Novinky
EV lacne nejsou, zatim.
Ale neni zadny duvod aby nebyly lacne.
Staci jen zlevnit baterku. Coz se prubezne za poslednich vice nez deset let deje.
:yes:
Ale neni zadny duvod aby nebyly lacne.
Staci jen zlevnit baterku. Coz se prubezne za poslednich vice nez deset let deje.
:yes:
Levny elektromobil bude, jakmile budou levny baterky. Je to jen otazkou casu - nekolika let.
Uz ted je TM3 v ramci sve tridy levna!
Zajimavy je, ze ti jako oxymoron neprisel "clean diesel". To je skutecna pitomost.
Odpurci EV to maji cim dal tezsi, kdyz se marne (a hloupe...) snazi rozporovat uz nadpisy clanku. :yes: :-!
Renault Twingo se stane levným elektromobilem
Uz ted je TM3 v ramci sve tridy levna!
Zajimavy je, ze ti jako oxymoron neprisel "clean diesel". To je skutecna pitomost.
Odpurci EV to maji cim dal tezsi, kdyz se marne (a hloupe...) snazi rozporovat uz nadpisy clanku. :yes: :-!
Renault Twingo se stane levným elektromobilem
@ Hendly: To je uplne zbytecny.
Porad se tu budes docitat zvasty o dotacich, nuceni, penezence, 2.-3. aute do rodiny a podobny kraviny od lidi, ktery maji obvykle nulovy zkusenosti s EV.
Taky uz jsem dlouho necetl o dieselu a 1.000km na nadrz.
A abych nezapomnel, tak si tu petrolheadi radi pocitaji TCO bez znalosti cen nabijeni...
Porad se tu budes docitat zvasty o dotacich, nuceni, penezence, 2.-3. aute do rodiny a podobny kraviny od lidi, ktery maji obvykle nulovy zkusenosti s EV.
Taky uz jsem dlouho necetl o dieselu a 1.000km na nadrz.
A abych nezapomnel, tak si tu petrolheadi radi pocitaji TCO bez znalosti cen nabijeni...
Zbytecna diskuze se zaslepenym petrofanatikem.
Priste by bylo fajn, kdyby ses diskuzim o EV, o tematu ke kteremu nemas co napsat, vyhybal. Kdyz neumis diskutovat vecne.
Sbohem
Priste by bylo fajn, kdyby ses diskuzim o EV, o tematu ke kteremu nemas co napsat, vyhybal. Kdyz neumis diskutovat vecne.
Sbohem
To je asi jak argumentovat proti mobilu tim, ze Bell vynalezl telefon v 19 stol tak proc se snažit neco menit…
Takze to, ze na AF prekroutili (zamerne, tu nejdulezitejsi) informaci o cene, ti nedava smysl?
Co na tom proboha nechapes?
😁
Diskutuj vecne nebo vubec! 😉
Co na tom proboha nechapes?
😁
Diskutuj vecne nebo vubec! 😉
Technologie Ev uz vyhrála, jen to zatim neni pro vsechny viditelné.
Politicky tlak je zde hlavne snaha zachranit evropsky automotiv. Ukazuje se, ze je nejspis pozde.
PS: opravdu je tak hrozné menit návyk neustale nakupovat paliva od ropnych korporací a statu jako je rusko, Írán atd?
Politicky tlak je zde hlavne snaha zachranit evropsky automotiv. Ukazuje se, ze je nejspis pozde.
PS: opravdu je tak hrozné menit návyk neustale nakupovat paliva od ropnych korporací a statu jako je rusko, Írán atd?
odhadem je mých min 90% prispevku pod clanky o elektro.
Ty EV nemas rad a tedy nechapu jak se vubec potkáme v diskusích.
Ty EV nemas rad a tedy nechapu jak se vubec potkáme v diskusích.
Ve zkratce z toho co pises.
Octa ma vetsi nabídku barev a ma i kombi variantu.
Zbytek toho co pises jsou tve nepodložené představy.
Zkus ted v cem je lepsi Tesla 3.
Octa ma vetsi nabídku barev a ma i kombi variantu.
Zbytek toho co pises jsou tve nepodložené představy.
Zkus ted v cem je lepsi Tesla 3.
Proc se tady pořad pojí neznalosti, odpor k EV založeny na nesmyslných argumentech a agresivita?
A je jedno jetli to jsi ty, Ares, Win Barik atd…
A je jedno jetli to jsi ty, Ares, Win Barik atd…
Přesně, známé pravidlo, že když je na něco dotace, je to právě o tu dotaci dražší, platí všeobecně, takže i na auta. 😄
To je asi jak argumentovat proti mobilu tim, ze Bell vynalezl telefon v 19 stol tak proc se snažit neco menit…
Paradni retro design jednoho z ikonickych aut.
Pro me bylo puvodni Twingo srdcovka.
Mam radost, ze Francouzi jsou zpet v udavani trendu moderniho designu.
Pro me bylo puvodni Twingo srdcovka.
Mam radost, ze Francouzi jsou zpet v udavani trendu moderniho designu.
Atraktivní retro design, městské auto, příznivá cena. Tady mi elektromobil dává smysl. A ne jako 2,6t oteklé SUV..
Tak elektrofanatici nám zde opakovaně předkládají , že EV jsou výrobně jednodušší a levnější, než ICE. Tak tam snad prostor pro nějaké zlevnění musí být ne?
No a až bude za tuto cenu u nás bez dotací tak zvolám: Sláva, věk elektromobility je zde! Do té doby si tady může Don Vito onanovat.
Jo a to twingo taky, max za 250 tisíc korun, na větší cenu nemá nárok.
Jo a to twingo taky, max za 250 tisíc korun, na větší cenu nemá nárok.
Vždy sa dá zájsť k očnému, alebo inému odborníkovi. (raekcia na to, že teraz sú autá na jedno kopyto) Inak Twingo je super. A nápad ho urobiť nanovo môže byť trefa do čierného. A tiež super, že nejdú cestou drahej štýlovky ale vracajú Twingo ku koreňom
Za 250 tisíc není ani Sandero. Kdy už si lidé konečně zvyknou, že není rok 2010? Auta nestojí výrazně pod 300 tisíc ani s benzínovým motorem.
Tvl víš o tom kulový stejně jako kdokoliv jiný, je to jen vizualizace a hádáš se pomalu do krve 😒] Btw ví bůh jaké budou ceny za 3 roky a jestli to vůbec spatří světlo světa. I když pokus oživit staré Twingo se mi líbí a i tenhle render je poměrně slušný (až na ty obrovská kola)…
Uvidíme, jak ty krámy v Německu zlevní až skončí i dotace pro soukromníky, a jestli vůbec, zatím to tak nevypadá, vidíme jen pokles objednávek o 50%.
"Je to jen otazkou casu - nekolika let"
jo, o tom se mluví od doby co postavili první elektromobil 😁 ( v roce 1835 )
PS: hlavně si multinickoví kucí naklikejte palečky :yes:
jo, o tom se mluví od doby co postavili první elektromobil 😁 ( v roce 1835 )
PS: hlavně si multinickoví kucí naklikejte palečky :yes:
Ale tady se někdo čertí. Neříkej mi laskavě, co mám nebo nemám dělat 😉 Fanatici jako ty tyhle diskuse jen kazí a spousta lidí, co tu normálně diskutovali, prostě odešli :no😒br />
Ten článek je o konceptu Twinga, co možná přijde a možná taky ne. Nikdo neví, za jaké peníze se bude nebo nebude prodávat. Hlavně, že k tomu napíšeš oslavný a otravný příspěvek… :no:
Ten článek je o konceptu Twinga, co možná přijde a možná taky ne. Nikdo neví, za jaké peníze se bude nebo nebude prodávat. Hlavně, že k tomu napíšeš oslavný a otravný příspěvek… :no:
Má například funkční světla, má například páčky stěračů a dokonce i funkční automatiku stěračů, dále má páčku směrovek a volič směru jízdy.
Už jen toto je pro mne No-Go i bez ohledu na souboj EV vs ICE. Nehodlám se zabít, jen abych byl IN. Proč musí Elon za každou cenu do*** i jinak sympatické EV (šílený, že to říkám), to ať si každý přebere dle svého.
Samozřejmě má možnost individualizace dle chuti a peněženky a především má využitelný zavazadlový prostor a vstup do něj v obou verzích, má display před řidičem, dobré Ergo sedačky, dojede kdykoli kamkoli atd... A přesto bych OIV nechtěl, protože ji pokazili.
Kdybych si ale musel vybrat TM3 vs OIV, tak bych bez váhání vzal OIV. Nehledě na to, že Reálná kupní cena OIV RS Combi v plný výbavě se rovná TM3 "již od" a když si TM3 trošku dovybavíš, tak seš o 200-400 tis. vejš jako nic.
Už jen toto je pro mne No-Go i bez ohledu na souboj EV vs ICE. Nehodlám se zabít, jen abych byl IN. Proč musí Elon za každou cenu do*** i jinak sympatické EV (šílený, že to říkám), to ať si každý přebere dle svého.
Samozřejmě má možnost individualizace dle chuti a peněženky a především má využitelný zavazadlový prostor a vstup do něj v obou verzích, má display před řidičem, dobré Ergo sedačky, dojede kdykoli kamkoli atd... A přesto bych OIV nechtěl, protože ji pokazili.
Kdybych si ale musel vybrat TM3 vs OIV, tak bych bez váhání vzal OIV. Nehledě na to, že Reálná kupní cena OIV RS Combi v plný výbavě se rovná TM3 "již od" a když si TM3 trošku dovybavíš, tak seš o 200-400 tis. vejš jako nic.
Ve všem, od ceny, přes praktičnost lift/combi, volby jakéhokoliv pohonu benzin/nafta/CNG/PHEV, včetně skoro nekonečné možnosti individualizace(barvy, kola, interiér, doplňky atd)., až po každodenní použití. O maximálním dojezdu se bavit asi ani bavit nemusíme a opakované už vůbec ne. Btw o dílenském zpracování se asi taky bavit nemusíme, tak Tesla hraje asi tak šesté housle 😒] Můžeš jí mít za 600 nebo za 1.2mil. Je to na tobě, na tvých penězích a prioritách 😉
Tak pokud se něco pojí s agresivitou, tak jste to právě vy, EV fans 😉 Vy děláte elektromobilitě špatné jméno…
Pokud mluvíš o neznalosti, tak jsem rád, že lidi v Čechách mají rozum a svou peněženkou rozhodují spravně :yes:
Pokud mluvíš o neznalosti, tak jsem rád, že lidi v Čechách mají rozum a svou peněženkou rozhodují spravně :yes:
Vtipný je, že TM3 nemá rozhodně takové užitné vlastnosti jako OIV (jakákoliv) 😉
Zkus porovnat ty nejprodávanější auta, tedy nižší střední třídu😒br />
Třeba Golf vs iD3
Astra benzin vs Elektro
P2008 benzin vs Elektro
Rozdíly v pořizovací ceně jsou více jak 250tis kč u každého modelu atd…
Zkus porovnat ty nejprodávanější auta, tedy nižší střední třídu😒br />
Třeba Golf vs iD3
Astra benzin vs Elektro
P2008 benzin vs Elektro
Rozdíly v pořizovací ceně jsou více jak 250tis kč u každého modelu atd…
Už jsem ti jednou psal, že co budu a nebudu komentovat, je jen moje rozhodnutí a ty na něj nemáš žádný vliv 😉 Trhni si a strč si ty svoje dementní adorace tam, kde slunce nesvítí :yes😒br />
Kdyby si občas pochopil psaný text, došlo by ti, že nejsem žádný fanatik, jen nemám rád, když mi někdo něco nutí a to včetně zeleného náboženství. Jsem konzistentní a mám, na rozdíl od tebe, auta rád 😉
Kdyby si občas pochopil psaný text, došlo by ti, že nejsem žádný fanatik, jen nemám rád, když mi někdo něco nutí a to včetně zeleného náboženství. Jsem konzistentní a mám, na rozdíl od tebe, auta rád 😉
A nějaký zdroj k tomuto tvrzení? Čtu finanční zprávu Renault Group (https😐/www.renaultgroup.com/…ort_en_final.pdf) a tam se píše, že v EU se letos ani loni nic neplatilo. Platili akorát 2 mil. EUR v Koreji, takže na celou produkci Renault-Nissan-Mitsubishi (7 mil. aut) to je průměrně 30 eurocentů na auto.
Kdysi se sice vyhrožovalo tím že by to mohlo být (mohlo, ne bylo) 450 mil. EUR na Renault Group, to je při prodeji 1,3 milionu aut v Evropě 350 EUR na auto, asi 8500 Kč. Ani to nejsou vysoké desetitisíce. Tak odkud ty vysoké desetitisíce máš?
Kdysi se sice vyhrožovalo tím že by to mohlo být (mohlo, ne bylo) 450 mil. EUR na Renault Group, to je při prodeji 1,3 milionu aut v Evropě 350 EUR na auto, asi 8500 Kč. Ani to nejsou vysoké desetitisíce. Tak odkud ty vysoké desetitisíce máš?
A prečo by sa tie časy mali vracať? (občas, ak je to ikona kľudne - Twingo, 500...) Doba sa mení. Mne sa páčia autá z 60-tych. Mám nariekať, prečo súčasné autá nie sú ako z tej doby? Ja naopak automobilkám prajem aby prekročili tieň a pozerali dopredu.
Evidentně toho nechápeš víc 😉 EV beru jako alternativu, ne jako spásu. Mají své opodstatnění (např. městské služby, městské rozvozy zboží, 2/3 auto do rodiny na dojíždění do práce atd), ale ve stávajícím stavu nemají spalovací auta šanci nahradit.
Vadí mi to co je kolem nich, včetně zákazů, příkazů a jakéhokoliv zvýhodňování. A pak mi vadí ty vaše nesmyslné adorace aut, které nutí uživatele měnit své návyky. Technologie má vyhrát proto, že je ve všech ohledech lepší a pak nepotřebuje politický tlak a tyhle věci kolem…
Vadí mi to co je kolem nich, včetně zákazů, příkazů a jakéhokoliv zvýhodňování. A pak mi vadí ty vaše nesmyslné adorace aut, které nutí uživatele měnit své návyky. Technologie má vyhrát proto, že je ve všech ohledech lepší a pak nepotřebuje politický tlak a tyhle věci kolem…
Chodím sem 20 let a až poslední rok jsou díky tobě, donovi, hamunovi a jeho 40ti nicků naprosto zoufalé :no:
Prodávala, dotace již nejsou ... pro firmy, a pro soukromníky skončí s 1. lednem. Uvidíme kdo si bude chtít v Dojčlandu koupit Dacii za 600 klacků.
Říkal kdo? Nadváha je problém všude, ale u EV je to ještě víc začarovaný kruh, než u fosilů. Větší hmotnost=musí být větší baterka=větší hmotnost, jenže kvůli tomu musí být větší baterka, to se=větší hmotnost. Zrovna vám to vysvětlovat nemusím :yes:
Mimochodem, v březnu jsem v rámci obměny vozového parku 1700 kg 4,8 m diesel vymenil za 1400kg 4,2m benzin 😄
Mimochodem, v březnu jsem v rámci obměny vozového parku 1700 kg 4,8 m diesel vymenil za 1400kg 4,2m benzin 😄
Také si myslím, plusy a mínusy jsou již k ničemu. Multihamuna je tam střílí jak vzteklý a redakce dělá mrtvého brouka… vždyť co klik, to peníze 😉
Nie, nemal si ho, tu máš 5 mínusiek. 😁 Už toto trápne hodnotenie príspevkov prosím zrušteee.
pokud se týká využití prostoru. Myslím, že nikdo nic lepšího nevymyslel. O Twingu něco vím, měl jsem ho v maximální možné výbavě a najel jsem s ním 200 tisíc km . Z mnoha aut, které jsem měl, bylo Twingo jediné, je kterému jsem měl vztah. Kdyby se něco podobného podařilo s elektrickým , byla by to bomba. Ne každý potřebuje ( hlavně si přidává na egu) obrovské auto .
podle obrazku 31 a 32 si to elektriku sosa z telefonu, takze nepotrebuje vlastni baterku
konecne to nekoho napadlo
(|)
konecne to nekoho napadlo
(|)
uzitny vlastnosti porovnatelny😒br />
ofce nema infotaiment a tm3 nema palubni desku
ofce ma priserny dsg a s tm3 pijes miliony kavicek
ofce se te snazi zabit lineassistentem, tesla zas *** polotempomatem
za me jsou to stejny “klenoty” obe
ofce ma priserny dsg a s tm3 pijes miliony kavicek
ofce se te snazi zabit lineassistentem, tesla zas *** polotempomatem
za me jsou to stejny “klenoty” obe
Díky recyklaci?
Stačí si prečítať text kde porovnávajú celý cyklus priemerného autac sTwingom. Mimochodom moc pěkného.
Ale priemerne EU auto je velkosti Octavie a najazdi 300tis km za celý cyklus. Mestske auto podstatne menej, je menšie a ma nižšiu spotrebu. A už dnes je z X% recyklovatelne...
Pri porovnaní s Cliom alebo aktuálnym Twingom, VWUp to číslo spotreby CO2 nebude priaznivé.
Stačí si prečítať text kde porovnávajú celý cyklus priemerného autac sTwingom. Mimochodom moc pěkného.
Ale priemerne EU auto je velkosti Octavie a najazdi 300tis km za celý cyklus. Mestske auto podstatne menej, je menšie a ma nižšiu spotrebu. A už dnes je z X% recyklovatelne...
Pri porovnaní s Cliom alebo aktuálnym Twingom, VWUp to číslo spotreby CO2 nebude priaznivé.
V meste to nenabiješ a pre vidiecke potreby malé. A už vidím dôchodcov, ako o tohto fidlátka nastupujú a s pomocou druhých vystupujú 😉
Zaujal ma údaj 75%
Také mají jeho emise CO2 za celý životní cyklus, tedy od těžby materiálů k výrobě po sešrotování a recyklaci, být o 75 % nižší než u průměrného nového konvenčního auta, prodaného v Evropě v roce 2023.
Ak by neporovnavali priemer predaných vsetkych áut, ale priemer super mini, tak by udaj o spotrebe CO2 bol vyšší než u súčasných predávaných áut.
Také mají jeho emise CO2 za celý životní cyklus, tedy od těžby materiálů k výrobě po sešrotování a recyklaci, být o 75 % nižší než u průměrného nového konvenčního auta, prodaného v Evropě v roce 2023.
Ak by neporovnavali priemer predaných vsetkych áut, ale priemer super mini, tak by udaj o spotrebe CO2 bol vyšší než u súčasných predávaných áut.
Lenže súčasné autá niektoré sú dizajnovo zaujímavé a iné nie. Aj keď, ašpiranta na budúcu legendu aktuálne moc nevidím, ale musel by som sa nad tým zamyslieť. Tesla to rozhodne nie je. Pred 30-timi rokmi bolo tiež kopec áut, čo ani vo svojej dobe (a po rokoch dupľovo) neboli žiadne úžasné výtvory. Nové Twingo za mňa OK, Brouk samozrejme súhlas. A Toyota - tiež súhlas 😊
Za prvé toto je omalovánka a žádné reálné auto. Za druhé, kouknu z okna na svoji P 406ku v bílé barvě a vidím, že ty časy se nejen že nevrátily, ale ani nevrátí.
Nemusí se nutně nic vracet. Jen by současná auta měla být méně hnusná. A retrodesign by neměl být synonymum zločinu na designu originálu, jako zde, či u Brouka. Dnes udává směr vkusného a šmrncovního designu Toyota.
je dratsi ofce tdi dsg nebo tm3 za milion?
je drazsi bmw i4 m50 nebo 340i za dva?
je drazsi audi q8 etron nebo q5 tdi za 2,7?
je dratsi ix m60 nebo x5m za 3,5?
je drazsi bmw i4 m50 nebo 340i za dva?
je drazsi audi q8 etron nebo q5 tdi za 2,7?
je dratsi ix m60 nebo x5m za 3,5?
kdyby te nekdo trefil, tak by nasledovala vecna tma
nikdy sem nepochopil, ze do neceho takovyho je nekdo ochotnej dobrovolne vlizt
nikdy sem nepochopil, ze do neceho takovyho je nekdo ochotnej dobrovolne vlizt
Pak sam premyslet nemusis...
A jak konkretne LŽE Autoforum?
Skutecna informace zde na ACZ (shodna se vsemi normalnimi medii): :yes:
Ta bude „stříbrnou střelou pro udržitelnou mobilitu“, řekl Luca de Meo, šéf skupiny Renault. Také bude klíčovým prvkem snahou skupiny o přinesení dostupného elektromobilu – má totiž stát do 20 tisíc eur (490 tisíc korun)
Lzi z AF😒br /> Dovolte se nám zasmát - novinka vypadá jako vizuálně modernizovaná čínská kopie originálu, ovšem místo univerzálního a levného auta pro všechny bude elektromobilem stojícím nejméně 😲 20 tisíc Eur (cca 489 tisíc Kč).
:no: :no: :no😒br />
Chapu, ze ve sve zaslepenosti nerozlisis cenu DO (ACZ) a ceno OD (AF).
No, jak jsi napsal: Asi tak...
Pro jistotu jeste jeden zdroj😒br />https😐/www.novinky.cz/…chbacku-40451000
V roce 2026 má podle Renaultu produkční verze stát méně než 😉 20 000 eur, 490 tisíc korun. Luca de Meo, generální ředitel Renault Group, uvedl, že nové twingo má „změnit hru“ podobně jako první generace před 30 lety.
PS Je mi jasny, ze ucel sveti prostredky a LŽI v neprospech EV ti evidentne sebemin nevadi, vzhledem k tomu, ze je zde neustale siris. :no😒br /> TAK UZ TOHO NECH!! Kdo siri lzi, stava se sam LHAREM!