Ojetiny
Koupit takovou tragédii za 160 000 může jenom někdo, kdo mentálně zamrznul v devadesátkách
15 000 km? Tak to je zralá na velký servis. Čepy, uložení tlumičů, rozvody, termostat, hydraulické ovládání sklonu světlometů, rez, geometrie, těsnění pod hlavou a pístní kroužky…
Tak auta bohužel nejvíc trpí když nejezdí (ten s benzíny s biosložkou o to víc), já jezdím se vím i v zimě, pokud není sůl a náledí. Lidi co to silažují v garážích a nevyjedou když je venku +6 a svítí sluníčko a je sucho nějak nechápu....
Co blázníš? Mám Prius 3 ve stáří 9-14 let a nestál mě na závadách ani korunu protože žádné neměl. Jen měním olej, kapaliny a 12V baterku - to je v podmínkách Jablonce nad Nisou při zimním studeném odchovu úplně normální. Pro úplnost, trakční baterie vydržela 11,5 roku a pak mi dali v záruce zadarmo novou. A kdyby ne, těch 40 tisíc by se rentovalo.
Naproti tomu, Peugeot 406 z 90tek je úplně jiná liga. Tam se ser*/e úplně všechno. Kdybych si ho neopravoval sám, tak by dávno dávno musel pryč. Například, výměna hřebene řízení naceněno v neznačkovém servisu na 22 tisíc (srovnatelně s aktuální tržní cenou celého auta).
Koukám ty svolávačky zejména ty poslední 2 o tom špehovacím modulu DCM, to je fakt hrůza. Mohlo se stát, že by tě EU nedokázala špehovat!
Naproti tomu, Peugeot 406 z 90tek je úplně jiná liga. Tam se ser*/e úplně všechno. Kdybych si ho neopravoval sám, tak by dávno dávno musel pryč. Například, výměna hřebene řízení naceněno v neznačkovém servisu na 22 tisíc (srovnatelně s aktuální tržní cenou celého auta).
Koukám ty svolávačky zejména ty poslední 2 o tom špehovacím modulu DCM, to je fakt hrůza. Mohlo se stát, že by tě EU nedokázala špehovat!
Vubec jsi to nepochopil. Felicie je narozdil od Priusu nenarocny jednoduchy auto, na beznou opravu a udrzbu staci sikovne ruce, servis neni vubec potreba a tak to bude dneska, za pet i deset let. Kazdy nepotrebuje drtit tisice kilometru.
Dneska jsou auta narvany kurvitkama, ktery se sssssrou. 4 svolavacky za dva roky na muj elektroverk mi neprijdou uplne normalni https😐/svolavacky.cz/model/bz4x/ uplne jsem rezignoval na dnesni techniku, ktera potrebuje vic pece nez dava.
Sam mam v rezerve dve auta z 80 a 90 let, az se tohle elektricky zessssre uplne, tak uz nove kupovat nebudu, jenom staroby z minuleho stoleti. Po Evrope je krasnych kusu mraky. Na technickou jezdi po peti letech, nedela se emise, dalnice zadarmo, pojisteni na 8valec je za tri sta.
Dneska jsou auta narvany kurvitkama, ktery se sssssrou. 4 svolavacky za dva roky na muj elektroverk mi neprijdou uplne normalni https😐/svolavacky.cz/model/bz4x/ uplne jsem rezignoval na dnesni techniku, ktera potrebuje vic pece nez dava.
Sam mam v rezerve dve auta z 80 a 90 let, az se tohle elektricky zessssre uplne, tak uz nove kupovat nebudu, jenom staroby z minuleho stoleti. Po Evrope je krasnych kusu mraky. Na technickou jezdi po peti letech, nedela se emise, dalnice zadarmo, pojisteni na 8valec je za tri sta.
Toto auto opravdu nechceš. Snad jen ten, kdo moc nejezdí a ten si nemá kupovat auto, ale zavolat dopravu.
Tedy ne, děkuji.
Tedy ne, děkuji.
Vyzera to na peknu relly cervenu farbu ... tych bolo aj podstatne menej ako povedzme zelena petrol farba... k dokonalosti tejto cervenej krasky chybaju snad len predne okruhle hmlovky a vacsie 14tky pneu...
Inak vie mi niekto vysvetlit logiku usporiadania foto v galerii... najprv fotka celeho auta z jedneho pohladu... potom hned za nou clovek preklikava xy fotiek kabiny aby sa konecne dopracoval k dalsej fotke celeho auta ... a takto to tu vidim vsade aj pri inych galeriach a tusim niekto to tu uz aj spominal ( den dva dozadu pri toyote camry ) tuto "antiogiku" usporiadania fotiek a tiez mi to uz zacina vadit... ved dam predsa vsetky fotky celeho auta pekne za sebou.. a potom sup hodim za nimi fotky kabiny... tak detaily... a tak... ale tato sucasna logika fotiek nema logiku...
Inak vie mi niekto vysvetlit logiku usporiadania foto v galerii... najprv fotka celeho auta z jedneho pohladu... potom hned za nou clovek preklikava xy fotiek kabiny aby sa konecne dopracoval k dalsej fotke celeho auta ... a takto to tu vidim vsade aj pri inych galeriach a tusim niekto to tu uz aj spominal ( den dva dozadu pri toyote camry ) tuto "antiogiku" usporiadania fotiek a tiez mi to uz zacina vadit... ved dam predsa vsetky fotky celeho auta pekne za sebou.. a potom sup hodim za nimi fotky kabiny... tak detaily... a tak... ale tato sucasna logika fotiek nema logiku...
K čemu bude auto za 189000, když s ním nebude moci jezdit?Týka se to vozidel s nižším ekologickým certifikátem euro 4,který tato Felicie mít nebude?
Hej, ten facelift je ešte aj z dnešného pohľadu divný. Ale medzi LX a GLX už bol dosť vizuálny rozdiel. Tých sociek ako tuto v článku bolo strašne veľa, na GLX sa rád pozriem aj dnes keď je v peknom stave. Bola to hrozná bieda. Susedia vtedy jazdili na solídnych jazdenkách zo západu a ja som sa strašne tešil, keď otec po mňa prišiel do školy novou červenou Feldou. Zároveň to bola posledná škodovka v rodine čím sa u nás skončila dlhá dynastia okrídleného šípu.
Jo, to bolo naše prvé nové auto. Felicia 1,3 GLX v červenej Rally. Bol to rok 1998 a veľmi som sa z nej tešil ako malý. Pamätám si, že sa predala s veľmi malým cenovým rozdielom. Ešte to auto niekde jazdí na Záhorí, rád by som si ho niekedy pozrel. Alebo možno radšej nie, už musí byť v strašnom stave.
Pezot se srrral uz tenkrat, mel jsem kratce 405 i 605. Tady ma pan 405 v nafte a jezdi s tim taky normalne. Ja jsem na medvedy. Ale jen na ty co maji vpředu skleneny svetla
Jj mam taky dneska jsem platil mamuta 2500, ale na seca platim ty třista. Na to co s tim najedu je to azaz
Vono to zatím nemusíš mít ani na vetenotách, ono pojištění na tu V8 se dá za 2400 Kč i na bilých značkách 😄
2) Antikorozní ochrana se po faceliftu Feldy zlepšila jen velmi mírně, sám s tím mám bohužel vlastní smutnou zkušenost - po druhé zimě už okraje lemy blatníků získaly nebezpečně nahnědlý odstín (auto mělo bílý lak).
3) Facelift Felicie ve stylu větší octavie považuju ze dost nepovedený, původní příď a původní tvar nárazníků autu slušely mnohem více.
4) Nejméně zdařilé verze Feldy byly bohužel ty nejdražší, s obludně těžkými motory 1.6 MPi a 1.9 D, které u tohoto jinak lehoučkého auta ohromně přetížily příď. Původní škodovácká lehounká (a takřka nesmrtelná) třináctistovka OHV 1.3 MPi/50 kW se naopak náramně povedla, bohužel ale v jejím případě zase člověk musel udělat Sophiinu volbu mezi posilovačem řízení a klimatizací... 😒
5) Pasivní bezpečnost tohoto auta je v dnešních měřítkách opravdu žalostná a v současném provozu bych se v něm (při běžném každodenním ježdění) doslova bál. 😲