Testy
TiaS1
7
Fuha, vypadá jak model z těsně porevoluční doby. Zestárl z mého pohledu nehorázně. Za 1,25 mega nic moc příběh.
Přejít do diskuze
.... která přesně slouží tomu, čemu má - tedy jezdí z bodu A do bodu B. Nízká spotřeba, nízké provozní náklady, dobrá zůstatková hodnota, prostor a jednoduché ovládání. Tohle přesně od Škodovky chceš :yes:
Nové věci s dotykáči, půl minuty načítaným infotaimentem a spoustou otravných asistentů ať si Škodovka (i jiní) strčí do špic.... pravda, Škodovce se musí nechat, že po totálním propadáku u Octavie IV šla do sebe a fakt se snaží dělat interiéry zase funkční a ergonomické, tak snad se to povede.
Nové věci s dotykáči, půl minuty načítaným infotaimentem a spoustou otravných asistentů ať si Škodovka (i jiní) strčí do špic.... pravda, Škodovce se musí nechat, že po totálním propadáku u Octavie IV šla do sebe a fakt se snaží dělat interiéry zase funkční a ergonomické, tak snad se to povede.
Tak určitě.... na Kodiaqu vyděla Škodovka majlant.... naopak je to auto které je základem její ziskovosti.... a nová generace bude asi taky.
Kola a lak dělají auto. Testovaný kousek je absolutně nevýrazná šedá myš, v dané konfiguraci naopak spíš zdůrazní designově slepá místa.
Je už znát, že je to auto z roku 2016. Nutno bohužel říci, že FL Kodiaqu zrovna nepomohl 😢 , ten přední pohled, uff.
Zaujalo mě uložení subwooferu uprostřed rezervního kola S KABÍLKEM PŘES KOLO (foto č. 33) , wow, to přece při defektu a výměně kola musím hned urvat, ne 😒] ?
A když mám "Paket pro spaní", tak nemám roletku zavazadelníku (foto č. 32)?
Je už znát, že je to auto z roku 2016. Nutno bohužel říci, že FL Kodiaqu zrovna nepomohl 😢 , ten přední pohled, uff.
Zaujalo mě uložení subwooferu uprostřed rezervního kola S KABÍLKEM PŘES KOLO (foto č. 33) , wow, to přece při defektu a výměně kola musím hned urvat, ne 😒] ?
A když mám "Paket pro spaní", tak nemám roletku zavazadelníku (foto č. 32)?
....Náš Kodiaq má slabší čtyřválcový turbodiesel 2.0 TDI o 110 kW (150 koní) a 360 newtonmetrů v rozsahu od 1750 do 3500 otáček za minutu. ....
Tohle je samozřejmě nesmysl, uvedené hodnoty se vzájemně vylučují. A nesouhlasí ani s hodnotami v technických datech (které vypadají daleko věrohodněji)
Tohle je samozřejmě nesmysl, uvedené hodnoty se vzájemně vylučují. A nesouhlasí ani s hodnotami v technických datech (které vypadají daleko věrohodněji)
Za mě ideální služebák pro rodiny s jedním až dvěma dětmi, v této konfiguraci jsme je v práci nakupovali za cca 3/4 mega bez DPH a za ty peníze myslím ideální kompromis, který kromě plnění pracovních povinností skvěle poslouží ve volném čase jako rodinný vůz.
Roletka samozřejmě je, sundali ji asi jen kvůli focení. Jinak kablík myslím problém není, nejsem-li tupec, proč bych ho měl urvat?
Tato hned prva generacia este bude legendou... podobne ako prva octavka ci prva fabia.... kodiaq je stale vizualne sviezi a za dane peniaze fakt kus solidneho masivneho auta o ktore sa dnes uz aj v bazaroch zakaznici biju na rozdiel od nejakeho elekrickeho leafu a podobnych novodobych tlaceniek... popravde sa mi facelift zda vydarenejsi u mensieho karoqu ( ktory sa mi az doteraz pacil menej ako kodiaq ) ale v tomto pripade by tomu pomohla ina farba kasne a aj nejake ine disky ... v principe je ale kodiaq stale paradny kauf.... :yes:
Bohužel je to zase jen vehikl pro neřidiče. Řidič by si do auta bez skutečné manuální převodovky za volant nesedl :no:
No čéče, není to taková prča. Já se snažím dělat vždy vše citlivě a precizně a přesto mi konektor při vyndávání rezervy prasknul v prstech, když jsem ho chtěl vycvaknout, respektive stlačit ze stran a pak vysunout. No, nechtělo se mu. Prostě šmejd. Moc křehký plast a slabě dimenzovaný.
me zase desi predstava ze na lyze do Italie nebo na rodinnou dovolenou do hor Balkanu jedu elektroautem.... proste kazde auto ma svoje, vyber si co ti sedi. Ano, jezdit po meste naftovym autem uz se dnes defacto stydim.... proto mam taky PHEV, ze jo....
Kola jsou náhodou dobrý, ne?
A barva... nejsem velkej fanda šedý, ale na autě týhle velikosti mi to sedí... nemohl bych černou, nerad bych bílou, nějaké divočiny taky asi ne a hnědou nemusím nikdy nikde... buď nějaká decentní modrá, nebo klidně tohle (když už bych teda z nějakýho důvodu chtěl SUV).
A barva... nejsem velkej fanda šedý, ale na autě týhle velikosti mi to sedí... nemohl bych černou, nerad bych bílou, nějaké divočiny taky asi ne a hnědou nemusím nikdy nikde... buď nějaká decentní modrá, nebo klidně tohle (když už bych teda z nějakýho důvodu chtěl SUV).
A co si predstavujes pod tim "moralne zastarale" Za me je to normalni hnusny, ale moderni SUV.
Bavíme se zde o simply clever automobilce. Uvedené řešení měla i Alfa Romeo, ale ta zrovna není založená na simply clever....
No já nevím, ale mně Kodiaq přijde jako jedna z nejhnusnějších škodovek, ať se na něj koukám z jakéhokoliv úhlu. Z novodobějších škodovek považuju za legendu Favorit - první "moderní" Škodvka, Felicia - opravdu masové a praktické auto, Octavia I/II - to byl klíčový úspěch škodovky - velké "západní" auto za málo peněz, dále dizajnově nejzajímavější Yeti a relativně povedený a prostorný Superb. Kodiaq je jen první velké SUV od Škodovky, to je vše. Mimo ČR naprosto nezajímavé auto.
Za 1,2 mega je to mnoho jiných a řekl bych i lepších SUVéček. Mám trochu obavu, že zrovna u něj ta hodnota časem půjde nejvíce dolů.
Za 1,2 mega je to mnoho jiných a řekl bych i lepších SUVéček. Mám trochu obavu, že zrovna u něj ta hodnota časem půjde nejvíce dolů.
To tak bohužel nefunguje... aspoň u většiny EV. Běžné palubní spotřebiče se napájejí z té 12V baterky a trakční baterie napájí pohon (na úplně jiném napětí).
Veď o tom je údajný úpadok dnešnej spoločnosti, že ľudia sa nehanbia za nič. Ale zase tieto obavy sa našli už aj na napisoch v starovekom Ríme a ľudstvo funguje ďalej 🙂 Inak tie výsmechy sú prejavom ľudskej hlúposti, ale nech je to ľuďom odpustené, nevedia čo činia 🙂
já mám v CX-60 MHEV a po městě se tedy určitě jezdit nestydím, za 4 litry a částečně i na elektřinu, ale PHEV k tomu opravdu nepotřebuji 😒]
Suedia rozhodně není broušená kůže, stejně jako Alcantara atd...
Jsou to všechno syntetické tkaniny!
Jsou to všechno syntetické tkaniny!
diesel bez hybridu, interier bez milionu dotykacu, zakladni vybava bez hromady asistentu, zadne defaultni cteni znacek a tempomat co podle nich brzdi atd.
Pro rodinu s jednim ditetem staci Karoq, pravda, bezpecnost auta o tridu vys je jinde.... pro me docela padny argument.
no řekněme si to upřímně - automat sedí k dieselu, manuál sedí k benzínu
vyžadovat manuál k dieselu je chucpe
vyžadovat manuál k dieselu je chucpe
Přesně, tohle je zlatej důl, teda zatím.
A s tím místem... reálně zabere Fabia jedno parkovací místo a Kodiaq taky jedno, při nějakém podélném stání třeba ušetříš pár centimetrů... ale žádné drama. Pokud tím člověk jezdí po městě sám, no tak to není ideál.
A s tím místem... reálně zabere Fabia jedno parkovací místo a Kodiaq taky jedno, při nějakém podélném stání třeba ušetříš pár centimetrů... ale žádné drama. Pokud tím člověk jezdí po městě sám, no tak to není ideál.
jasný, není co řešit.... kára která vydrží statisíce kilometrů a vždy splní to, co potřebuješ :yes: Já SUV z principu nemusím a vždy si raději vemu kombi, ale pokud bez toho někdo nemůže být, tak tohle je dobrá volba.
Stále jsi si nezvykl, že na tomto webu neexistuje jediný článek bez technických chyb a nesmyslů? :-!
Akorát kola nejsou Trinity, ale Askella, a potahy nejsou Suedia (broušená kůže), ale jen klasicky kůže. Asi Vám dali špatný ceník.. Dál jsem radši ani nečetl, vadí mi nepřesnosti.
zn.: ani zadara, na podobné obludy ( jistě, Enyag patří taky do týmu) Škodovka dojede
Proč pořád český motoristický novinář je tak šíleně neobjektivní k vozům značky škoda?
1. Slušná dynamika? - jste se zbláznili 150 koní v autě co má skoro 1,9 tuny.
2. Proč se nikdo nikdy nezmíní o absolutně katastrofálních materiálech v interiéru 1. Kodiaqu? Přední dveře jsou z dvojkové Octavie a zadní snad z dvojkové Fabie, bez přehánění. Druhá, vyšší přihrádka u spolujezdce nesahá kvalitě ani Francouzům z 89 roku.
3. Sedačky navrhoval někdo,kdo dělá dřevěné lavice do kostola - na kraj dáme nějaký tvar ať to hezky vypadá, jinak se sedí podobně.
Kodiaq je drahé, prostorné, dobře odhlučněné nepohodlné, uvnitř laciné auto s podprůměrnými jízdními vlastnostmi.
1. Slušná dynamika? - jste se zbláznili 150 koní v autě co má skoro 1,9 tuny.
2. Proč se nikdo nikdy nezmíní o absolutně katastrofálních materiálech v interiéru 1. Kodiaqu? Přední dveře jsou z dvojkové Octavie a zadní snad z dvojkové Fabie, bez přehánění. Druhá, vyšší přihrádka u spolujezdce nesahá kvalitě ani Francouzům z 89 roku.
3. Sedačky navrhoval někdo,kdo dělá dřevěné lavice do kostola - na kraj dáme nějaký tvar ať to hezky vypadá, jinak se sedí podobně.
Kodiaq je drahé, prostorné, dobře odhlučněné nepohodlné, uvnitř laciné auto s podprůměrnými jízdními vlastnostmi.
Rád bych se zeptal: opravdu to jezdí reálně za 5,8 - 6,5 l/100 km? Firemní Karoq se stejnou konfigurací pohonného ústrojí měl na displeji hodnotu průměrné spotřeby 6,4 l/100 km. A Kodiaq je o něco větší auto...
Za 2022 je Kodiaq (94t) celosvětově těsně třetí nejprodávanější auto značky, za Octavií (141t) a Kamiqem (96t), před Karoqem a Fabií. Superb jako klasický ekvivalent je na 60t (lift + kombi). Takže platí to, co psal murphy... Kodiaq je spolu s Octavií tahoun značky (je důležitější než Karoq i Fabia, protože je dražší a s vyšší marží).
To je stejný jako vyžadovat diesel v osobaku na běžné ježdění.
Taky naprostý nesmysl, stejne tak jako manual u SUV.
Taky naprostý nesmysl, stejne tak jako manual u SUV.
ale jsem na tenhle šrot uplně alergickej. Je mi jasný, že auto za to nemůže, tak ho asi přitahujou řidiči ***i (jak by řekl Havel "český přizdi**😉. Jakmile ho někde zahlédnu, hned se mám na pozoru. Na dálnici ho pod 160km/h jet neuvidíte a na okrsce předjíždí zpravidla přes plnou a v zatáčce, aby posléze odbočil do prava a a vybrzdil...
Ano, ale hodnota nepojde dole kvoli tomu, zeby to auto bolo skarede. Mne sa paci tiez, vzhlad je ten najmensi problem.
Nemala by sa vybíjať, aspoň tu svoju som nikdy nekontroloval a nenabíjal na rozdiel od spaľovacích áut. V princípe to má energiu v trakčnej batérii, tak nech si ju nabije z nej.
Preto mam aj stary diesel, ale ani na dlhsie jazdy s nim nejazdim. To uz je dost individualne, ci si clovek kupuje auto kvoli dvom dovolenkam rocne. Podla mna by som to dal aj Enyaqom, ale nemam vyskusane, tak to nebudem ospevovat. Co mam vyskusane, tak je nasledna mikromobilita v zime na horach, kde by to moja stara 6 rocna baterka nedala a dost som nadaval, ze nemam elektromobil, ked bolo treba jazdit par metrov na svah, odmrazovat auto a modlit sa, aby to na druhy den este nastartovalo. Mozno keby bol ten Kodiaq plugin s velkou baterkou, co dalsia generacia bude, tak sa zamyslim, ale tato generacia je fakt moralne zastarala.
Moralne zastarale je to sposobom pohonu, kedysi sa hovorilo, ze motor robi auto a toto patri do minulosti. Inak je to pekne auto, ale aj tak ma desi predstava, ze by som toto mal doma namiesto Enyaqu. A to za podobne peniaze.