Novinky
Mikesus
12
Kdyz uz, tak radši tu bílou techniku na kolech než pojízdné krematorium.
Přejít do diskuze
"Stačí jen troška snahy a nejedete-li po dálnici, dá se jezdit za necelých 11 kWh/100 km."
Jsem rad, ze to tady zaznelo.
Ja jezdim v lete bezne do 15kWh.
Resp. neni problem se dostat i s nabijecimi ztratami na 15kWh.
V zime je to spis okolo 20kWh.
Ale to je realita.
Pri cene 6Kc za kWh to dela maximalne okolo 1,20Kc/km. 😲
Jsem rad, ze to tady zaznelo.
Ja jezdim v lete bezne do 15kWh.
Resp. neni problem se dostat i s nabijecimi ztratami na 15kWh.
V zime je to spis okolo 20kWh.
Ale to je realita.
Pri cene 6Kc za kWh to dela maximalne okolo 1,20Kc/km. 😲
Bol som u dealera Opla na servis auta... nechci vediet, ako predavac nadaval na to, co predava 😄 A vravel to, co bolo v diskusiach tuna spomenute uz niekolkokrat... preco mat napr. Astru 1.2 R3 ked mam lacnejsiu a vykonnejsiu Ceedku 1.5 R4 s lepsou vybavou...
Cakal som aj ja, ze unifikacia dielov prospeje cene ale akosi nie.
Cakal som aj ja, ze unifikacia dielov prospeje cene ale akosi nie.
Takže po kolika km se ti vrátí provoz eCorsy již od 889.990 oproti benzínové již od 359.990?
Já vím, to jsou jiné výbavy, jiné výkony... ale s cenovkou 800+ je tahle realita úplně mimo realitu.
Já vím, to jsou jiné výbavy, jiné výkony... ale s cenovkou 800+ je tahle realita úplně mimo realitu.
Ono prostě nestačí jen mít elektromotor a baterii. Je potřeba třeba palubní nabíječka s měničem napětí. Je potřeba kabeláž s tlustými měděnými vodiči. Je potřea spousta dalších věcí. Tato přidaná hmotnost navíc způsobí, že auto musí dostat větší brzdy, větší hmotnostní index pneumatik apod., takže hmotnost dále roste.
Hmm, lidovka, takže 11x7 = 77 Kw kdo si nabíjí doma a má to fixovaný za 7 kč a až pojedeš za tetičkou do Ostravy, tak 11x15= 165 Kč na rychlodobíjčce.
A ted pecka, kolik žere Fabia 1,4 na LPG? Prozdradím ti sladké tajemství, 7, takže 7x14,90=104 Kč.
Jedeš dráž jak s tou Fabou. Blbý co 😄 😄 😄
Takže nesmíš nikam jezdit , jen kolem komína a nabíjet výhradě ze zásuvky nebo z fotovoltaiky co v zimě nic nedává.
Tomu se říká výhra a neomezená svoboda. A ted ještě cenovej rozdíl v pořizovačkách 😄 😄 😄 😄
A ted pecka, kolik žere Fabia 1,4 na LPG? Prozdradím ti sladké tajemství, 7, takže 7x14,90=104 Kč.
Jedeš dráž jak s tou Fabou. Blbý co 😄 😄 😄
Takže nesmíš nikam jezdit , jen kolem komína a nabíjet výhradě ze zásuvky nebo z fotovoltaiky co v zimě nic nedává.
Tomu se říká výhra a neomezená svoboda. A ted ještě cenovej rozdíl v pořizovačkách 😄 😄 😄 😄
S tým sa dá súhlasiť. Podobne to platí v zákrutách, auto proti tebe na rovine ťa neoslní, ale v zákrute, keď je pod nejakým malým uhlom, to sú blesky do očí.
Ojete elektromobily nejsou zase tak nedostupne.
Treba tuhle zanovni Corsu mas za 550.000Kc.
https😐/www.sauto.cz/…/corsa/197267782
Opel Corsa, -E- GS Line 100kW/136k
Ojeté, 2021, 14 770 km
549 900 Kč
Bez DPH😒br /> 454 463 Kč
14.000Km najeto a 300.000Kc dole. :yes:
Treba tuhle zanovni Corsu mas za 550.000Kc.
https😐/www.sauto.cz/…/corsa/197267782
Opel Corsa, -E- GS Line 100kW/136k
Ojeté, 2021, 14 770 km
549 900 Kč
Bez DPH😒br /> 454 463 Kč
14.000Km najeto a 300.000Kc dole. :yes:
Cena nove eCorsy je nesmysl.
Za tu cenu muzes koupit Volvo EX30, ktery ma 200kW, zadni pohon a je to crossover!!!
https😐/www.volvocars.com/…s/ex30-electric/
Volvo EX30. Výkonný elektrický vůz v malém provedení.
Prodejní cena od
869 000 Kč
Za tu cenu muzes koupit Volvo EX30, ktery ma 200kW, zadni pohon a je to crossover!!!
https😐/www.volvocars.com/…s/ex30-electric/
Volvo EX30. Výkonný elektrický vůz v malém provedení.
Prodejní cena od
869 000 Kč
u nas v zapadakove 3 verejny nabijecky v dostrelu 4km, prvni pochybna lpg 10km, dalsi nepochybna 15km
a kazdej ma doma hafo zasuvek
moje dcerka jen v pokojicku asi 10
vse stylove v keramice
a kazdej ma doma hafo zasuvek
moje dcerka jen v pokojicku asi 10
vse stylove v keramice
Vy ce je tak chvalite, vy jste fakt jeste nikdy nepotkali auto s nema trochu v kopci?
Na rovine jeste jakztakz, ale mame tady krizovatku, kde auta v protismeru stoji v kopecku.
Zadny auto s ledkama bych vubec nepustil do provozu!
Na rovine jeste jakztakz, ale mame tady krizovatku, kde auta v protismeru stoji v kopecku.
Zadny auto s ledkama bych vubec nepustil do provozu!
nejlepší Peugeot je Opel, netrčí ani středový displej. Ta barva je tak akorát dobrá na základ na plot. Proč má Opel tak zapřený znak taky nepochopím, kdysi to mělo punc vyjímečnosti, ale teď už je to junior edition. Jinak to auto jak je se mi líbí, jen ta cena je ukrutná.
Že BMW i4 a 4 stojí stejně, neznamená, že mají stejné výrobní náklady. V rámci evropských regulací emisí CO2 můžou nepřímé dotace mezi těmito dvěma dosáhnout řádu statisíců.
nemají už být baterie za 100 USD/kWh? To máme s rezervou nějakých 150 000 Kč za baterii. K tomu už jen levný elektromotor, jednostupňová převodovka a pár kabelů. Ušetří se za složitý spalovací motor, vícestupňovou převodovku, megasložitý a drahý (jak říkají výrobci) systém redukce emisí, výfukový systém, nádrž na PHM atd... Tak proč to sakra pořád stojí jako dvě auta se spalovákem? Nemůže za to sice robotizovaná, ale pořád spíš polomanufakturní výroba EV?
Zajímavé, že takové BMW i4 a 4 stojí prakticky stejně.
Zajímavé, že takové BMW i4 a 4 stojí prakticky stejně.
Tak co na to realita uživatelů😒br />
https😐/www.spritmonitor.de/…l/324-Corsa.html?…
16,74kWh v průměru 30 uživatelů, takže pokud říkáš cca 7Kč/kWh, tak je 1km = 1.12Kč, to není špatný. I když já jezdím za cca 4kg CNG/100km, teď jsem tankoval za 29.3Kč/kg, takže za 1,17Kč/km 😉
https😐/www.spritmonitor.de/…l/324-Corsa.html?…
16,74kWh v průměru 30 uživatelů, takže pokud říkáš cca 7Kč/kWh, tak je 1km = 1.12Kč, to není špatný. I když já jezdím za cca 4kg CNG/100km, teď jsem tankoval za 29.3Kč/kg, takže za 1,17Kč/km 😉
No neviem. Teraz som cital, ze vlade v kongu je luto, ako kazdy zaraba na ich kobalte, len oni nie. Planuju nejaku moralnu dan, s ktorej tie deti co pobehuju po tom sajrajte samozrejme neuvidia ani cent. A to nas caka v blizkej buducnosti. S nastupom ev sa bude pridavat postupne taky poplatok onaka dan a to sa odrazi na cene ev
Ti hlavouni ve vedení automobilek hol přemýšlí jinak. Pojďme to auto ošidit, prodávat ho za stejnou cenu a tím si zvýšit marži. A výsledkem většinou je, že prodejci nemají co zákazníkům nabídnout. Opel má o to větší problém, že je to německá automobilka řízená Francouzi.
Asi takto, já proti elektroautům nic nemám ale nemám na něj. Je jasné že postupně budou přibývat. Zatím jsem opravdu od známých neslyšel - hele uvažuju o elektru. Pokud se pohybuješ ve skupině která bere dvojnásobný průměrný plat v CZ tak je to asi o něčem jiném. Přeju vám to. Nezávidím
Nikdy, ale elektrofans ti vysvětlí že to nevadí, je to eko a další pozitiva. Bohužel v CZ s věkovým průměrem aut 16 let to žádný trhák nebude. V mém okolí, momentálně lidi řeší cenu elektřiny po skončení fixací + úroky po skončení fixace u hypoték. Takže auto ano, ale nad elektrem zatím nikdo nepřemýšlí.
Nikdy to stát stejně nebude, resp. jen za cenu zdražení spalováků, umělého zdražení vymýšlením nesmyslů ala Euro 7 nebo spešl daní.
Ale Ev auta velikosti Corsy, Fabie atd za 400 tis nikdy nebudou, leda tak v Asii 😄 Ne v EU 😄
Ale Ev auta velikosti Corsy, Fabie atd za 400 tis nikdy nebudou, leda tak v Asii 😄 Ne v EU 😄
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty veteráni vydrží jezit těch 30-40-50-60-70-80-90-100 let narozdíl od dneších okradených šidítek s plaubkou z rycklovaný PET flašky s megatebleteem a kusem fake dřeva narýsovanýho úhelníkem 😄 😄 😄
Jinak včera sem viděl v Praze Saab 99 z 80. let a Opel Monza, doufám že si nebyl nablízku, mohl bys zemřít na otravu z výfuku 😄 😄 😄 😄
Jinak včera sem viděl v Praze Saab 99 z 80. let a Opel Monza, doufám že si nebyl nablízku, mohl bys zemřít na otravu z výfuku 😄 😄 😄 😄
Jo, Volvo je zajímavá nabídka. Akorát je to teda Volvo made in China na platformě Geely... ale price/value je bez diskusí.
Asi to, že musí byť postavené ako tank, aby posádka pri stále debilnejších a neschopnejších šoféroch (česť výnimkám) neutrpela pri prípadnej nehode príliš veľký škrabanec...
to máš blbý, já mam jednu pumpu s lpg ,05 km, druhou cca 5 km a třetí cca 11 a čtvrou cca 15 😄
V pokojíčku si to nenabiju na cestu tam a zpět 700-850 km což je ta babička na fýrdecko-místecku nebo ostravsku 😄
V pokojíčku si to nenabiju na cestu tam a zpět 700-850 km což je ta babička na fýrdecko-místecku nebo ostravsku 😄
Nechápu, co na tak malém autě bez baterie váží 1204 kg. A totéž platí vlastně pro všechny elektromobily...
A teď babo raď...
Kdyby to původní majitel koupil za ceníkovku, tak by ho jeden km vyšel na hezkých 21Kč ztráty hodnoty... pak už ani nemá smysl počítat náklady na palivo.
Nebo to znamená, že jsou ceníkové ceny jen na ozdobu a reálně se prodává o dost níž.
Nebo je tohle nějakým způsobem výjimka (třeba s tím je něco špatně - bazar má hodnocení 2,5😉.
Nebo kombinace všeho uvedeného.
PS: Opel má na Opelihned podobně starou předváděčku s mírně vyšším nájezdem za 700...
https😐/www.opel-ihned.cz/…/Corsa/kfn2gre4/ - tady je mimochodem původní cena uváděná 1 020 990,-
Kdyby to původní majitel koupil za ceníkovku, tak by ho jeden km vyšel na hezkých 21Kč ztráty hodnoty... pak už ani nemá smysl počítat náklady na palivo.
Nebo to znamená, že jsou ceníkové ceny jen na ozdobu a reálně se prodává o dost níž.
Nebo je tohle nějakým způsobem výjimka (třeba s tím je něco špatně - bazar má hodnocení 2,5😉.
Nebo kombinace všeho uvedeného.
PS: Opel má na Opelihned podobně starou předváděčku s mírně vyšším nájezdem za 700...
https😐/www.opel-ihned.cz/…/Corsa/kfn2gre4/ - tady je mimochodem původní cena uváděná 1 020 990,-
Jenže ona třeba ta 55kW Corsa nemá ani klimu (podle ceníku ne, podle konfigurátoru ano, tak nevím). Je to prostě oholená výbava, takže ta hmotnost je nižší i kvůli tomu, že v tom autě nic moc není (chtělo by to vidět hmotnost výbavy Edition).
Podívej se na rozdíl hmotnosti 1.2/55kW a 1.2T/74kW. Zatímco to první váží 1055 kg, to druhé 1174 kg. To máš rozdíl 119 kg. Jsou tam sice i další detaily (nejen turbo, ale také S/S, 6kvalt, trochu větší nádrž), ale i tak to praští do očí. Kde se tam instalací turba vzalo skoro 120 kg navíc? Ta otázka není, proč je elektro tak těžké, ale spíš to, proč je základní 55kW Corsa tak lehká. 1.2T vs Elektro už tam máš 356kg rozdíl, který tak nějak moc nepřekvapí.
Podívej se na rozdíl hmotnosti 1.2/55kW a 1.2T/74kW. Zatímco to první váží 1055 kg, to druhé 1174 kg. To máš rozdíl 119 kg. Jsou tam sice i další detaily (nejen turbo, ale také S/S, 6kvalt, trochu větší nádrž), ale i tak to praští do očí. Kde se tam instalací turba vzalo skoro 120 kg navíc? Ta otázka není, proč je elektro tak těžké, ale spíš to, proč je základní 55kW Corsa tak lehká. 1.2T vs Elektro už tam máš 356kg rozdíl, který tak nějak moc nepřekvapí.
Opel už dávno nie je sám sebou. Či ho riadia Francúzi, alebo predtým Američania, zakaždým to stojí za veľké guľové. A to za starých čias šliapal na päty aj Mercedesu, v istej dobe bol dokonca cenený viac.
Corsa je dobré tak pro single, druhé auto do rodiny, důchodce apod. My jako národ stěhováků potřebujeme kombíky. Že je Corsa drahá ? Fabie, Polo, P 208, Clio stojí podobně. Kolega ji koupil asi před 2 lety ještě za 320 000 než ji stihli zdražit na 360 000.
Na predajni som ju uz videl takto po facelifte v bordovo ciernej kombinacii v turbo benzine.. akurat ze je uz len v automate a za 20 tisic ... to radsej faceliftovanu scalu za podobnu cenu ktora z pohladu cestujucich vzadu je o 2 triedy vacsim autom... kufrom takisto... ale nadalej sa mi aj corsa paci... ale uz prestava byt lacna... nevadi... stale je z coho vyberat do 20 tisic