Ojetiny
V Česku se prodává obyčejná Škoda Favorit za 195 tísíc. Byli byste ochotni to zaplatit?
15 komentářů
Kdyby to byl jeden z prvních favoritu 1989, nebo poslední se vstřikováním v limitované edici (sport line, black line, silver line, atd) tak je to obhajitelná cena. Ale dle mého názoru nejškaredší favorit (plná přední maska) s karburátorem, tak to bych určitě nedál...
ale lidi mají různé úchylky, za plechovku která sotva drží pohromadě klidně dají. To i ten "hroznej" Fiat z těch let byl mnohem kvalitnější
Takové auta se nekupují, aby se s nimi jezdilo na šichtu. Za deset let bude mít hodnotu půl mega. Je to investice pro ty, co na to mají.
Můj názor nikomu nenutím 😃poslední auto k zamyšlení z firmy Škoda je Š 1000MB a asi 110 R ( ale balík💰)👍
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Favoritů v opravdu TOP stavu moc není. A ze starší doby před velkým FL, nedej bože před rok 1990, jich je ještě míň. Hezké kousky pak jdou najít, jenže vesměs to jsou žebráci 135L.
Za mě tohle rozhodně investiční potenciál má ať se to komu líbí nebo ne. Favorit byl velmi dobre auto. To že trochu netrefil dobu a západní konkurence nebo Japonci byli o galaxií dál je pravda. Ale stejně tak je pravda, že co do praktičnosti a prostornosti se Favorit neměl za co stydět ani ve své době.
Za mě tohle rozhodně investiční potenciál má ať se to komu líbí nebo ne. Favorit byl velmi dobre auto. To že trochu netrefil dobu a západní konkurence nebo Japonci byli o galaxií dál je pravda. Ale stejně tak je pravda, že co do praktičnosti a prostornosti se Favorit neměl za co stydět ani ve své době.
Tak mám v podstatě ten stejný (135 XL 1993) najeto ještě méně, majitel druhý, koroze žádná až zanedbatelná ( jen v místech kde je známo, že se objeví, jinak v podstatě zánovní vůz, mám ho na občasné projížďky aby si člověk uvědomil, co je to řízení)... Osobně si myslím, že Fako bylo novátorské v mnoha ohledech, ale nejvíc to pomohlo Škodovce samotné a pak k poptávce přispívá i ostennostalgie Husakovych dětí a drží poptavku v těchto výšinách.. svůj stroj ve stejném stavu viděl tak na 70-80 tis.( a to je můj ryze uzkopohledovy výhled na zábavnost, cenu a zážitek z jizdy a okolí) Mám veterány od 1930-1989 a tak si dovolím soudit, že wanabe faktor Favoritu je čistě v Husakově generaci. Generace X,Z, a Afa už nepochopí, proč by měl tenhle stroj z konce 80-tek zabirat místo v mega drahé garazi, tam vidí když už v podobné ceně nějaký Mustang, 205 GTI, nebo něco investičního prodejně zajímavého v celém světě, ne lokální dostavník konce éry komunismu...Ano, Silverline, Blackline a později Felicia Fun, tam bych viděl zhodnocení, ale zase jen lokálního významu proboha, dal bych krk za to, že v Německu neexistuje pokojíček pubescenta, kde je nad postelí plakát vinoveho Favoritu s karburátorem a snímkem palubky f plné palbě bez hodin....
typek typek
Příspěvek podléhá schvalování.
P.S. Tato verze ploché masky bez jakéhokoliv otvoru designu Fáva neuvěřitelně uškodila, fuj! 😲 :no: