Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda Felicia jako nová! Za 26 let najela jen 15 tisíc kilometrů a je na prodej
23 komentářů
amerlock
Koupit takovou tragédii za 160 000 může jenom někdo, kdo mentálně zamrznul v devadesátkách
Auto na 20 let, veteransky znacky, p. Ruceni ve stovkach a technicka na 5 let. Idealni pro toho kdo jede par kilaku do roka k doktorovi, na nakup.
Přestože za stejnou cenu může mít Prius.
Vubec jsi to nepochopil. Felicie je narozdil od Priusu nenarocny jednoduchy auto, na beznou opravu a udrzbu staci sikovne ruce, servis neni vubec potreba a tak to bude dneska, za pet i deset let. Kazdy nepotrebuje drtit tisice kilometru.
Dneska jsou auta narvany kurvitkama, ktery se sssssrou. 4 svolavacky za dva roky na muj elektroverk mi neprijdou uplne normalni https://svolavacky.cz/model/bz4x/ uplne jsem rezignoval na dnesni techniku, ktera potrebuje vic pece nez dava.
Sam mam v rezerve dve auta z 80 a 90 let, az se tohle elektricky zessssre uplne, tak uz nove kupovat nebudu, jenom staroby z minuleho stoleti. Po Evrope je krasnych kusu mraky. Na technickou jezdi po peti letech, nedela se emise, dalnice zadarmo, pojisteni na 8valec je za tri sta.
Dneska jsou auta narvany kurvitkama, ktery se sssssrou. 4 svolavacky za dva roky na muj elektroverk mi neprijdou uplne normalni https://svolavacky.cz/model/bz4x/ uplne jsem rezignoval na dnesni techniku, ktera potrebuje vic pece nez dava.
Sam mam v rezerve dve auta z 80 a 90 let, az se tohle elektricky zessssre uplne, tak uz nove kupovat nebudu, jenom staroby z minuleho stoleti. Po Evrope je krasnych kusu mraky. Na technickou jezdi po peti letech, nedela se emise, dalnice zadarmo, pojisteni na 8valec je za tri sta.
Vono to zatím nemusíš mít ani na vetenotách, ono pojištění na tu V8 se dá za 2400 Kč i na bilých značkách :-)
Jj mam taky dneska jsem platil mamuta 2500, ale na seca platim ty třista. Na to co s tim najedu je to azaz