Novinky
ericn
3
Hybrid bude na okraji zájmu, zvlášť pokud začíná od 540tis Kč. To za malý auto prostě nedáš. Litr 67kW je už od a mezitím nic… Kde je přímovstřik 1.0TCe 81KW? Kde je 1.33TCe 103kW? Prostě nejsou = naprosto nezajímavá nabídka motorů, Clio půjde podle mě s prodeji hodně dolu…
Přejít do diskuze
Nepomozem si, ale ta 1,3 tam chyba najviac! To bol skvely motor ako do mesta, tak na dialnicu. U hybridu by som cakal nie 4, ale 3 litrovu spotrebu v meste. navyse z kufra hybrid ubera 100 l, co nie je malo.
Clio bylo vždy jedním z top produktů segmentu, v Evropě řadu let mezi nejprodávanějšími vozy. Starší generace bývaly dost prostorné, od té 4. to už zas tak neplatilo, ale teda mimo snad Fabie, která je konstruovaná s ohledem na prostor vzadu a kufr, zas tak Clio nevybočuje. Zamrzí absence 1,33TCe, stejně jako že Renault uměl z Clia udělat v Dieppe velmi zábavná auta, ta už taky asi nikdo nevyrobí, zůstává slušný tříválec, který na takové auto stačí a hybrid. Ten hybrid není špatný, ale zas tak nadšený jako autor jsem z něj nebyl, zejména při snaze o dynamickou jízdu a rychlou odezvu od pohonné jednotky tam bývá prodleva - slabý elektromotor nepokryje prodlevu vytočení atmosféry, možná se to zlepší, až Renault začne dávat ty nové turbomotory do hybridu. Když hybrid v B segmentu, král (i když né tak hezký) přijíždí z Japonska (teda spíš už Kolína 😁).
Jo to určitě byla. Ale je to tak už skoro 2 roky co přišla ta modernější a zároveň horší verze toho motoru
Já se hlavně bojím, jak bude trvanlivý, když už se prý některé ty složité převodovky měnily.
Aha, tak to je pro mě novinka. Škoda, byla to taková příjemná výhoda Clia, jakožto městského auta.
Stará verze 74kw byla nepřímovstřik a neměla opf. Nová mírně podladena verze už má přímý vstřik a opf. Navíc aspoň přidala 6° převodovku. Silnější verze měla pouze stupňů 5.
To věřím. Předváděčka byla, ale láska na první pohled nepřišla, prodejce se neobtěžoval slevit ani z koberečků a servisní síť koncernu je prostě sázka na jistotu. + jsem myslel, že to u vítězného stroje ukecám na manuál, což by dávalo finančně smysl, místo mám na krku suché DSG, dobře mi tak. :-!
Ale nepovídej? 😁 No, tak to je samozřejmě další věc, proč to nebrat od Renaultu.... počkám si na test ojetin, až bude více vzorků aut, dnes bych to nechtěl.
Člověče, to nevim jestli bude 1.2T R3 bez hybridu. Všude zmiňovali jen hybridní verzi. Pokud by byla třeba 96kW verze bez hybridu, tak by to mohl být zajímavý počin do Clia 😉
81 nebo kolik kW v Juke je přímovstřik, Clio mělo vždy nepřímovstřik, pokud se nic nezměnilo.
Říkal tvůj oblíbený motoristický novinář. :-! Mám to stejně, dnes bych tak leda pojezdil 3 roky a poslal dál, jinak bych počkal.
Budeš se divit, ale dokonce jsem původně tlačil na koupi toyotího vysavače. :-! Ale cesty koncernovwé jsou nevyzpytatelné a kdo jsem já, abych druhým bránil se po nich vydat.
Přímovstřik ? Já vím, že 1.0TCe mívala nepřímý, což je skvělé, ale byla to ta 74kw verze. TCE140 už nenabídnou... leda nějaký ten nový R3 turbo 1.2 pokud bude i bez hybridu... třeba bude mít alespoň 90-100kw...
Tak já pomáhal pořádit do rodiny malé auto za 630+, s litrovým tříválcem. 😄 Ale jo, motory chybí. A taky převodovky.