Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Twingo se stane levným elektromobilem. Koncept představil zajímavé detaily

Současné twingo bude muset vydržet na trhu ještě zhruba tři roky, než ho nahradí nový, na platformě CMF-BEV založený elektromobil s retro designem. Automobilka Renault u něj bude cílit na „demokratizaci elektromobilů“ cenovkou do půl milionu.
Zpět na článek
16. 11. 2023 14:41
16. 11. 2023 15:07
16. 11. 2023 15:15
16. 11. 2023 15:38
16. 11. 2023 15:45
16. 11. 2023 15:48
16. 11. 2023 16:01
16. 11. 2023 17:31
16. 11. 2023 18:20
16. 11. 2023 17:44
16. 11. 2023 21:38
16. 11. 2023 13:55
Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotacích)
Dokud budou na Západě dotace, tak se u nás malá EV prodávat nebudou.
Rozbalit vlákno
10
16. 11. 2023 14:24
Re: Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotací
No a až bude za tuto cenu u nás bez dotací tak zvolám: Sláva, věk elektromobility je zde! Do té doby si tady může Don Vito onanovat.
Jo a to twingo taky, max za 250 tisíc korun, na větší cenu nemá nárok.
16. 11. 2023 15:04
Re: Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotací
Za 250 tisíc není ani Sandero. Kdy už si lidé konečně zvyknou, že není rok 2010? Auta nestojí výrazně pod 300 tisíc ani s benzínovým motorem.
16. 11. 2023 15:30
Re: Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotací
Tak elektrofanatici nám zde opakovaně předkládají , že EV jsou výrobně jednodušší a levnější, než ICE. Tak tam snad prostor pro nějaké zlevnění musí být ne?
Avatar - twistedTSD
16. 11. 2023 15:46
Re: Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotací
Protože Sandero má v ceně vysoké desetitisíce na pokuty.
17. 11. 2023 10:43
Re: Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotací
A nějaký zdroj k tomuto tvrzení? Čtu finanční zprávu Renault Group (https://www.renaultgroup.com/…ort_en_final.pdf) a tam se píše, že v EU se letos ani loni nic neplatilo. Platili akorát 2 mil. EUR v Koreji, takže na celou produkci Renault-Nissan-Mitsubishi (7 mil. aut) to je průměrně 30 eurocentů na auto.

Kdysi se sice vyhrožovalo tím že by to mohlo být (mohlo, ne bylo) 450 mil. EUR na Renault Group, to je při prodeji 1,3 milionu aut v Evropě 350 EUR na auto, asi 8500 Kč. Ani to nejsou vysoké desetitisíce. Tak odkud ty vysoké desetitisíce máš?
17. 11. 2023 12:27
Re: Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotací
No to krasne ukazuje virtualni svet nenavisti proti EV…. a realitu….

Diky za info.
16. 11. 2023 21:37
Re: Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotací
Nemá nárok alebo ty nemáš na nové? To je rozdiel.
Avatar - Barry Lyndon
16. 11. 2023 15:12
Re: Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotací
Přesně, známé pravidlo, že když je na něco dotace, je to právě o tu dotaci dražší, platí všeobecně, takže i na auta. :-)
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2023 20:54
Re: Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotací
Uvidíme, jak ty krámy v Německu zlevní až skončí i dotace pro soukromníky, a jestli vůbec, zatím to tak nevypadá, vidíme jen pokles objednávek o 50%.
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2023 20:52
Re: Deiša Spring se prodávala v Německu za 10 800 (po dotací
Prodávala, dotace již nejsou ... pro firmy, a pro soukromníky skončí s 1. lednem. Uvidíme kdo si bude chtít v Dojčlandu koupit Dacii za 600 klacků.
16. 11. 2023 14:18
Takhle by to šlo
Atraktivní retro design, městské auto, příznivá cena. Tady mi elektromobil dává smysl. A ne jako 2,6t oteklé SUV..
Rozbalit vlákno
6
16. 11. 2023 14:45
Re: Takhle by to šlo
Hlavne ze fosilni Q8, ktery vazi stejne, ti nevadi...
16. 11. 2023 14:54
Re: Takhle by to šlo
Říkal kdo? Nadváha je problém všude, ale u EV je to ještě víc začarovaný kruh, než u fosilů. Větší hmotnost=musí být větší baterka=větší hmotnost, jenže kvůli tomu musí být větší baterka, to se=větší hmotnost. Zrovna vám to vysvětlovat nemusím :yes:
Mimochodem, v březnu jsem v rámci obměny vozového parku 1700 kg 4,8 m diesel vymenil za 1400kg 4,2m benzin :-)
16. 11. 2023 15:17
Re: Takhle by to šlo
Jo, nizkou vahu sveho vozu ocenis po stretu s takovou KIA EV9(2.7tuny). Ja osobne bych chtel sedet v te EV9.
Avatar - twistedTSD
16. 11. 2023 15:48
Re: Takhle by to šlo
Tak budeme všichni jezdit ve třítunových monstrech. Super plán.
Avatar - Barry Lyndon
16. 11. 2023 15:54
Re: Takhle by to šlo
a ten se čtyřtunovým vyhraje :D
16. 11. 2023 17:35
Re: Takhle by to šlo
Vcera jsem se koukal na sprint BMW M3 vs TM3 a TM3 byla tezsi o "propastnych" asi 80kg.
:D
16. 11. 2023 14:41
NOSTALGIA 👍
....vtedy mali auta svoj osobitný výraz .Teraz všetko na jedno kopyto 😬
Rozbalit vlákno
1
16. 11. 2023 15:07
Re: NOSTALGIA 👍
Vždy sa dá zájsť k očnému, alebo inému odborníkovi. (raekcia na to, že teraz sú autá na jedno kopyto) Inak Twingo je super. A nápad ho urobiť nanovo môže byť trefa do čierného. A tiež super, že nejdú cestou drahej štýlovky ale vracajú Twingo ku koreňom
16. 11. 2023 15:15
Patadni
Paradni retro design jednoho z ikonickych aut.
Pro me bylo puvodni Twingo srdcovka.

Mam radost, ze Francouzi jsou zpet v udavani trendu moderniho designu.
Rozbalit vlákno
4
16. 11. 2023 15:38
Re: Patadni
Za prvé toto je omalovánka a žádné reálné auto. Za druhé, kouknu z okna na svoji P 406ku v bílé barvě a vidím, že ty časy se nejen že nevrátily, ale ani nevrátí.
16. 11. 2023 15:45
Re: Patadni
A prečo by sa tie časy mali vracať? (občas, ak je to ikona kľudne - Twingo, 500...) Doba sa mení. Mne sa páčia autá z 60-tych. Mám nariekať, prečo súčasné autá nie sú ako z tej doby? Ja naopak automobilkám prajem aby prekročili tieň a pozerali dopredu.
16. 11. 2023 15:48
Re: Patadni
Nemusí se nutně nic vracet. Jen by současná auta měla být méně hnusná. A retrodesign by neměl být synonymum zločinu na designu originálu, jako zde, či u Brouka. Dnes udává směr vkusného a šmrncovního designu Toyota.
16. 11. 2023 16:01
Re: Patadni
Lenže súčasné autá niektoré sú dizajnovo zaujímavé a iné nie. Aj keď, ašpiranta na budúcu legendu aktuálne moc nevidím, ale musel by som sa nad tým zamyslieť. Tesla to rozhodne nie je. Pred 30-timi rokmi bolo tiež kopec áut, čo ani vo svojej dobe (a po rokoch dupľovo) neboli žiadne úžasné výtvory. Nové Twingo za mňa OK, Brouk samozrejme súhlas. A Toyota - tiež súhlas :)
Avatar - KANKUNEN
16. 11. 2023 15:49
Ooooo, konečně trochu rozumu
Twingo vypadá jako Twingo, malé městské EV. Jen cena bude mimo.
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2023 16:11
genialni kosoctvercove reseni
podle obrazku 31 a 32 si to elektriku sosa z telefonu, takze nepotrebuje vlastni baterku
konecne to nekoho napadlo
(|)
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2023 17:31
75% CO2 ?
Zaujal ma údaj 75%
Také mají jeho emise CO2 za celý životní cyklus, tedy od těžby materiálů k výrobě po sešrotování a recyklaci, být o 75 % nižší než u průměrného nového konvenčního auta, prodaného v Evropě v roce 2023.

Ak by neporovnavali priemer predaných vsetkych áut, ale priemer super mini, tak by udaj o spotrebe CO2 bol vyšší než u súčasných predávaných áut.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Franta Dobro
16. 11. 2023 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Franta Dobro
16. 11. 2023 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 11. 2023 18:20
Re: 75% CO2 ?
Díky recyklaci?
Stačí si prečítať text kde porovnávajú celý cyklus priemerného autac sTwingom. Mimochodom moc pěkného.
Ale priemerne EU auto je velkosti Octavie a najazdi 300tis km za celý cyklus. Mestske auto podstatne menej, je menšie a ma nižšiu spotrebu. A už dnes je z X% recyklovatelne...
Pri porovnaní s Cliom alebo aktuálnym Twingom, VWUp to číslo spotreby CO2 nebude priaznivé.
16. 11. 2023 17:32
Demokratizácia...
V meste to nenabiješ a pre vidiecke potreby malé. A už vidím dôchodcov, ako o tohto fidlátka nastupujú a s pomocou druhých vystupujú ;-)
Rozbalit vlákno
5
16. 11. 2023 21:45
Re: Demokratizácia...
Gratulujem k nepochopeniu podstaty malého auta. :D
17. 11. 2023 09:13
Re: Demokratizácia...
...a preto na ich likvidácii so spaľovacími motormi tak snaživo pracuje Brusel?
17. 11. 2023 11:47
Re: Demokratizácia...
A neni to spis snaha vyrobcu?
17. 11. 2023 17:32
Re: Demokratizácia...
??? - skús to rozvinúť ;-)
Avatar - Franta Dobro
17. 11. 2023 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 11. 2023 17:44
Rozbalit vlákno
21
16. 11. 2023 19:37
Odporna lziva manipulace AF
Je to jednoduchy, kdyz si prectes, co si mas myslet. :D
Pak sam premyslet nemusis...

A jak konkretne LŽE Autoforum?
Skutecna informace zde na ACZ (shodna se vsemi normalnimi medii): :yes:
Ta bude „stříbrnou střelou pro udržitelnou mobilitu“, řekl Luca de Meo, šéf skupiny Renault. Také bude klíčovým prvkem snahou skupiny o přinesení dostupného elektromobilu – má totiž stát do 20 tisíc eur (490 tisíc korun)

Lzi z AF:
Dovolte se nám zasmát - novinka vypadá jako vizuálně modernizovaná čínská kopie originálu, ovšem místo univerzálního a levného auta pro všechny bude elektromobilem stojícím nejméně :-O 20 tisíc Eur (cca 489 tisíc Kč).
:no: :no: :no:

Chapu, ze ve sve zaslepenosti nerozlisis cenu DO (ACZ) a ceno OD (AF).
No, jak jsi napsal: Asi tak...

Pro jistotu jeste jeden zdroj:
https://www.novinky.cz/…chbacku-40451000
V roce 2026 má podle Renaultu produkční verze stát méně než ;-) 20 000 eur, 490 tisíc korun. Luca de Meo, generální ředitel Renault Group, uvedl, že nové twingo má „změnit hru“ podobně jako první generace před 30 lety.

PS Je mi jasny, ze ucel sveti prostredky a LŽI v neprospech EV ti evidentne sebemin nevadi, vzhledem k tomu, ze je zde neustale siris. :no:
TAK UZ TOHO NECH!! Kdo siri lzi, stava se sam LHAREM!
16. 11. 2023 21:57
Re: Odporna lziva manipulace AF
Tvl víš o tom kulový stejně jako kdokoliv jiný, je to jen vizualizace a hádáš se pomalu do krve :-[] Btw ví bůh jaké budou ceny za 3 roky a jestli to vůbec spatří světlo světa. I když pokus oživit staré Twingo se mi líbí a i tenhle render je poměrně slušný (až na ty obrovská kola)…
16. 11. 2023 22:25
Re: Odporna lziva manipulace AF
Precti si muj prispevek jeste jednou, ju?

Evidentne jsi nepochopil smysl meho sdeleni.
16. 11. 2023 22:33
Re: Odporna lziva manipulace AF
“Evidentne jsi nepochopil smysl meho sdeleni.” - tvá sdělení smysl nedávají téměř nikdy ;-)
17. 11. 2023 08:32
Re: Odporna lziva manipulace AF
Takze to, ze na AF prekroutili (zamerne, tu nejdulezitejsi) informaci o cene, ti nedava smysl?

Co na tom proboha nechapes?
:D

Diskutuj vecne nebo vubec! ;-)
17. 11. 2023 09:07
Re: Odporna lziva manipulace AF
Ale tady se někdo čertí. Neříkej mi laskavě, co mám nebo nemám dělat ;-) Fanatici jako ty tyhle diskuse jen kazí a spousta lidí, co tu normálně diskutovali, prostě odešli :no:

Ten článek je o konceptu Twinga, co možná přijde a možná taky ne. Nikdo neví, za jaké peníze se bude nebo nebude prodávat. Hlavně, že k tomu napíšeš oslavný a otravný příspěvek… :no:
17. 11. 2023 12:53
Re: Odporna lziva manipulace AF
Zbytecna diskuze se zaslepenym petrofanatikem.

Priste by bylo fajn, kdyby ses diskuzim o EV, o tematu ke kteremu nemas co napsat, vyhybal. Kdyz neumis diskutovat vecne.

Sbohem
17. 11. 2023 13:24
Re: Odporna lziva manipulace AF
Tož sbohem, a už se pokud možno nevracaj, fanatický elektroprde!! :-)
Avatar - Franta Dobro
17. 11. 2023 14:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2023 14:26
Re: Odporna lziva manipulace AF
Stejne je to zajimave proc tady ta troll armáda je a jestli zatim je i auto.cz.
17. 11. 2023 14:36
Re: Odporna lziva manipulace AF
Na rozdíl o tebe mám 20let profil jen jeden ;-)
17. 11. 2023 13:55
Re: Odporna lziva manipulace AF
Už jsem ti jednou psal, že co budu a nebudu komentovat, je jen moje rozhodnutí a ty na něj nemáš žádný vliv ;-) Trhni si a strč si ty svoje dementní adorace tam, kde slunce nesvítí :yes:

Kdyby si občas pochopil psaný text, došlo by ti, že nejsem žádný fanatik, jen nemám rád, když mi někdo něco nutí a to včetně zeleného náboženství. Jsem konzistentní a mám, na rozdíl od tebe, auta rád ;-)
17. 11. 2023 14:05
Re: Odporna lziva manipulace AF
Proc se tady pořad pojí neznalosti, odpor k EV založeny na nesmyslných argumentech a agresivita?
A je jedno jetli to jsi ty, Ares, Win Barik atd…
17. 11. 2023 14:19
Re: Odporna lziva manipulace AF
Tak pokud se něco pojí s agresivitou, tak jste to právě vy, EV fans ;-) Vy děláte elektromobilitě špatné jméno…

Pokud mluvíš o neznalosti, tak jsem rád, že lidi v Čechách mají rozum a svou peněženkou rozhodují spravně :yes:
17. 11. 2023 14:23
Re: Odporna lziva manipulace AF
Tady je to fakt samej Čížek😀
17. 11. 2023 14:28
Re: Odporna lziva manipulace AF
Chodím sem 20 let a až poslední rok jsou díky tobě, donovi, hamunovi a jeho 40ti nicků naprosto zoufalé :no:
17. 11. 2023 14:38
Re: Odporna lziva manipulace AF
odhadem je mých min 90% prispevku pod clanky o elektro.
Ty EV nemas rad a tedy nechapu jak se vubec potkáme v diskusích.
17. 11. 2023 14:48
Re: Odporna lziva manipulace AF
Evidentně toho nechápeš víc ;-) EV beru jako alternativu, ne jako spásu. Mají své opodstatnění (např. městské služby, městské rozvozy zboží, 2/3 auto do rodiny na dojíždění do práce atd), ale ve stávajícím stavu nemají spalovací auta šanci nahradit.

Vadí mi to co je kolem nich, včetně zákazů, příkazů a jakéhokoliv zvýhodňování. A pak mi vadí ty vaše nesmyslné adorace aut, které nutí uživatele měnit své návyky. Technologie má vyhrát proto, že je ve všech ohledech lepší a pak nepotřebuje politický tlak a tyhle věci kolem…
17. 11. 2023 18:14
Re: Odporna lziva manipulace AF
Technologie Ev uz vyhrála, jen to zatim neni pro vsechny viditelné.
Politicky tlak je zde hlavne snaha zachranit evropsky automotiv. Ukazuje se, ze je nejspis pozde.
PS: opravdu je tak hrozné menit návyk neustale nakupovat paliva od ropnych korporací a statu jako je rusko, Írán atd?
17. 11. 2023 18:13
Re: Odporna lziva manipulace AF
@ Hendly: To je uplne zbytecny.

Porad se tu budes docitat zvasty o dotacich, nuceni, penezence, 2.-3. aute do rodiny a podobny kraviny od lidi, ktery maji obvykle nulovy zkusenosti s EV.

Taky uz jsem dlouho necetl o dieselu a 1.000km na nadrz.

A abych nezapomnel, tak si tu petrolheadi radi pocitaji TCO bez znalosti cen nabijeni...
16. 11. 2023 21:38
Re: Asi tak...
To píšeš ty tieto trápne kecy? Už ich nikto nečíta. :-)
Avatar - Helle2
16. 11. 2023 19:14
Twingo bylo naprosto geniální auto
pokud se týká využití prostoru. Myslím, že nikdo nic lepšího nevymyslel. O Twingu něco vím, měl jsem ho v maximální možné výbavě a najel jsem s ním 200 tisíc km . Z mnoha aut, které jsem měl, bylo Twingo jediné, je kterému jsem měl vztah. Kdyby se něco podobného podařilo s elektrickým , byla by to bomba. Ne každý potřebuje ( hlavně si přidává na egu) obrovské auto .
Rozbalit vlákno
3
16. 11. 2023 19:29
Re: Twingo bylo naprosto geniální auto
kdyby te nekdo trefil, tak by nasledovala vecna tma
nikdy sem nepochopil, ze do neceho takovyho je nekdo ochotnej dobrovolne vlizt
16. 11. 2023 21:41
Re: Twingo bylo naprosto geniální auto
Nie, nemal si ho, tu máš 5 mínusiek. :D Už toto trápne hodnotenie príspevkov prosím zrušteee.
16. 11. 2023 21:53
Re: Twingo bylo naprosto geniální auto
Také si myslím, plusy a mínusy jsou již k ničemu. Multihamuna je tam střílí jak vzteklý a redakce dělá mrtvého brouka… vždyť co klik, to peníze ;-)
Avatar - del42sa
17. 11. 2023 07:43
Levný elektromobil
levný elektromobil, to zní jako oxymoron :-! asi jako dietní bůček nebo levné drahokamy :D
Rozbalit vlákno
19
17. 11. 2023 08:38
Levný elektromobil Renault Twingo - jiz brzy
Levny elektromobil bude, jakmile budou levny baterky. Je to jen otazkou casu - nekolika let.

Uz ted je TM3 v ramci sve tridy levna!

Zajimavy je, ze ti jako oxymoron neprisel "clean diesel". To je skutecna pitomost.

Odpurci EV to maji cim dal tezsi, kdyz se marne (a hloupe...) snazi rozporovat uz nadpisy clanku. :yes: :-!
Renault Twingo se stane levným elektromobilem
Avatar - del42sa
17. 11. 2023 08:47
Re: Levný elektromobil Renault Twingo - jiz brzy
"Je to jen otazkou casu - nekolika let"

jo, o tom se mluví od doby co postavili první elektromobil :D ( v roce 1835 )

PS: hlavně si multinickoví kucí naklikejte palečky :yes:
17. 11. 2023 09:14
Re: Levný elektromobil Renault Twingo - jiz brzy
Přesně tak :yes:
17. 11. 2023 11:34
Re: Levný elektromobil Renault Twingo - jiz brzy
To je asi jak argumentovat proti mobilu tim, ze Bell vynalezl telefon v 19 stol tak proc se snažit neco menit…
17. 11. 2023 11:34
Re: Levný elektromobil Renault Twingo - jiz brzy
To je asi jak argumentovat proti mobilu tim, ze Bell vynalezl telefon v 19 stol tak proc se snažit neco menit…
Avatar - speedfred
17. 11. 2023 09:35
Re: Levný elektromobil
EV lacné sú, akurát my málo zarábame tak sa treba poradiť s Donom co děláme špatne.
17. 11. 2023 13:38
Re: Levný elektromobil
je dratsi ofce tdi dsg nebo tm3 za milion?
je drazsi bmw i4 m50 nebo 340i za dva?
je drazsi audi q8 etron nebo q5 tdi za 2,7?
je dratsi ix m60 nebo x5m za 3,5?
17. 11. 2023 14:03
Re: Levný elektromobil
Vtipný je, že TM3 nemá rozhodně takové užitné vlastnosti jako OIV (jakákoliv) ;-)

Zkus porovnat ty nejprodávanější auta, tedy nižší střední třídu:

Třeba Golf vs iD3
Astra benzin vs Elektro
P2008 benzin vs Elektro

Rozdíly v pořizovací ceně jsou více jak 250tis kč u každého modelu atd…
17. 11. 2023 14:06
Re: Levný elektromobil
V cem je Octavia lepsi?
17. 11. 2023 14:25
Re: Levný elektromobil
Ve všem, od ceny, přes praktičnost lift/combi, volby jakéhokoliv pohonu benzin/nafta/CNG/PHEV, včetně skoro nekonečné možnosti individualizace(barvy, kola, interiér, doplňky atd)., až po každodenní použití. O maximálním dojezdu se bavit asi ani bavit nemusíme a opakované už vůbec ne. Btw o dílenském zpracování se asi taky bavit nemusíme, tak Tesla hraje asi tak šesté housle :-[] Můžeš jí mít za 600 nebo za 1.2mil. Je to na tobě, na tvých penězích a prioritách ;-)
17. 11. 2023 14:30
Re: Levný elektromobil
Ve zkratce z toho co pises.
Octa ma vetsi nabídku barev a ma i kombi variantu.
Zbytek toho co pises jsou tve nepodložené představy.
Zkus ted v cem je lepsi Tesla 3.
17. 11. 2023 14:32
Re: Levný elektromobil
V ničem ;-)
17. 11. 2023 14:39
Re: Levný elektromobil
Jojo, to vypada ze jsi objektivni…..
To se hned pozná odbornik..
Avatar - Mokrous
18. 11. 2023 14:48
Re: Levný elektromobil
Má například funkční světla, má například páčky stěračů a dokonce i funkční automatiku stěračů, dále má páčku směrovek a volič směru jízdy.
Už jen toto je pro mne No-Go i bez ohledu na souboj EV vs ICE. Nehodlám se zabít, jen abych byl IN. Proč musí Elon za každou cenu do*** i jinak sympatické EV (šílený, že to říkám), to ať si každý přebere dle svého.

Samozřejmě má možnost individualizace dle chuti a peněženky a především má využitelný zavazadlový prostor a vstup do něj v obou verzích, má display před řidičem, dobré Ergo sedačky, dojede kdykoli kamkoli atd... A přesto bych OIV nechtěl, protože ji pokazili.

Kdybych si ale musel vybrat TM3 vs OIV, tak bych bez váhání vzal OIV. Nehledě na to, že Reálná kupní cena OIV RS Combi v plný výbavě se rovná TM3 "již od" a když si TM3 trošku dovybavíš, tak seš o 200-400 tis. vejš jako nic.
17. 11. 2023 14:06
Re: Levný elektromobil
Klasika, vytahovat nesmyslne drahou Astru a davat ro jako dukaz….
17. 11. 2023 14:26
Re: Levný elektromobil
A není to tak? Popíráš realitu nabídky značky Opel?
17. 11. 2023 15:13
Re: Levný elektromobil
uzitny vlastnosti porovnatelny:
ofce nema infotaiment a tm3 nema palubni desku
ofce ma priserny dsg a s tm3 pijes miliony kavicek
ofce se te snazi zabit lineassistentem, tesla zas *** polotempomatem

za me jsou to stejny “klenoty” obe
17. 11. 2023 15:36
Re: Levný elektromobil
Tak to určitě :-[]
17. 11. 2023 20:41
Re: Levný elektromobil
EV lacne nejsou, zatim.
Ale neni zadny duvod aby nebyly lacne.
Staci jen zlevnit baterku. Coz se prubezne za poslednich vice nez deset let deje.
:yes: