V Česku se prodává obyčejná Škoda Favorit za 195 tísíc. Byli byste ochotni to zaplatit?
Jsou klasické škodovky v českých inzercích až neuvěřitelně drahé, nebo jejich požadované ceny odpovídají a byli byste ochotni je zaplatit? Podívejte se na následující Favorit a napište váš názor do komentářů.
Investování do klasických škodovek se doslova zbláznilo. České inzerce jsou plné opravdu zachovalých automobilů z minulosti nejúspěšnější tuzemské značky, jejichž prodejci se nebojí za ně požadovat až překvapivě vysoké částky. V redakci se často ptáme sami sebe, zda bychom za tyto youngtimery a veterány tolik peněz skutečně zaplatili a teď nás napadlo, že se zeptáme vás. Kolik jste ochotní zaplatit za následující lidovou klasiku?
Na českém inzertním serveru Ráj veteránů se objevila už kultovní Škoda Favorit ve specifikaci 135 LS, za jakou prodejce požaduje nemalých 195 tisíc korun. Aktuálně je „Fáčko“ v rukách druhého majitele, přičemž ten první nebyl žádnou známou osobností, jež by mohla takto vysokou cenu obhájit.
Favorit po celkovém servisu má zaplacenou ekologickou daň a v dnešních dnech je po velkém servisu. Celkově má najeto pouze 59.800 kilometrů a je na okresních státních poznávacích značkách, díky nimž vyniká autenticita vozu „narozeného“ v roce 1990. První majitel ročníku 1925 si přitom už při převzetí tehdy nového vozu zajistil originální exportní kola Škoda. Je to však dostatek pozitiv na to, aby Favorit obhájil svou cenu?
My v redakci jsme si náš názor udělali, ale jak se k aktuálnímu stavu Favoritu a nejnovějšímu trendu v českých inzercích stavíte vy? Byli byste ochotni zaplatit bezmála dvě stě tisíc korun za velmi zachovalou Škodu Favorit s relativně malým nájezdem, nebo cenu vidíte jako přemrštěnou? Napište nám váš názor do komentářů a pojďte rozproudit diskuzi.
Na závěr už pouze připomene, že Škoda Favorit se vyráběla v letech 1987 až 1994. Vyšší výbava LS (de Luxe Super) na rozdíl od základního modelu měla třeba přístrojový panel s otáčkoměrem namísto hodin, cyklovač předních stěračů, přední mlhovky, stěrač a ostřikovač zadního okna, kontrolku ruční brzdy, sedadla s anatomickými vložkami a kvalitnějším plyšem nebo sklopná zadní opěradla, dělená v poměru 2:1.