sklom... https😐/www.auto.cz/…-autonomni-jizdy?…
Dementná ako mnoho vecí v dnešnom svete.
Dementná ako mnoho vecí v dnešnom svete.
To musí být prvotřídní matroš! 😒] 😒] 😒] :no:
Když si člověk vzpomene třeba na superúsporný AX, elegantní Saxo nebo roztomilou první generaci C3 a pak se podívá na tuto elektrickou obludku, tak by brečel.... 😒 😒 😒
Když si člověk vzpomene třeba na superúsporný AX, elegantní Saxo nebo roztomilou první generaci C3 a pak se podívá na tuto elektrickou obludku, tak by brečel.... 😒 😒 😒
Vážně? A už sis ho splnil? Já tedy nevím, jak má škodovka souviset s Citroënem, ale kromě vozu této značky vlastním i jiná auta a kromě Chorvatska jsem byl asi ve 25 různých zemích 4 kontinentů. Ale řízky jím mnohem méně často, než každou neděli, to je fakt! Protože mám rád i kuchyně jiných zemí. 😒] 😒] 😒]
Ake obezne monstra... asi sa zabuda na elektricke auticka ako renault twizzy alebo peugeot ion...
Hochu, jsi učebnicovým ztělesněním frustrace a těžkých komplexů. Měl bys co nejdříve navštívit nějakého psychologa. 😲
Tvůj problém spočívá v tom, že podle svého zvráceného úsudku soudíš všechny okolo sebe. Jseš fakt politivánihodný človíček.. 😲 :no:
Problém je v tom, že se domníváš, že každý soudí lidi kolem sebe jen podle toho, jak jsou bohatí, protože tak uvažuješ ty. Ale to je neuvěřitelně omezené a ubohé kritérium. Já Yong-timery nemám rád kvůli tomu, že jsou levné (což konec konců čím dál častěji přestává být pravda), ale kvůli jejich osobitému designu, řidičské atraktivitě i tomu, že nejsou zprzněné hybridizací a elektrifikací. To ty ale ve své ubohé omezenosti vůbec nejsi schopen pochopit.
Diskuteme zde pod článkem o Citroënu. A ten do XM montoval maximálně šestiválec. 😄 A vůbec nic proti němu nemám, ve své době to bylo velmi zajímavé a originální auto. 😄 :yes:
Závidět elektrozkrat?! To jako fakt myslíš vážně?!!! 😲 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] Zjevně si už úplně zešílel, nebo mě soudíš podle sebe! 😒]
Zase trapně lžeš. Přečti si to ještě jednou a snad pochopíš, že jsem to nevztahoval na všechna dražší auta, ale jen na nesmyslné elektroobludky. Předpokládám tedy, že umíš číst a rozumíš česky. 😄
Jo, tak jsem zvědavý, kolik těch mladíků a mladic si něco takového v příštích letech koupí! 😒]
JJ, současný "progresivismus" v praxi. Green deal, 20 pohlaví, "politická korektnost" (= autocenzura), přísně federalizovaná Evropa zaplavená Islámem a jako třešnička na neomarxistickém dortu neuvěřitelně "progresivní" elektrozkrat Citroën Oli! 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] :no:
Len jednu otázočku mám, načo je mestskému vozidlu, ktoré sa drvivou väčšinou pohybuje v rýchlostiach do 60km/ h - nech na obchvatoch sporadicky 90... načo mu je mať hyperaerodynamický dizajn kvôli odporu vzduchu, keď pri nižších rýchlostiach je rozhodujúci faktor hmotnosť vozidla a sily potrebné na rozhýbanie čohokoľvek do pohybu. Vozidla permanentne stoja - posúvajú sa a pod. Odpor vzduchu má vplyv pri vyšších rýchlostiach, čo v meste ... A mne sa páči, verím tomu, že keby ide presne toto do výroby, jazdilo by ich to kopec, len preto, že je to iné, zaujímavé. 😉
Opět plácáš nesmysly. Karoqem v drtivé většině jezdí moje drahá polovička a je s ním moc spokojená. A navíc je ti do toho naprosté ***. 😄
jj ty yong-timery to jsou auta, třeba ten Favorit, italský šarm a kouzlo, nadčasový kousek. a k tomu ty bláboly o řidičském ponížení z hybridu a dalších houna, kterýma nás tady častuješ, zatímco řídíš Karoq 1,5 s torzkou vzadu, což je řidičská nirvána. tak nejsi ty 3,14tcha? 😄
běž si přečíst autoforum dble. máš rozumu jak absolvent zvláštní školy. kwa nefunguje mi hejtlist redakce dělejte s tím kktem něco
máš pravdu. ty jsi tupý troll. největší slasti se ti dostává, když na tebe někdo reaguje. šup na hejt dmnte
Jako Favorit. Když je to stará vrána, nevadí ti. Ale jakmile to je nad tvoje poměry, do očí jde krev a začnou urážky 😉
Frustrace a komplexy. Od člověka co sem pise, ze kdo si koupi dražší auto, ten se určitě potřebuje předvádět a naparovat 😄 😄 😄
Ja se nehroutim z toho, když někdo chce vyrobit auto odlišné od mého Berlinga 😉 jsem rad, ze jsou designéři, kteří se snaží vymyslet něco nového, moderního, progresivního :yes:
Takže kdo si koupi hybridni SUV, ten se na tebe vytahuje a honí si triko. Ještě nedávno by vadilo i SUV, ale pak sis koupil Karoqa, a kritéria se změnily 😉
Seš furt stejně uprděnej čecháček.
Seš furt stejně uprděnej čecháček.
Tohle auto má oslovit mladý. to není pro strejce, co se rozplývají nad italským šarmem a nadčasovostí Favoritu.