Motorky
Zpět na článek
Ducati má nejsilnější jednoválec na světě. Umělecké dílo točí až 10.250 otáček!
12 komentářů
speedfred
3
To si pustíš do helmy 😒]
Přejít do diskuze
speedfred
Za mladosti sa hovorilo: jeden válec jeden problém, viac válcov je viac problémov.
Jednoválec je vhodneší do motardov, endúr či cross motoriek. Menšia váha a hlavne úzka stavba.
Inak na jednobuch celkom slušné otáčky.
Jednoválec je vhodneší do motardov, endúr či cross motoriek. Menšia váha a hlavne úzka stavba.
Inak na jednobuch celkom slušné otáčky.
Othello
A má vůbec takový motor nějaké výhody ve srovnání s víceválci ? Možná je trochu lehčí, ale vyplatí se to ?
Rezna
Jo a aby udrzeli hmotnost na uzde u krosky tak bude u prostred okruhu stozar a od nej povede nejlepe 800V kabel pod *** jezdce. .....jeste by mohli zavodnikum rozdat macety aby si je mohli sekat 😁
Othello
Souhlasím, u závodních endur a krosek určitě jednoválec.
Ale u civilnější techniky to myslím tak striktně neplatí.
Ale u civilnější techniky to myslím tak striktně neplatí.
Othello
Když řekneš A, je dobré říct taky B.
Elektromotorem sice nějaké problémy vyřešíš, ale zároveň vytvoříš nové ještě větší
Elektromotorem sice nějaké problémy vyřešíš, ale zároveň vytvoříš nové ještě větší
vitapb
Přesně tak, žádný píst žádný problém. A to je to, na co konstruktéři z Evropy brzdy dojedou. Snaží se dohnat už tak složitou konstrukci k lepší výkonům na úkor životnosti/další složitosti. Přičemž podobný výkony jde dostat z velmi malého a jednoduchého elektromotoru a zabít tím několik much jednou ranou.