Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nedostatku nových aut v Rusku využila Čína. Exportuje tam rekordní počet aut

26 komentářů

Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Orkové už nedají dohromady ani koloběžku. SSSR byla sice říše zla, ale v oblasti technologií byla aspoň něčeho schopná (i když mnohdy díky průmyslové špionáži). Teď jim číňani dorazí automotive a hned po tom letecký průmysl, další na řadě bude zbrojní a těžební průmysl. A nakonec bude hranice Číny na Urale. Putin je geniální kus debila. Kdyby na Ukrajině nedělali, co dělají, tak mi jich bude i líto.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Druhá věta 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
velmi lukrativního 😁 😁 😁
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Jenže všechno, co zmiňuješ nezasahuje dál než do bývalého SSSR. Sestupná tendence Ruska a nástup Číny už je nezvratitelný. Vem si třeba, kolik mají Rusové vs. Číňani kosmických projektů (těch reálných, ne těch v šuplíku).
Vladimir_Novotny
Tak díky uvolnění velmi lukrativního trhu a díky sankcím se tam logicky nastěhovala Čína. To je logické a myslím, že nám Čína může poděkovat, protože tímto se příští rok stane největším vývozcem aut na světě. Lotos už překonala ve vývozu Japonsko, takže je nabíledni, co bude pokračovat....
ryccardo
A čím myslíš, že tam lidi jezdí? Na koních?
Avatar - Anonym
Anonym
Rusko má v kosmické programu jiné cíle jak Čína a ano, bohužel má na to i méně peněz.

Hlavní priority ruského vesmírného programu budou asi tyto😒br /> 1) dokončit kosmodrom Vostočnyj, aktuálně se dostavuje druhá startovací rampa pro rakety Angara a celkově další infrastruktura kosmodromu
2) dokončit vývoj raket řady Angara a začít s nimi klasické komerční lety
3) program LUNA 25 (sonda)
4) start nová kosmické lodi Federace s raketou Angara

To sou asi tak hlavní cíle, na zbytek nejsou finance, kapacity a lidi
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Jenže všechno, co zmiňuješ nezasahuje dál než do bývalého SSSR. Sestupná tendence Ruska a nástup Číny už je nezvratitelný. Vem si třeba, kolik mají Rusové vs. Číňani kosmických projektů (těch reálných, ne těch v šuplíku).
Avatar - Anonym
Anonym
GAZ, UAZ, Lada, Kamaz, Ural, BAZ, Aurus nebo Sollers přestali vyrábět konkrétně kdy?

A v letecké průmyslu mají rusové vlastní motory PD-8 a PD-14 a příští rok s nimi vyjedou nový Irkut MC-21, dometifikovaný Suchoj SuperJet 100 a vyrábí a vyvíjí se další letadla. Tady seš s čínany myslím hodně mimo mísu 😄
KIaudius
Nepleť. Je to otázka peňazí, nie schopností. V čase, keď si sa potil nad malou násobilkoou, lietali Rusi do vesmíru. To im určite vymysleli mimozemšťania, že.
Avatar - Anonym
Anonym
Tam rusové prodávaj svoje buchaniky, patrioty, huntery, kamazy, uraly, budldozery a nakladače atd

to smaý peru, venzuela, kuba, sýrie, chile, některé africké země atd
V Austrálii se prodávaj i nákláčky od GAZu , dřív se tam prodávaly i Nivy.
Ty se mimochodem prodávaj i v Japonsku atd atd


Máte špatný informace 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Na sibiři kde je -30 a -50 se v permafrostu výborně staví kanalizace a vodovodní potrubí.

😄

Ano, sou i zaostalé oblasti někde 300km za Moskvou, neříkám že ne. Ale rozhodně ne všude kde nemaj kanalizaci jde postavit.
Trošku reality.
Avatar - Anonym
Anonym
Granta má dávno ABS z číny, Vesta je po faceliftu s nový interiérem a běží ověřovací série pro zaměstance a pro státní správu, od 2024 se ta facelift verze má dodávat i obyčejným zákazníkům.

Largus se pokud vím akutálně nevyrábí, stejně tak Xray. jedou jen obě Nivy, obě dostanou nové motory 1,6 a 1,8 příští rok, s výrazně vyšším výkonem jak stará 1,7.
Dále jede Vesta a Granta.

Aurus se vyrábí a to jak modely Senat včetně prodloužené limuzíny, tak se vyrábí i SUV Komendant a pro potřeby vládních orgánů i MPV Arsenal. Výroba jede jak v NAMI (státní instituce) tak Jelabuze (komerční zákazníci). Několik aut se vyvezlo i do zemí bývalého sssr.

Letadla sou budto vyvinutá a dořešuje se avionika aby yla bez západních komponent nebo vývoj probíhá, zejména u malých vrtulových. A to bez číny.
Avatar - Anonym
Anonym
Tu Nivu Travel původně vyvinul Avto Vaz a v ověřovací a malosériové výrobě jí vyráběl jako VAZ 2123 v letech 9😲2. https😐/upload.wikimedia.org/…D0%B7_2123_1.JPG
Jelikož ale VAZ v této době neměl peníze na rojezd klasické sériové výroby, vzniklo joint-venture Avto VAZ-GM a od roku 2003 do roku 2020 se to vyrábělo jako Chevrolet Niva.

V roce 2020 Lada (Avto VAZ) odkoupilo zpět všechny práva a věci nudé k výrobě a po faceliftu se to začlo vyrábět opět jako Lada Travel.

Takže tolik k historii. Jde o vývoj VAZ, ne GM....
ryccardo
No to rozhodně 😁
ryccardo
Nevím jestli nemáš trochu zkreslený představy o Rusku. Když se tam prodávala Pola a Logany, tak co tam teda vyráběl závod Škodovky? Jinak ročně se tam prodá cca 1,7 milionu nových aut. Jestli je to hodně nebo málo nechám na tobě.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jo no, třeba e😜anzí do Mongolska.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ano, prodávala se tam především Pola a Logany. Je jedno, kolik máš milionů lidí, když polovina z nich sere na zahradě.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Kolik z toho 140 milionového trhu má na koupi (jakéhokoliv) nového auta?
Cenduro
To jsou všechno pecky, bez kterých svět nemůže existovat. Nebo....... může?
ryccardo
Nevím jestli si to postřehl, ale taky se tam odtud stáhla Škodovka a další. Těch výrobních závodů tam bylo víc. Rozhodně se tam neprodávala jen Pola a Logany. Prostě je to trh se 140 milionama lidí. Jestli ti to přijde jako zanedbatelný trh, tak ti tvůj názor samozřejmě neberu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Lada je opravdu vrchol ruského automotive, jen co je pravda. Starý vergl bez ABS Granta, letitá Vesta, která by bez Renaultu nikdy nevznikla a kdoví, v jakém stavu je výroba, překapotovaný Logan, dlouhá Vesta, 40letá Niva a Niva Travel koupená od Chevroletu. Woooooooow.

Aurus snad nikdo kromě vlády nekupuje a kdoví, jestli jsou schopní to vyrábět.

Pak už jen trucky, gazely, buchanky a podobný vergl nenáročný na vývoj. Na letadla si nech zajít chuť, to tak leda opět s čínskými technologiemi.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Prosímtě jakou velkou ztrátu utrpěl evropský automotive tím, že se v Rusku přestaly prodávat Pola a Logany?
ryccardo
Těch pár aut co vyrobí nemá cenu řešit. Ruský automotive nestojí za řeč, ale oni v zásadě nepotřebují vyrábět auta. Čína jim prodá co budou potřebovat.
ryccardo
Viz já výše. Jasný trh této velikosti dokážeme jistě hravě nahradit.
ryccardo
Číňani jim žádný automotive určitě nedorazí, protože se v Rusku vlastně žádná auta nevyrábí. Rusko žilo z toho, že jim Evropa prodávala případně přímo na jejich území vyráběly auta evropské automobilky. Minulý rok Evropa udělala to nejhloupější co mohla a vyklidila komplet ruský trh, čímž celý evropský automotive zaznamenal velikou ztrátu. Čína využila naší hlouposti a ruský trh rychle obsadila. Myslím, že se kluci v Číně radostí ožrali, když zjistili co jsme tady v Evropě za pitomce. Vyklizené pozice už nikdy nezískáme zpět.