Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Felicia jako nová! Za 26 let najela jen 15 tisíc kilometrů a je na prodej

Kultovní Škoda Felicia z konce devadesátých let je právě teď na prodej. Za červenou krásku zaplatíte více než 150 tisíc korun.
Zpět na článek
31. 1. 2024 17:12
1. 2. 2024 15:54
1. 2. 2024 01:27
1. 2. 2024 12:31
2. 2. 2024 02:52
2. 2. 2024 02:55
2. 2. 2024 12:46
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2024 17:12
Relly
Vyzera to na peknu relly cervenu farbu ... tych bolo aj podstatne menej ako povedzme zelena petrol farba... k dokonalosti tejto cervenej krasky chybaju snad len predne okruhle hmlovky a vacsie 14tky pneu...

Inak vie mi niekto vysvetlit logiku usporiadania foto v galerii... najprv fotka celeho auta z jedneho pohladu... potom hned za nou clovek preklikava xy fotiek kabiny aby sa konecne dopracoval k dalsej fotke celeho auta ... a takto to tu vidim vsade aj pri inych galeriach a tusim niekto to tu uz aj spominal ( den dva dozadu pri toyote camry ) tuto "antiogiku" usporiadania fotiek a tiez mi to uz zacina vadit... ved dam predsa vsetky fotky celeho auta pekne za sebou.. a potom sup hodim za nimi fotky kabiny... tak detaily... a tak... ale tato sucasna logika fotiek nema logiku...
Rozbalit vlákno
1
1. 2. 2024 15:54
Re: Relly
Jo, to bolo naše prvé nové auto. Felicia 1,3 GLX v červenej Rally. Bol to rok 1998 a veľmi som sa z nej tešil ako malý. Pamätám si, že sa predala s veľmi malým cenovým rozdielom. Ešte to auto niekde jazdí na Záhorí, rád by som si ho niekedy pozrel. Alebo možno radšej nie, už musí byť v strašnom stave.
31. 1. 2024 18:33
o tu se kunčofti poperou
Koupit takovou tragédii za 160 000 může jenom někdo, kdo mentálně zamrznul v devadesátkách
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Stejsn
31. 1. 2024 19:39
Re: o tu se kunčofti poperou
Je to tak. Naštěstí já jsem zamrzl v osmdesátkách.
Avatar - Zetti
31. 1. 2024 20:21
Re: o tu se kunčofti poperou
Auto na 20 let, veteransky znacky, p. Ruceni ve stovkach a technicka na 5 let. Idealni pro toho kdo jede par kilaku do roka k doktorovi, na nakup.
Avatar - Roman Horký
1. 2. 2024 07:55
Re: o tu se kunčofti poperou
Přestože za stejnou cenu může mít Prius.
Avatar - Zetti
1. 2. 2024 09:13
Re: o tu se kunčofti poperou
Vubec jsi to nepochopil. Felicie je narozdil od Priusu nenarocny jednoduchy auto, na beznou opravu a udrzbu staci sikovne ruce, servis neni vubec potreba a tak to bude dneska, za pet i deset let. Kazdy nepotrebuje drtit tisice kilometru.
Dneska jsou auta narvany kurvitkama, ktery se sssssrou. 4 svolavacky za dva roky na muj elektroverk mi neprijdou uplne normalni https://svolavacky.cz/model/bz4x/ uplne jsem rezignoval na dnesni techniku, ktera potrebuje vic pece nez dava.
Sam mam v rezerve dve auta z 80 a 90 let, az se tohle elektricky zessssre uplne, tak uz nove kupovat nebudu, jenom staroby z minuleho stoleti. Po Evrope je krasnych kusu mraky. Na technickou jezdi po peti letech, nedela se emise, dalnice zadarmo, pojisteni na 8valec je za tri sta.
Avatar - Barrichello
1. 2. 2024 09:26
Re: o tu se kunčofti poperou
Vono to zatím nemusíš mít ani na vetenotách, ono pojištění na tu V8 se dá za 2400 Kč i na bilých značkách :-)
Avatar - Zetti
1. 2. 2024 09:44
Re: o tu se kunčofti poperou
Jj mam taky dneska jsem platil mamuta 2500, ale na seca platim ty třista. Na to co s tim najedu je to azaz
Avatar - Barrichello
1. 2. 2024 11:10
Re: o tu se kunčofti poperou
Tak auta bohužel nejvíc trpí když nejezdí (ten s benzíny s biosložkou o to víc), já jezdím se vím i v zimě, pokud není sůl a náledí. Lidi co to silažují v garážích a nevyjedou když je venku +6 a svítí sluníčko a je sucho nějak nechápu....
Avatar - Roman Horký
1. 2. 2024 09:28
Re: o tu se kunčofti poperou
Co blázníš? Mám Prius 3 ve stáří 9-14 let a nestál mě na závadách ani korunu protože žádné neměl. Jen měním olej, kapaliny a 12V baterku - to je v podmínkách Jablonce nad Nisou při zimním studeném odchovu úplně normální. Pro úplnost, trakční baterie vydržela 11,5 roku a pak mi dali v záruce zadarmo novou. A kdyby ne, těch 40 tisíc by se rentovalo.
Naproti tomu, Peugeot 406 z 90tek je úplně jiná liga. Tam se ser*/e úplně všechno. Kdybych si ho neopravoval sám, tak by dávno dávno musel pryč. Například, výměna hřebene řízení naceněno v neznačkovém servisu na 22 tisíc (srovnatelně s aktuální tržní cenou celého auta).

Koukám ty svolávačky zejména ty poslední 2 o tom špehovacím modulu DCM, to je fakt hrůza. Mohlo se stát, že by tě EU nedokázala špehovat!
Avatar - Zetti
1. 2. 2024 09:47
Re: o tu se kunčofti poperou
Pezot se srrral uz tenkrat, mel jsem kratce 405 i 605. Tady ma pan 405 v nafte a jezdi s tim taky normalne. Ja jsem na medvedy. Ale jen na ty co maji vpředu skleneny svetla
1. 2. 2024 13:05
Re: o tu se kunčofti poperou
On asi myslel Japonce z devadesátek, ty podporuju zase já 😊
31. 1. 2024 23:19
Nijak lákavá nabídka
1) Na novodobé Felicii nespatřuju nic moc "kultovního", když už, tak bych toto slovo použil v případě Favoritu (zejména jeho původního provedení, jehož konstrukční a designová kvalita byla v tehdejším komunistickém absurdistánu a zoufalých podmínkách tehdejší Česany hotovým zázrakem).
2) Antikorozní ochrana se po faceliftu Feldy zlepšila jen velmi mírně, sám s tím mám bohužel vlastní smutnou zkušenost - po druhé zimě už okraje lemy blatníků získaly nebezpečně nahnědlý odstín (auto mělo bílý lak).
3) Facelift Felicie ve stylu větší octavie považuju ze dost nepovedený, původní příď a původní tvar nárazníků autu slušely mnohem více.
4) Nejméně zdařilé verze Feldy byly bohužel ty nejdražší, s obludně těžkými motory 1.6 MPi a 1.9 D, které u tohoto jinak lehoučkého auta ohromně přetížily příď. Původní škodovácká lehounká (a takřka nesmrtelná) třináctistovka OHV 1.3 MPi/50 kW se naopak náramně povedla, bohužel ale v jejím případě zase člověk musel udělat Sophiinu volbu mezi posilovačem řízení a klimatizací... :-(
5) Pasivní bezpečnost tohoto auta je v dnešních měřítkách opravdu žalostná a v současném provozu bych se v něm (při běžném každodenním ježdění) doslova bál. :-O
Rozbalit vlákno
1
1. 2. 2024 16:06
Re: Nijak lákavá nabídka
Hej, ten facelift je ešte aj z dnešného pohľadu divný. Ale medzi LX a GLX už bol dosť vizuálny rozdiel. Tých sociek ako tuto v článku bolo strašne veľa, na GLX sa rád pozriem aj dnes keď je v peknom stave. Bola to hrozná bieda. Susedia vtedy jazdili na solídnych jazdenkách zo západu a ja som sa strašne tešil, keď otec po mňa prišiel do školy novou červenou Feldou. Zároveň to bola posledná škodovka v rodine čím sa u nás skončila dlhá dynastia okrídleného šípu.
Avatar - Jenik3
1. 2. 2024 01:27
opravdu ne
Toto auto opravdu nechceš. Snad jen ten, kdo moc nejezdí a ten si nemá kupovat auto, ale zavolat dopravu.
Tedy ne, děkuji.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jersey.se
1. 2. 2024 12:31
15 000 km
15 000 km? Tak to je zralá na velký servis. Čepy, uložení tlumičů, rozvody, termostat, hydraulické ovládání sklonu světlometů, rez, geometrie, těsnění pod hlavou a pístní kroužky…
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2024 02:52
Pěkná
Já bych jí koupil pěknou novou nebouranou nesezranou
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2024 02:55
Pěkný
Hezká :-)
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2024 10:18
?proč si pořizovat něco,s čím nebuduoci jezdit?
K čemu bude auto za 189000, když s ním nebude moci jezdit?Týka se to vozidel s nižším ekologickým certifikátem euro 4,který tato Felicie mít nebude?
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2024 12:46
A co šťáva
Dá ještě pančovaný E10 benzin?
Rozbalit vlákno
0